K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Lægekonsulenternes Rolle

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Lægekonsulenternes Rolle Her vil vi sætte fokus på lægekonsulenters rolle i de kommunale sager.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2013, 23:10   #21
Stute.
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2011
Lokation: Vejle
Alder: 40
Indlæg: 17
Styrke: 13
Stute. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jutta1502 Se meddelelser
Er en af landets værste lægekonsulenter. Min kommune havde hende som konsulent i et par år, jeg har været i klørerne på hende een gang, ( ifm. nogle sygedagpenge tilbage i 2005. Hvor jegvar sygemeldt pga galdesten og stærke smerter). Der skrev hun til mig, efter at jeg havde sendt et papir ind om at jeg ville være sygemeldt i 4 uger, efter min operation, at det mest normale at være sygemeldt 14 dage efter sådan en operation, jeg måtte kraftig forklare damen, og resten af kommunen at pga mit handicap ( jeg er spastiker), så ville jeg være længere om at komme til hægterne. Det hjalp!. mener hun fik job i Vejle ret kort tid efter.
Det lyder jo ganske lovende
__________________
Be you - Be proud
Stute. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-05-2013, 11:09   #22
Trolds mor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 18-02 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
Trolds mor er ny på vejen
Unhappy

Jeg bor ikke i Vejle Kommune, men jeg er også så "heldig" at blive tromlet helt ned af den kære Else Lund...
Aldrig i mit liv har jeg mødt en så ubehagelig og nedladende kvinde!!!
På grund af hende og hendes snæversynethed og fuldstændige mangel på respekt for både borgere og speciallæger, står jeg lige om lidt helt alene uden hverken forsørgelsesgrundlag eller hjælp til at komme videre.

Kan det virkeligt passe at den kvinde kan få lov til at ødelægge så meget for så mange mennesker???
Trolds mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2015, 09:13   #23
Stute.
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2011
Lokation: Vejle
Alder: 40
Indlæg: 17
Styrke: 13
Stute. er ny på vejen
Else Lund

var i hvert fald i Vejle, mens min sag stod på - og jeg har haft æren af hende. Det ser dog ud til, at de ulovligheder der i Vejle er brugt mod mig. Har foregået fra SBs hånd og ikke så meget lægekonsulenten.

Jeg endte med at få www.patientprotector.dk på min sag - fordi jeg til sidste anede at det gik den forkerte vej. Dog har SB uden beviser skrevet i, at jeg skulle ha intelektuelle problemer (noget SB selv har vurderet og som ingen forstår). Det danner grundlag, sammen med depression for flere år siden, for at Else Lund mener kommunen skal sende mig til en 2 opinion.

Jeg er lige ved at se min sag igennem påny
__________________
Be you - Be proud
Stute. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2015, 18:47   #24
Timeagain
Slette Bruger
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2015
Indlæg: 47
Styrke: 10
Timeagain er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Tja, min sagsbehandler trak min sag et helt år, ved at lyve og sige, at hun ikke havde modtaget speciallægeerklæringen fra min psykiater, og efterfølgende blev hun ved med at lyve og sige, at hun ikke havde fået min sag tilbage fra lægekonsulenten - der gik et HELT ÅR med løgn på løgn fra hendes side.

- nu skal det så lige nævnes, at min sag lå lige til højrebenet og kunne have været overstået på 3 mdr, faktisk var min sag så stærk, at jeg legende let kunne have fået den gennem på en §17 på det foreliggende grundlag, hvilket gjorde hende til en større skid rent fagligt.

Hun endte da også med at få overflyttet min sag til Taskforce Hejrevej, da det gik op for hende, at jeg jo ville finde ud af at hun havde løjet fra start til slut. Så ved at flytte min sag, mente hun ikke hun skulle stå til ansvar - men det skulle hun, for jeg meldte hende til både Borgmester og Jobcenterchef, og det endte med hun blev ''flyttet til andre opgaver'' og jeg fik en undskyldning af både BM og JCC.

3 mådeder efter hun havde flyttet min sag, fik jeg tilkendt førtidspensionen. Og SÅ begyndte jeg ellers at klage over 2 sagsbehandlere - hende der havde syltet min sag, og hende der truede mig på børnene og som ville vide detaljer om mit sexliv

Begge to blev flyttet til andre opgaver.

Virkeligt godt at du klager over sagsbehandleren som at der bare har syltet din sag! De må jo fejle et eller andet psykisk når de gør sådan noget selvom at de har et fuldtidsarbejde, måske er hun sociopat og har bare løjet dig direkte op i ansigtet.

Hvis jeg får ro på og får førtidspension klager jeg også over syltning af min sag, og er parat til at betale en advokat for det! Hvis ikke det bliver alt for dyrt, Jeg har hørt noget om fri process osv, men man skal selv give et par tusinde kroner for at starte sagen eller lign.
Timeagain er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2015, 18:57   #25
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Timeagain Se meddelelser
De må jo fejle et eller andet psykisk når de gør sådan noget...
Ærligt talt, det er meget stigmatiserende, overfor mange af os her på siden, at skrive sådan.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-03-2015, 21:47   #26
Timeagain
Slette Bruger
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2015
Indlæg: 47
Styrke: 10
Timeagain er ny på vejen
Ja men altså Pif, man kan vel også fejle et eller andet psykisk og være dum og led mod andre mennesker..Men vi kan også bare kalde det Mega Dårlig Personlighed! I stedet for?

Jeg syntes bare at det er så grotesk at en sagsbehandler lyver over for en Borger som at der har brug for hjælp!

De er jo begyndt at lege små håndlangere og ikke hjælpe Borgerne når der er god grund til det. Det er jo ikke for sjov at de fleste søger om førtidspension! Selvfølig vil der altid være nogen der prøver at snyde systemet men det vil der jo altid være over alt uanset hvem man er og hvad man laver af arbejde osv..
Timeagain er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2015, 12:39   #27
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
En sagsbehandler er absolut ikke behandler - opsøg lægevidenskaben.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob i Vejle ette74 Spørgsmål ang fleksjob 4 24-04-2013 13:12
Månedligt 'rådighedsbeløb' i Vejle kommune 58hb Alt det andet 3 23-02-2013 14:33
For jer i vejle og fredericia...... ette74 Politik og Samfund 15 17-03-2012 09:50
Vejle Fjord Dinky67 Hjælpemidler til handicappede 1 31-01-2012 23:29
Forskellen på en Lægekonsulent ansat i lokalforvaltningerne? Og en Lægekonsulent ansa @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 2 06-08-2008 01:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension