K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2018, 23:35   #10
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Desmond007 Se meddelelser
Min teori er at jo højere husleje, jo mindre risiko for skimmelsvamp/dårlige byggematerialer som mit boligselskab er notorisk kendt for (der er dog også varslet renovering og stigende husleje i de fleste af deres lejemål) og dårlige/larmende/festglade naboer som desværre findes oftere i billige sociale boligbyggerier. Jeg har allerede haft en hashrygende, råbende underbo, og det ønsker jeg på ingen måde igen.
Du skal ikke regne med at boligen er tilsvarende bedre, fordi den er dyere.

Hvis du kommer på pension, får du jo væsentligt mere at gøre med økonomisk.
Jeg ville, afhængig af hvor i landet, overveje en ejerbolig, der er trods alt ikke diverse kulsejlede mennesker der bliver sat ind i sådan en ejendom, når man selv betaler.
Og da du gerne vil spare op, er ejerbolig også en glimrende måde...
Desuden er renten meget lav, og pension en sten sikker indkomst, som banken/kreditforeningen, hellere end gerne låner penge ud til, til bolig.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension