K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-07-2012, 00:36   #341
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, begge kan bruges!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2012, 01:33   #342
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Nu er jeg altså rigtig meget uforskammet og går OT igen igen.

helt 100 OT er det dog ikke, for det indeholder hvad man kan få ud af at dampe frem for at ryge.

Jeg har ikke haft rigtige smøger liggende i 4-5 dage, jeg vil såååå gerne bare have en pakke til at ligge bare for en sikkerhedsskyld, men jeg "tør" ikke for jeg har været temmelig forfalden til især min morgensmøg, men også meget gerne en om aftenen, ikke fordi jeg savner dem, på den der jeg må bare ryge ryste abstinens hissige PMS´er, men ren og skær vane, tror jeg.

Men nu er det deffentlig slut, i hvert fald de næste 5 år.

Den der dyt af vores, den er nu 10 år, så den er ved at nå en alder hvor det er de dyre dele der ryger, sådan er det jo bare, faktisk har vi snakket om de sidste 2 år at vi burde skifte hende ud, men vi har simpelthen bare ikke haft råd.

Alt i alt har vi fundet ca 5000 vi har husket at trække 1000 fra til at dampe for, og det er ikke på rygning alene de penge er fundet.

En meget lang historie kort, vi kom sørme til, ret spontant at købe ny dyt i lørdags, det værste er næsten at vi ikke aner hvordan den ser ud, ganske alvorligt vi har værgen prøvet eller set den, vi ved den er sort og har prøvet en magen til.
Ja ja men nogle gange bare en gang i mellem skal man altså stole lidt på sine medmennesker.

Han vil så få den klar til fredag, fino fino... få 100 meter der fra, på vejen hjem, kigger vi på hinanden og siger i kor "For H vi skal jo på geo tur på fredag" (så har man altså været gift for længe *gg*) meningen var at vi skulle køre så snart gemalen kom hjem fra arbejde, for så ville vi kunne nå at få teltet op og rakket til inden aftensmaden, men det kan vi jo af gode grunde ikke nu, der skal jo ligesom hentes en pil, og den kan først pakkes når den er blevet hentet.
Planen var ellers at jeg kunne gå stille og roligt og pakke her løbet af ugen, drøne ud med reklamer fredag formiddag.

Det værste er at jeg ikke aner hvor stort bagagerummet er, så jeg kan ikke bare pakke i kasser så det er klar til lige at blive kastet ind i bilen, og alt vores ragelse vi normalt har fast i bilen skal jo også stoppes i den, det er squitte nemt med en ny dyt man ikke kender.
Her kan jeg så bruge jeres hjælp *ss* jeg har funder nogle mål på bagagerummet, problemet er at jeg ikke kan finde ud af om det er i cm eller hvad?? Vi snakker en Peugeot 203 08 model hilfe og meget gerne i meter og eller cm så også jeg kan forstå hvad det betyder *gg*... jeg ved godt det ikke bare er en firkantet kasse jeg skal pakke i, men derfor vil nogle mål stadig kunne give mig en ordentlig ide om mine pakke muligheder

Det sjove ved den historie her er så at sælger naturligvis ligger mærke til at jeg går og sutter i min eGo, og spørger så til den, da vi enlig har sagt farvel og tak for handlen... vi fortæller naturligvis bla bla bla, han vil vide hvor vi har købt dem, og fortæller så at der er hos biiiib i biiib, er det biiiib ?? spørger sælger, hvilket vi bekræftede, så måtte sælkger da lige rykke i biiib for sælger skulle være sammen med ham her i weekenden, for nu ville han altså også til at dampe, når man ligefrem kan finde pengene til en "ny" bil såååå.

Og så tilbage til emnet.

Jeg har fået ondt i halsen, så stort set lige gyldigt hvad jeg damper har en let bismag af brandt, lige som jeg næsten ikke kan smage forskel på om det er det ene eller det andet jeg damper *suk* og så hoster jeg naturligvis der efter, rigtig trals tør øm hals *laver prutte lyde* så faktisk har jeg endnu mere lyst til at ryge alm smøger, for de plejer at smage næsten som de skal, også når jeg er syg, men nu har vi jo købt dyt, så det kan bare ikke nytte noget, jeg SKAL vende mig til at det bare ikke er det samme, og at det altså også gælder ved sygdom.

Nu har det selvfølgelig sat sig aller bagerst så det lyder som om jeg er let fornølet, jeg snotter ikke det mindste, men det lyder sådan og føles sådan.

Samtidig har min mave teet sig temmelig voldsomt i dag, lige som min appetit er totalt skør i roen, jeg er enlig ikke sulten, og har gået de sidste par dage og sparket til mig selv for at huske at spise mindst en gang (jeg vejer 49 kg så jeg SKAL huske at spise) det samme i dag, men da der så blev taget huld på den der spisning, hold da ferie jeg ÅD og åd og... ja jeg har ikke været sådan rigtig mæt endnu i dag??

Jeg har det sådan... hvad sker der lige?? ja jeg ved jo godt at kroppen er godt i krig med at rense en masse giftstoffer ud, men helt ærlig behøver den skabe sig sådan for det, kan den ikke bare nøjes med en omgang jævn (ens) influenza lignede symptomer nogle dage og så lade det være det i stedet for at drøne sådan op og ned og frem og tilbage, det er da irriterende ikke at ane hvor man har sin egen krop.

Er i andre nybegyndere også ved at komme i krig med udrensning, eller måske i er sluppet billigt??
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2012, 11:32   #343
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Nikotinforgiftning

Hej Lum,
Er du sikker på at du ikke har dampet for meget og har fået nikotinforgiftning?

Det fik jeg da jeg begyndte. Også fordi jeg lige skulle blande alm. cigaretter ind i det. Det var en skrap cocktail.
Jeg fik hedeture og koldsved og dårlig mave og hjertebanken, og havde det mildest talt elendigt indtil jeg fandt ud af at jeg skulle droppe smøgerne.

Jeg har også oplevet, og gør det stadig, at blive meget tør og øm i halsen, især om natten må jeg drikke en masse vand.
mvh. Thyra
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2012, 12:58   #344
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Thy jeg har slet ikke alm smøger liggende og har ikke haft det i hvad 4-5 dage.

Jeg har det enlig ikke elendigt, jeg har mest bare ondt i halsen tør i halsen, og hoster der efter, i går lød jeg snottet uden at være det, i dag er jeg så blevet snottet, og har en let trykken i hovedet (lige som ved begyndende influenza eller væskemangel... her mærkes det enst) men jeg har ikke hedeture koldsved eller hjertebanken, jeg er bare lidt dvask i kroppen, og naturligvis knap så energifyldt som jeg plejer.
Om maven opfører sig sjovt i dag kan jeg ikke svare på, så langt er kroppen ikke kommet endnu *gg*

Men har lige været ved at høre min far efter hvordan han havde det da han stoppede ed at ryge, og det lyder meget enst (han stoppede fra den ene dag til den anden og tyggede tyggegummi så det stod efter ham, det er nu byttet ud med gajol´er)

Hæ hører lige at min bette tøs også er blevet snottet, så nej tror ikke det er for meget niko, men skal nok være opmærksom

Sidst redigeret af LUM; 03-07-2012 kl. 13:05.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2012, 14:07   #345
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
weeee SÅ kom pakken fra pink mule

inkl det glemte etui fra sidst, og med nikotin"juice" i rigelige mængder. ikke flere gode undkyldninger for at ryge!!!!

nu er det slut med at købe alm. smøger, så nu er der endnu en der er damper - weeee

er bare en god dag i dag
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2012, 17:16   #346
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps Maja, det er nemlig skide nemt det hele, ikke så mange forhindringer, tingene passer sammen, varerne kommer og 1 2 3, så damper man derud af

Det bliver spændende med de nye juice'r
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 20:35   #347
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Narj det er sq ikke nemt, min pakke er ikke kommet og jeg kan ikke lide de smage, kan bare ikke finde ud af det.

Har bestilt 4 clemizere og ja hvor mange var det 10-12 nye uden så megen nikotin.

Så jeg hurtigt kan prøve om jeg kan lide noget af det, ihhhhhh.

og jow det er det helt rigtige tidspunkt at stoppe med at ryge på, hmpf

Men tror jeg har lavet en eller 2 fejl Helene med det startsæt jeg fik, måtte købe et karton smøger idag, men jeg skal stoppe snart eller lære det dampen :-)
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 22:08   #348
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, det kan godt være damp ikke er så godt at eksperimenterer med LIGE NU, men det skal nok gå det hele Jasch, både med dampen og ''sagen''. Tror du har brug for dit karton smøger lige i øjeblikket og lidt tanker om, hvad du så gør.....

Føler virkelig med dig!! Husk du har os!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 11:15   #349
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Tror der kommer pakke idag fra pinkmule, hun skulle have sendt i tirsdags, så prøver jeg nok lidt i næste uge.

Håber jeg kan finde en smag jeg kan lide, fordi det er nok det største problem, at det smager gyseligt, dem jeg har prøvet indtil nu, men med 4 nye cleromizere går det hurtigere med af få prøvet af. :-)
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2012, 12:17   #350
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvad er det for nogle smage du ikke kan lide??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension