K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-2014, 23:15   #1761
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Tillykke med de 6 måneder, flot!

De få smøger du har røget betyder ikke noget, det er de 3998 du har undgået der batter

Husk at få hamstret nikotin, inden loven træder i kraft, du skulle jo nødigt tilbage til cigaretterne...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2014, 00:15   #1762
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Åh.. Tak, tak...

De få smøger der er røget tæller jeg ikke for noget, det er de der ikke er røget der tæller!!
Og det med at hamstre, det starter vi på, efter den 1.

Jeg oplevede faktisk, på trods af alle de anti damp kampanger, at blive forsvaret som damper!!! Jo, jo...
En bekendt sagde til mig, det er jo stadig rygning.... Hendes søster siger så, nu må du holde xxxx, det er altså slet ikke så farligt! Det blev sagt meget bestemt og med himmelvendte øjne, og jeg nåede slet ikke at sige noget. Hihihihi, det var altså fedt at opleve!
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2014, 20:21   #1763
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har i dag lige modtaget min kayfun V2 klon http://www.fasttech.com/products/141...ble-atomizer-4

Det er simpelthen en 1 til 1 klon....der er vitterlig ikke nogen forskel på de originale jeg har og så den klon jeg har fået i dag...

Så er man til RBA og ikke lige har pengene til en original kayfun ja så kan overstående klon godt anbefales...

Det mest vilde er at man samtidig får et nanno kit setup med til den...og alt dette for sølle 177 kr...(hvis man betaler med paypal)

Hold dampen oppe!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2014, 23:47   #1764
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Hold da op...
LEGO for dampere...
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-05-2014, 10:11   #1765
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det ser indviklet ud

Jeg skal ikke have købt mere, jeg kan snart starte min egen forretning
- og damper stadig mindre og mindre

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2014, 00:47   #1766
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
- jeg har aldrig hørt om hvid lakrids, men husker nogle drops af en art, man kunne købe på færgen, hvor der var sorte lakridser og nogle lyse lakridser - og de lyse smagte VILDT godt, og der var aldrig ret mange i dåsen

De så næsten sådan her ud - øv linket virkede ikke, men det var sådan nogle små dyr!!!
Så Helene, nu har Netto de Hollandske Drops, med de lyse figurer (side 23 i tilbudsavisen).
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2014, 11:18   #1767
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Aiiiiiii tak, så skal jeg i Netto!!!!!!!

Og kun for en lille rund 10'er, mmmmm.


Sidst redigeret af Ninja; 06-06-2014 kl. 11:21.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2014, 14:42   #1768
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Gad vide hvor mange de får solgt af dem her http://www.fasttech.com/products/141...le-e-cigarette om den så var gratis, ville jeg ikke ses med den i hånden og da slet ikke i munden (eller nogen andre steder )
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2014, 14:45   #1769
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den er nok til et eller andet overklasseløg, der har brug for noget der matcher brillestel og spænde på skoen!!

Den er ekstremt gyselig!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2014, 14:50   #1770
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
He he vidste man ikke bedre ja så kunne man tro at det var en olielampe...

De skal sikkert nok få solgt en del af dem....der er mange derude som bare gerne vil skille sig ud...og det må man sige at de vil med denne gyselige olielampe..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension