K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2014, 22:42   #1241
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Så prøv med et par andre tanke evt. et par ce4 de kost ikke så meget, og husk at sige de skal være på 1,8-2,0 ohm

ellers må du have et par nye batterier.....
Bare ok, jeg prøver at lure på det
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2014, 00:33   #1242
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Med hensyn til batterier så går man aldrig galt hvis man køber et Spinner batteri

Det her er det billigste jeg har fundet http://www.ecigz.dk/batterier/118-vi...-1300-mah.html

Det vil holde en hel dag også selv om du damper meget...

De batterier du har som ikke fungere...det er sikkert selve polen på batteriet du har fået trykket lidt ned...det kan løsnes og hives lidt op igen...

Her er en video der viser dig ca hvordan du får den centerpin op igen så der er kontakt imellem batteriet og tanken...http://www.youtube.com/watch?v=9x95J3ljQ54

Det kan selvfølgelig også være den centerpin på din tank...men det lyder usandsynligt da den jo virker på det andet batteri...og man skal helst ikke begynde at hive en den centerpin på tanken da man kan sørge for at den bliver utæt..

Så prøv at hive den centerpin lidt op på de batterier der ikke virker...

Et tip...når du skruer ting på dit batteri...uanset om det er en tank eller når du skal lade det...så skal du ALDRIG skrue det særligt hårdt fast....for når du gør det ja så skubber du den centerpin ned i selve batteriet..

Hvis du har skruet dit batteri helt ned i volt....ja så kan det jo ikke være det som får den til at smage brændt....måske du bare skal forsøge at skifte den coil...og se om ikke det hjælper...

Ang tanke...ja så er der simpelthen så mange tanke at vælge imellem og de er forskellige...

Nogle kommer der meget luft igennem og andre gør der ikke så de er lidt hårde at suge i...

Det er en smagssag om man kan lide et løst sug som jeg kan eller et hårdt sug...og man må vælge sin tank ud fra det og selvfølgelig ud fra sin pengepung...

Jeg har prøvet så mange forskellige tanke efterhånden og min favorit er klart denne Iclear30S http://www.ecigz.dk/mizers/159-innokin-iclear-30s.html

Men men det har et meget løst sug synes jeg og er man ikke til det ja så skal man bestemt ikke købe den....

Plus det er så forskelligt hvad vi hver især kan lide og ikke lide...

Selve tanken er lidt dyrere end mange andre men personligt synes jeg den er det værd....hver brænder som man skal bruge til den kostet ca 15 - 20 kr..

Jeg kan få dem til at holde ved at vaske dem 1 gang om ugen ca....ja så kan jeg få den til at holde i ca 3 uger....der kan være lidt forskel på dem....men gennemsnitligt ca 3 uger pr brænder...

Tanken behøver man ikke udskifte...kun brænderen...

Ang de brændere....så har jeg fundet et link til en tilfældig coil hoved....bemærk lige at jeg ved ikke om det er et du kan bruge til din tank....

Men her kan du se at du kan vælge imellem ohm størrelser på 1.8, 2.2 og 2.5 ohm

http://www.vape4you.dk/Br_nder_til_E...8_9922786.aspx

Mere så du ved det hvis du selv skal ud og købe dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2014, 01:23   #1243
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Der er også kommet disse her nye twister batterier på 1500mah, her skulle være støm

nok til flere dage. http://pink-mule.com/EGO-C-TWIST-1300MAH-BATTERI

eller det her på 1500mah. http://dampgrej.dk/index.php?cPath=37_70 det er så ikke variabelt.
__________________

Sidst redigeret af mand; 06-02-2014 kl. 01:25.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2014, 02:37   #1244
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Heh sjovt at linket siger 1300 mah men den er god nok...man kommer hen til et på 1500 mah..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2014, 12:24   #1245
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja det undrede også mig....har aldrig set et 1500mah twister batteri før,

samt det helt lille og buttet 1500mah på kun 7,8cm, men et fedt batteri.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2014, 17:18   #1246
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Web og Mand: tusinde tak for svar og tips, jeg ved at jeg ikke må spænde bat ret hårdt når der skal lades og når den monteres

Mit 1100 m bat holder faktisk 2 dage til mig, så behøver ikke større men vil gerne have en mere jeg skal lige have på ohm på de coils, også kunne jeg godt tænke mig at komme ind i en fysisk damp shop, så man kan få lov til at pilleroderave ved alle tingene men jeg har lært en masse af jeres svar og tips, og det skal i have mange tak for
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2014, 17:50   #1247
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Selv tak Trex.

Ja gå ind i en fysisk butik og sig hvad du skal bruge og vil have....

og når du så har fået lidt mere styr på det, så kan du finde det på nettet til andre priser,

også der er vi behjælpelig
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2014, 16:47   #1248
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Til jer som gerne vil nørkle med tingene så fås der disse her Nano Micro Coil atomizer på 1,2 ohm.....

http://www.totalsteam.dk/mizere/kang...-atomizer.html
Giv din clearomizer nyt liv med en Nano Micro Coil atomizer.


Med en Nano Micro Coil atomizer monteret i din clearomizer, vil du opleve en enorm forbedring af både mængden af damp og smag, i forhold til den ydelse de normale coils og atomizere giver.


Nano Micro Coil atomizeren er fremstillet af 0,30mm Kanthaltråd, der kan modstå op til 1400 °C, og er viklet 12 omgange omkring en guide med en diameter på 0,90mm, og yder en modstand på ca. 1,2 ohm


Vægen er lavet af 100% bomuld, der er ubleget, ufarvet, og uden optisk hvidt.


Nano Micro Coil atomizeren passer på alle de clearomizere, hvor de almindelige BCC coils fra Kangertech passer på.


Heriblandt:


Kangertech:
• Protank
• Protank 2
• Mini Protank
• Mini Protank 2
• Unitank
• Mini Unitank
• eVod
• MT3
• T3


Anyvape:
• Davide
• Mini Davide
• Mini Protank
__________________

Sidst redigeret af mand; 15-02-2014 kl. 16:50.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2014, 23:08   #1249
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Er du så færdig det er dyrt for 1 micro coil...35 kr...og så skal man alligevel selv montere den...

Jeg vil næsten vove den påstand at hvis man kan selv montere en coil på feks en protank 2....ja så kan man også selv lave den micro coil...og så koster den ca 25 øre at lave..

Men rigtigt nok at de er noget bedre end alm coils...plus hvis man bruger vat ja så kan man når det er tid bare selv lige fjerne vattet og komme nyt i...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2014, 23:52   #1250
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Der må være et marked for det, eller en efterspørgsel....

men vil da give dig ret i at det er en høj pris og så kommer der fragt på oven i
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension