K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-08-2007, 21:54   #1
mumse
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Indlæg: 11
Styrke: 17
mumse er ny på vejen
Wink flexjobber skal opereres

Jeg er i flexjob 25 t ugentlig, har været 1 år på min gamle arbejdsplads, og dette er jeg meget glad for, men jeg skal opereres i hånden om et halvt til et helt år og fået at vide at det kræver nogle måneders genoptræning, så er spørgsmålet- kan jeg blive fyret?? min leder sagde at det kunne godt være at jeg kunne komme lidt på arbejde, men det er svært ,når det er højre hånd og jeg skal hjælpe ældre mennesker med personlig pleje, forflytninger osv, jeg har næsten ikke noget fravær i forvejen. Mvh momse
mumse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2007, 23:08   #2
beani
Føler sig hjemme på K10
 
beanis avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2005
Indlæg: 37
Styrke: 19
beani er rigtig godt på vej
Hej Mumse
Hvordan klarer du dig nu med den hånd, du skal opereres i nu, jeg spørger fordi, du måske kan få en hjælper til det du ikke selv kan klare.
beani er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2007, 11:37   #3
mumse
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Indlæg: 11
Styrke: 17
mumse er ny på vejen
det går rimeligt, bare jeg ikke belaster den for meget i.f.t. at dossere for meget medicin der er i blisterpakker, jeg har nogle gode kolleger, men kan bare ikke holde ud at der er så mange ting jeg ikke kan mere, derfor vælger jeg at blive opereret, lægen har sagt at smerterne fortager sig,ellers ville jeg ikke opereres, hvis der ikke var udsigt til bedring
mumse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2007, 17:33   #4
beani
Føler sig hjemme på K10
 
beanis avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2005
Indlæg: 37
Styrke: 19
beani er rigtig godt på vej
Hej Igen
ved du at du kan få en personlig hjælper, til at lave de ting du ikke selv kan.
beani er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2007, 22:10   #5
mumse
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Indlæg: 11
Styrke: 17
mumse er ny på vejen
Smile

Ja det ved jeg godt, men det skal vel være i forhold til det ,som jeg kom i flexjob for nemlig ryggen, eller hvad??
mumse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2007, 23:47   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
mumse hvis der sker ændringer i dit helbred er det vigtigt at du melder det til kommunen og til jobcenteret , da det skal indføres i din ressourceprofil, har du feks fået problemer med dine hænder efter du er bevilliget fleksjob , så skal det indføres i din ressourceprofil nøjagtigt som det med din ryg.

Hvis du ikke allerede har fået gjort det så vil jeg anbefale dig at du får det gjort, da (og det håber vi ikke ) det jo kan hænde med tiden at du får det værre og du derfor måske en dag skal søge pension...

og sådan noget som en hjælper pga din hånd, jo det kan du søge selv om det ikke er det du er bevilliget hjælp til
men det forudsætter at kommunen er klar over at dit helbred er forværret


MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 20-08-2007, 13:57   #7
beani
Føler sig hjemme på K10
 
beanis avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2005
Indlæg: 37
Styrke: 19
beani er rigtig godt på vej
Hej
Ja som Heidien siger kan du søge om en hjælper. I mit tilfælde var det den jobkonsulent, jeg havde, der ordnede det med en hjælper,
beani er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 21:09   #8
mumse
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Indlæg: 11
Styrke: 17
mumse er ny på vejen
jeg troede kun at det var i forhold til det som jeg er visiteret til i flexjob- nemlig dårlig ryg, at kommunen skulle have at vide ift. min ressourceeprofil ,hvis min situation blev forværret og ikke fordi jeg har slidgigt i hånden, men godt at få oplyst mvh mumse
mumse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ny flexjobber livniv Spørgsmål ang fleksjob 19 10-07-2013 16:24
Ny flexjobber k100 Din historie 12 21-04-2012 22:37
Ny flexjobber Phatamus Spørgsmål ang fleksjob 4 28-02-2010 11:08
Ja det skal nok komme flexjobber tilgode sushjer 1 Politik og Samfund 0 22-02-2010 17:46
Ung flexjobber ja-ma Spørgsmål ang fleksjob 4 14-07-2007 20:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension