K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-05-2013, 13:19   #11
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Jeg er ikke blevet aktiveret unødig - så at sige. Jeg har et par gange været hos anden aktør nogle uger af gangen, med henblik på at finde et job. En enkelt gang er jeg blevet genafprøvet, for at se om jeg stadig har de samme skånehensyn, og om jeg stadig opfylder betingelserne for fleks.

Men her for nylig blev jeg indkaldt til en samtale hos min sagsbehandler. Kommunen har startet et særligt tiltag for fleksere der har være ledige over 18 mdr. Kommunen vil simpelthen ansætte os, og så "leje" os ud til de afdelinger der kan bruge os. Det bliver et års ansættelse på 7 timer om ugen, til rigtig løn vel at mærke.

Det er jeg meget spændt på. Om det bliver noget hul-i-hovedet-tidsfordriv-med-kaffedrikning, eller om det bliver arbejde med mening i. Min sagsbehandler vidste ikke så meget om det, men jeg vil i løbet af kort tid, blive indkaldt til møde omkring det.
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2013, 20:06   #12
Winther
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2005
Indlæg: 56
Styrke: 19
Winther er ny på vejen
er der ikke mulighed for at søge kørepenge, med den afstand?
Winther er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-05-2013, 16:30   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Egentlig synd for dig, at du har så negativ en indfaldsvinkel til, at din kommune optimerer arbejdet i relation til ledige fleksjobbere. Som tidligere skrevet i denne tråd. Yde og nyde hører sammen.
Regeringen kæmper faktisk for, at den med at ''yde og nyde'' skal afskaffes...

Nu kalder de det ''ret og pligt''............har man ret til en overførsel, er der pligt forbundet med ydelsen.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Det er ekstremt nemt at sidde i sikkerhed, og påpege andres mangel på velvilje.

Det er latterligt at skulle fare rundt i jobcentret flere gange om ugen, det giver overhoved ingen mening!
Som jeg tidligere har skrevet, så gør de det for at stresse folk.

Og nu kommer sommeren, så skal de NOK sørge for, at folk skal rende fra Herodes til Pilatus, for sæt nu de havde planer om enten at rejse eller på anden måde nyde sommeren. Den slags må bare ikke ske!!!!!
Derfor vil mange opleve, at de er endnu mere strikse i sommerperioden, sammenlignet med vinterperioden.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-05-2013, 13:54   #14
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja ups forskellen er ens. Men fint du har dit på det tørre - det misunder ingen dig. God vind.
Som i de fleste af livets forhold, hvor man indgår en kontrakt - fx. arbejde, offentlig forsørgelse - er der jo som regel nogle krav, som man må underlægge sig, hvad enten det passer ind i ens privatliv eller ej. Men dialogen kan ofte fremme resultatet.

Sidst redigeret af stampe; 19-05-2013 kl. 14:14.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Regler for aktivering ved modtagelse af ledighedsydelse. M. Firling Spørgsmål ang fleksjob 12 05-09-2013 19:42
MIN ledighedsydelse 2013, modregning af egenpension i ledighedsydelse Fyret2011 Alt det andet 4 04-02-2013 19:38
Ledighedsydelse og aktivering mck88 Spørgsmål ang fleksjob 4 06-01-2011 10:19
Aktivering Tullee Alt det andet 23 18-11-2010 11:39
Aktivering Tullee Alt det andet 18 23-09-2010 16:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension