K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-07-2009, 23:15   #11
salvatore
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2009
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
salvatore er ny på vejen
Red face Tak er kun et fattigt ord.....

TAK for alle "blomsterne" - nu går jeg i seng - måske vågner jeg "høj" i morgen...

God nat!...
salvatore er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2009, 23:25   #12
forvired
Hjemmevant på K10
 
forvireds avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2009
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 210
Blog Indlæg: 39
Styrke: 15
forvired er ny på vejen
Thumbs up ET STORT TILLYKKE Salvatore!

Så kan du slape af og nyde tilvarelsen som førtidspensionist .
__________________
What a blessing it would be if we could open and shut our ears as easily as we open and shut our eyes!
- Georg Christoph Lichtenberg

Sidst redigeret af forvired; 03-07-2009 kl. 23:29.
forvired er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2009, 23:50   #13
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Hvor dejligt for dig, et mega Knus og god sommer Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2009, 01:25   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tillykke med din ftp hvor er det fedt at der endelig kan komme noget ro på , både du og Helene skal nok huske på at der melder sig en masse tanker nogen får en nedtur når der falder rigtig ro på , nogen tænker hvad nu hvad hulen skal jeg nu og har man feks været en af dem der har ligget i kamp med kommune i mange år ja så skal man lige pludselig til at finde ud af at leve med barrikaderne nede men støder i ind i problemer eller tanker omkring det , så er der masser her på siden der også har prøvet det og kan give gode råd ...

Lige nu kan man kun sige ... NYD det og tillykke
  Besvar med citat
Gammel 04-07-2009, 07:22   #15
thomsen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2008
Indlæg: 23
Styrke: 16
thomsen er ny på vejen
Yehhaarrr ja så skete det også endeligt her

Også med virkning fra 1 aug
og med en kamp med komunen og alle ders ider og sagsbehandler skift
kun 9 års kamp så det skal jeg jo nok ik brok mig over
Men nu er den der langt om længe men med en underlig følse og ikke helt fattet det i nu at det nu også er rigtigt det ikke bare er en joke så mit brev er også slidt op ved læsning da samtidig med tanken om den behandler der en gang sagde til mig han da ik kun forstå hvad mit problem var for jeg var da fri holdt fra aktivering kun han se på papirene

Nå Men stort tillyke til i andre også som det er lykkes for
thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2009, 09:09   #16
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
TILLYKKE, også til dig thomsen, det virker da som om, at der rigtig er gang i den rundt omkring, m.h.t. tildeling af fp.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2009, 10:59   #17
Kriskat
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Ringsted
Alder: 48
Indlæg: 46
Styrke: 16
Kriskat er ny på vejen
Herfra

lyder der også et stort tillykke Tillykke med kampen mod system danmark er slut og at du - og du thomsen - kan få ro på livet og forhåbentlig en dejlig sommer
Kriskat er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2009, 22:43   #18
salvatore
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2009
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
salvatore er ny på vejen
Hvor er I søde!

Har været ude at nyde sommeren med familien - så undskyld det sene svar...
Som jeg har skrevet før, er jeg dybt imponeret og rørt over sammenholdet og hjælpsomheden her på siden.
Det glæder mig endnu mere, når jeg tænker på, at denne side jo må afspejle kvaliteter, der findes i Danmark idag... Hurra for det !!!!!!
Og endnu engang tak - jeg kommer stadigvæk til at være på K10 fremover....

Mange kærlige hilsner
salvatore er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2009, 00:08   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Dejligt du vil kigge forbi alligevel...

Det er lidt ærgeligt når man har fulgt en sag hvor vedkommende ender med førtidspension, for så at fordufte for altid - ikke at jeg ikke forstår det, for det gør jeg da. Nogen har brug for at komme videre og lægge det hele bag sig - også K10. Det er mere på det personlige plan, hvor jeg ofte tænker...hvad skete der med den og dén, fik de den ro de håbede på, hvordan går livet som førtidspensionist osv....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2009, 15:13   #20
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
Talking Tillykke med FP

mega tillykke til jer salvatore og helenekr og thomsen,med FP og ja,jeg kender godt den sære med gode fornemmelse,blev selv tilkendt FP d. 1 maj 09,aaatttt det er slut med jagte breve fra kommunen i postkassen og stå skoleret

jeg har endnu ikke vænnet mig til tanken om ,at jeg har fået tilkendt FP,jeg turde næsten heller ikke åbne brevet...

der er kun 2 satser i FP systemet i dag,en sats for enlige og en sats for sammenboende eller gifte,men det skulle i kunne se på den hjemme side,som jeres bopælskommune har...

det som var mest træls var ,at vente på det første brev om,hvad der så gik ind på kontoen,der er de nemlig langsomme,jeg fik nemlig først brevet på selve d.1.,hvor pengene gik ind på kontoen...til sidst ringede jeg på kommune,for at høre,om jeg fik et brev, kors hvor føler jeg mig rig,efter at have levet af kontanthjælp,nu der også rugbrød i køleskabet hele måneden og penge til medicin

samt husk,at tænke jer om,inden i siger ja,til den berømte/berygtede SUP nu ved jeg,jo ikke hvor gamle i er,men jeg har netop afmeldt min SUP igen,da jeg har regnet på det og ja,det vil ikke være en fordel for mig,at betale til den og få meget lidt udbetalt,når jeg bliver 65 år,gider ej give det hele til statskassen...for det bliver det for mig...

SAMT TILLYKKE MED FP TIL ALLE, SOM BLIVER TILKENDT DEN I NÆRMESTE FREMTID !!!

Sidst redigeret af anetta; 09-07-2009 kl. 15:17.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Øhhh,nogen der ved om..... fillemusen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 09-06-2010 10:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension