K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-10-2011, 12:17   #1
Nico
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 22
Styrke: 14
Nico er ny på vejen
jeg er bevilget fleksjob

Så blev det min tur; jeg har netop telefonisk fået at vide, at jeg er bevilget fleksjob. Brevet kommer med posten i morgen. Jeg må indrømme, at jeg er lettet og glad; min sag er gået så let og smertefrit igennem i modsætning til de mange sager, vi kan læse om bl.a. her. Min historie i korte træk:

august 2010: jeg sygemeldes med stress, senere depression og i januar 2011 diagnosticeres jeg med bipolar sindslidelse (maniodepressiv). Indtil da har jeg flere gange forsøgt at starte (blidt) op på arbejde, men ender med en fyreseddel, da jeg er en alt for ustabil arbejdskraft.

I april rykker min primærbehandler for, at der skal ske afklaring af en erhvervsevne hos kommunen.

I juni-juli deltager jeg i diverse mere eller mindre intetsigende "kurser".

I august-september er jeg i virksomhedspraktik, og det viser sig hurtigt, at jeg ikke magter at arbejde så meget og med så krævende opgaver, som jeg har kunnet før. Ender med 16 timer pr. uge, som alene gennemføres, hvis jeg husker at holde små pauser hver time og en fuldstændig afspænding, når jeg kommer hjem.

Og i dag er jeg så bevilget fleksjob ...

...så det kan gå hurtigt, når sagsbehandler er dygtig og effektiv til at samle de rigtige papirer (og de har alle peget i samme retning).

Nu skal jeg så bare lige finde ud af, om jeg fortsat bliver bevilget tabt arbejdsevne fra min pensionsforsikring, eller om den ophører, nu hvor der er en afklaring. Jeg skal ringe efter deres frokostpause, og så håber jeg på positivt svar.
Nico er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2011, 12:41   #2
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Stort tillykke med flexjobbet. Dejligt at høre at systemet godt KAN fungere, det er rigtig rart at vide.

Jeg har nemlig heller ikke haft noget at klage over indtil viddere, så jeg håber jo bare at det fortsætter i den stil, håber også på at kunne blive godkendt til flex. Jeg har en Skizotypisk sindslidelse.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2011, 12:54   #3
MissMurphey
Førtidspensionist
 
MissMurpheys avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: København
Alder: 52
Indlæg: 160
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
MissMurphey er ny på vejen
Tillykke

Super fedt for dig, tillykke med det.
__________________

Førtidspensionist pr. 1/3-2013 !
MissMurphey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2011, 08:43   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Stort tillykke med fleksbevilling.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bevilget fleksjob - Hvad nu? elbossen Spørgsmål ang fleksjob 2 04-07-2011 14:11
Endelig bevilget fleksjob granny Alt det andet 0 27-05-2011 16:09
Jeg tror jeg har fået bevilget fleksjob.... Zastrow Spørgsmål ang fleksjob 24 15-10-2009 16:40
så fik jeg bevilget fleksbevilling MEN! kurttrold Spørgsmål ang fleksjob 8 11-09-2009 10:49
Bevilget pension Buller1 Din historie 12 19-05-2008 08:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension