K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2009, 10:39   #1
mc07
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-06 2009
Indlæg: 29
Styrke: 15
mc07 er ny på vejen
kun lidt brok samt en lille fortælling

For 2 1/2 år siden kom mig og min kone ud for en motorcylkel ulykke da en bil kørte ud forand os kl ca 02 30 ( påstod at han ovreså os ) men men nu komme der brok . 1 efter lang tid venten tog komunne min sag op efter at jeg ikke viste hvad min fremtid ville være . 2 hans forsiriking har annerkendet at de skal betale . 3 han var i rette og fik en dom der er lige til at grine af , har blev dømt til 7 dage i gitter ly samt 1500 i bøde og en ny køreprøve .
Var selv til stede i rette som videne , og da vi var færdige gik jeg og kone ud og der var han sååååå fræk at sige citat SÅ ER DU MÅSKE FÆRDIG MED AT KØRE MOTORCYKEL .citat slut vil lige nævne at ved ulykke fik jeg knust bækken ødelagt ryggen samt venstre skulder .
Tilbage til komunne kom i arb prøvning og det vidste at jeg kun kunne klare 1- 1 1/2 time om dagen , blev sendt til genoptræning men der ville de ikke gøre noget da jeg bilver blå ned af lår . der er efter til undersøglser igen igen .
Så bliver der indstillet til persion men nej afslag pga at der står at ved intsivt træning kunne jeg måske for en lidet breder hverdag . ok tilbage til træning og ja der vil de ha jeg skal cylke igen efter ca 5 min er jeg blå på inder lår igen så de vil ikke træne mig mere .
SÅ har vi lige det med forsirkingen min avodkat lage sag om erstating på 75 % erhversevne men de mente ikke at med de skader at de kunne med føre så meget de mente osse at min kones syg dom gjore at de ikke ville betale ( min kone har canser ) Forsirkingen sendte det til ask om vurderning og der skiver forsirkingen til ask at de mender at de skader efter deres mening ikke kan være så store men det er min kones sygdom der er skyld i det at jeg ikke kan lave noget . ask komme med deres vurdering og den sige men 25% og erhvresevne 65% men dette vil forsirkingen ikke god tage de holder på at det er min kones sygdom de er skyld i det .

SÅÅÅÅÅ er det jeg nu sider og koger at når vi skal betale forsirking er der sat en dato på indbetaling og hvis man ikke betaler komme der straks et gebyr på og betaler man heller ikke der truger de med at opsige forsirkingen og sætte en i oplysningen om forsirkinger om dårlig betaler .

Talte med avokaten og der siger de at nu er det rettens vej og der kan nemt gå op til 10 år

Så pas på de fjolser der køre på vejen .

undskyld stavefejl samt brok
mc07 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2009, 21:55   #2
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Du har nu al mulig grund til at brokke dig. Det gør mig ondt at det i har været i gennem.. men giv ikke op.. kæmp for det i fortjener.
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2009, 02:53   #3
Havedammen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Havedammens avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2009
Lokation: Struer Kommune
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Havedammen er ny på vejen
Thumbs up

Citat:
Oprindeligt indsendt af mc07 Se meddelelser
For 2 1/2 år siden kom mig og min kone ud for en motorcylkel ulykke da en bil kørte ud forand os kl ca 02 30 ( påstod at han ovreså os ) men men nu komme der brok . 1 efter lang tid venten tog komunne min sag op efter at jeg ikke viste hvad min fremtid ville være . 2 hans forsiriking har annerkendet at de skal betale . 3 han var i rette og fik en dom der er lige til at grine af , har blev dømt til 7 dage i gitter ly samt 1500 i bøde og en ny køreprøve .
Var selv til stede i rette som videne , og da vi var færdige gik jeg og kone ud og der var han sååååå fræk at sige citat SÅ ER DU MÅSKE FÆRDIG MED AT KØRE MOTORCYKEL .citat slut vil lige nævne at ved ulykke fik jeg knust bækken ødelagt ryggen samt venstre skulder .
Tilbage til komunne kom i arb prøvning og det vidste at jeg kun kunne klare 1- 1 1/2 time om dagen , blev sendt til genoptræning men der ville de ikke gøre noget da jeg bilver blå ned af lår . der er efter til undersøglser igen igen .
Så bliver der indstillet til persion men nej afslag pga at der står at ved intsivt træning kunne jeg måske for en lidet breder hverdag . ok tilbage til træning og ja der vil de ha jeg skal cylke igen efter ca 5 min er jeg blå på inder lår igen så de vil ikke træne mig mere .
SÅ har vi lige det med forsirkingen min avodkat lage sag om erstating på 75 % erhversevne men de mente ikke at med de skader at de kunne med føre så meget de mente osse at min kones syg dom gjore at de ikke ville betale ( min kone har canser ) Forsirkingen sendte det til ask om vurderning og der skiver forsirkingen til ask at de mender at de skader efter deres mening ikke kan være så store men det er min kones sygdom der er skyld i det at jeg ikke kan lave noget . ask komme med deres vurdering og den sige men 25% og erhvresevne 65% men dette vil forsirkingen ikke god tage de holder på at det er min kones sygdom de er skyld i det .

SÅÅÅÅÅ er det jeg nu sider og koger at når vi skal betale forsirking er der sat en dato på indbetaling og hvis man ikke betaler komme der straks et gebyr på og betaler man heller ikke der truger de med at opsige forsirkingen og sætte en i oplysningen om forsirkinger om dårlig betaler .

Talte med avokaten og der siger de at nu er det rettens vej og der kan nemt gå op til 10 år

Så pas på de fjolser der køre på vejen .

undskyld stavefejl samt brok

Hej

Glem stave fejlene

Det er en hård skæbne i har fået tildelt og jeg kan ikke lade være med at have ondt af jer.

Klø på og bed Fadervor og læg tryk på ....FRI OS FRA DET ONDE...

Krammer til jer begge herfra og sender lige dårlige vibrationer videre til din kommune *s*

Mvh Havedammen
Havedammen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2009, 10:34   #4
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Puha.......

sikke en tur i har været igennem....Men men i må ikke opgive...men kæmpe viderer.....forsikringsselskaber er ikke altid af det gode....og det er kommune jo så heller ikke.

Derfor skal i ikke lade dem vinde....selv om det nemmer sagt end gjort...
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2009, 11:01   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sad og læste om en norsk famile der blev påkørt af en narkopåvirket, hvor efter deres lille dreng på 2 år blev dræbt.

Føren af bilen fik 1 måneds fængsel (og fik ikke frataget kørekortet) og skulle betale familien 1500 kr i erstatning...

Jeg kan godt forstå du brokker dig, og det skal du blive ved med, indtil alvoren sunker ind hos de der smøler...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2009, 11:48   #6
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
mc 07

hej mc 07 det er jeg ked at høre har du ikkke mulighed at søge hjælp andre steder og hvad koster den forsikring er du tilfreds med din avokat ellers vil jeg finde en anden avokat jeg ved om du kender hjulmand og kapitajn prøv at rette dig til dem dem har jeg og min veninde haft gode erfarring med . jo brok skal man havde lov til når der ikke er andet at gøre når alt bliver for surt i livet held og lykke forsat kh rolle fra sweden nær helsingborg
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt brok Tob Alt det andet 18 31-08-2012 13:39
Lidt random brok over kommune og læge... Gerbilwoman Alt det andet 15 10-02-2012 08:06
Anke af sdp. stop samt §28. Enteneller Alt det andet 17 07-05-2010 14:58
brok pension og sporgsmaal omar Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 15-03-2010 16:40
Livshistorie samt spørgsmål. boowam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 30-04-2009 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension