K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-05-2009, 16:43   #1
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Hvad får man egentlig som flekser??

Jeg er stadig helt rundt på gulvet over godkendelsen i går

Jeg har brugt så meget tid på at få min sag igennem.. så jeg ved slet ikke hvordan det rent økonomisk virker..

Jeg kan arbejde 20 timer som pædagog ( har været det i 10 år - følger anciniteten med ?)

Fik afgørelsen i går.. mon det gælder fra dd eller fra 1 juni ??
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2009, 20:20   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Du kan se ydelser på www.adir.dk

hvad du får...ca 13.500 før skat ledighedsydelse...men er du det eller er det særlig ydelse...kik selv...

http://www.adir.dk/sw15052.asp

det står i dit brev hvornår det gælder fra...

og til lykke med det...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2009, 21:40   #3
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Du kan se ydelser på www.adir.dk

hvad du får...ca 13.500 før skat ledighedsydelse...men er du det eller er det særlig ydelse...kik selv...

http://www.adir.dk/sw15052.asp

det står i dit brev hvornår det gælder fra...

og til lykke med det...
Men jeg har arbejde.. hedder det stadig ledighedsydelse ??
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2009, 21:49   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Der er muligvis lidt mere i det, men så vidt jeg husker, så får en flexjobber i flexjob mindstelønnen indenfor området, det er ihvertfald det som kommunens tilskud er baseret på.
Nej det hedder ikke ledighedsydelse når du er i job, så hedder det løn.
Men jeg er sikker på, at Hejdien ved hvad der er værd at vide om det, så hvis ikke andre har det præcise svar, så vent på hende.

Oppe under Nyttige Links kan du finde Flexjobpjecen, der sår også en del i, jeg har ikke nærlæst det, men prøv at kigge her: http://www.clh.dk/?id=1414#c3618

Sidst redigeret af Trold; 07-05-2009 kl. 21:52.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2009, 23:37   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du følger det normale arbejdsmarkeds regler, bortset fra sygedagpenge, hvor du får ledighedsydelse i stedet for sygedagpenge.

Når du skal skrive ansættelsesbevis, så skal både fagforening og kommune tjekke beviset.

Det er muligt, du kan få din anciennitet med, men det må din fagforening se på.

Det burde stå i brevet, hvornår det gælder fra.

Men måske er det først ved underskrivelsen af nyt ansættelsebevis... eller kontrakt.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2009, 11:55   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Virksomhenden får refunderet efter mindstelønnen inden for området men ancienniteten betaler virksomheden selv og her er det vigtigt at have fagforeningen med til at ligge pres på virksomheden for at få den , ikke alle virksomheder er meget for at betale noget som de ikke får refunderet af , men andre virksomheder tager det som den største selvfølge

Men mon ikke at din arbejdsplads vil være forstående overfor at du skal have den ....

Jeg kan ikke lige huske det men der er noget med at når man arbejder inden for det kommunale så kan man få en anden refusion sådan at det er billigere for feks børnehaver at have en flekser , jeg ser lige om jeg kan finde det ... og om jeg husker rigtigt

Vender tilbage
  Besvar med citat
Gammel 08-05-2009, 13:59   #7
frhansen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 63
Styrke: 16
frhansen er ny på vejen
Skønt.. så venter jeg liiige.. :-)
frhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2009, 00:33   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Og jeg har ikke glemt dig , kors der er meget på den her side , ved at det ligger her et sted og fortsætter kreative søgninger i morgen sov godt
  Besvar med citat
Gammel 09-05-2009, 01:00   #9
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@Hejdien og andre

Jeg går ud fra at du tænker på flekspuljen, den er i hvert fald tidl. blevet berørt her, så m.m der er kommet nye regler i mit glimtende fraværd er det nok den
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vi er egentlig ligeglade med dit liv og hvad du kan der hjemme. Nøgne tær Alt det andet 12 09-07-2013 13:10
Hvad skal jeg egentlig gøre nu? Capricorn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 18-09-2012 18:57
Hvad er der egentlig galt med lovgivningen? Odenseaneren Politik og Samfund 10 23-11-2008 09:28
Hvad er det egentlig min lægekonsulent skriver?? hesvje Alt det andet 6 08-11-2007 13:23
Hvad har kommunen egentlig forstillet sig ?? ? andi1975 Din historie 7 16-02-2007 22:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension