K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-03-2012, 00:13   #11
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Jeg har fået svar fra min fagforening som har lavet en fin henvisning til div regler som jeg videre sendte til min sagsbehandler på jobcentreet/kommunen.

Og hendes svar tilbage var at hun stadig ser et fleksjobbevis som noget skidt og med al respekt skriver hun at det jo ikke er min fagforening der skal hjælpe mig med at finde et fleksjob

NEJ det er jo sku... godt klar over men jeg vil have det fleksjob bevis men hendes problem er nok hun ikke ved hvilket time antal hun skal skrive på da mine timer er fra 3-7 timer om ugen som er mindre end det siger nu om fleksjob med 12 timer men de var nødtil at give mig fleksjob da de gav afslag på ft pga min unge alder på 36år,
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2012, 09:06   #12
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.795
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Din tråd er kørt over på denne..

Kære Lillesine.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=21912 som jeg kan bruge i anden forbindelse.

Du skal have lidt opmuntring!

Håber du har overskud til at bide dig fast og følge din sag helt til dørs. Således at dette magtmenneske af en sagsbehandler bliver stoppet.

Men sandsynligvis bliver vedkommende ved, da der ingen KONSEKVENS er for den enkelte embedsmand/kvinde når de sidder og fremstiller deres egne regler.

Men det kan jo være vedkommende har hørt næstformanden i KL, Kommunernes Landsforening Erik Fabrin udtale sig om at man kan kun få bevilget flexjob fra 12 - 15 timer/ugen. Se min tråd.

Rigtig god abejdslyst Lillesine! Bliv ved.

Mange hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-03-2012, 09:50   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du bør og kan fastholde dit retskrav på et fleksjobbevis.

Hvad sagsbehandler mener i den forbindelse er sagen helt uvedkomne!
Få fagforeningen til at fastholde dette krav!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2012, 10:23   #14
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Tusinde tak for jeres opbakning til mig..

Jeg har altid været stædig men er nok blevet endnu mere efter jeg blev syg og kom ind i det kommunale system men det kræver meget energi og overskud at man skal kæmpe foir sine rettigheder ovni ens sygdom.

Men jeg har loven helt på min siden og jeg VIL have det jeg er berretiget til uanset hvad min sagsbehandler sig og mener.....

Det er så rart man kan få en masse gode råd og opbakning har på k10 for i ved alle hvordan det er at være med i det kasse system og sagsbehandlernes evig forsøg på at komme uden om nogle ting.

Jeg skal nok blive ved at opdater min tråd så i kan følge med i min kamp om mine rettigheder
mange knus til jer alle her fra
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har jeg ikke lov til at skifte sagsbehandler? Indiansummer Alt det andet 4 31-07-2013 14:20
skulle vi ikke overveje at lave en brochure om alt den nyttige viden vi har? Evaave Den nyttige viden vi alle har 13 14-05-2012 14:20
fb gruppe imod "folk under 35 er ikke syge" filosofien.Skal vi lave en Tzari Politik og Samfund 17 28-10-2011 14:31
Skal vi ikke lave en Grassrods bevægelse UllaCliffShads Spørgsmål ang fleksjob 1 25-03-2009 20:02
Fleksjobbevis - kommuner SKAL lave dem zuza Nyt om loven 1 13-06-2008 00:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension