K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2010, 16:49   #51
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Det er ikke fair at sende bilregningen videre til kontanthjælpsmodtageren , det sker delvist i dag.
helt anig det er ikke fair

Citat:
Det er altid nemt og omkostningsfrit at dele gavmildt ud af de offentlige midler når man ikke selv står med ansvaret. Det er straks sværere at få bud på hvor pengene skal kradses ind.
nemlig der ramte du sømmet på hoved
Citat:
Jeg har truffet et valg om køb af ny bil. Dette valg var ikke en livsnødvendighed
jo hvis du skla til kaffe selskab hos en ven/veninde
vi kan jo også bare give til alle men hvor skal pengene komme fra jo de ældre skolerne osv som altid så man kan sådan set sige hver gang man søge om tandlægehjælp så er man med til at skolerne osv skal spare

i den sidste ende ja har selv søg eller rettere til min kæreste men vender man den om så kan man godt sige det sådan for hver kroner vi får extra jo mindre får skolerne ældre osv det er sådan jeg ser det og min mening

vo kan jo vende den helt om igen hvorfor skla komunen betale tandlægehjælp osv ja loven siger man kan søge osv men stadig hvorfor bare forde man er kontanthjælp modtager er jo ikke ens betydende med med ikke kan betale

og desvære er der nogen der kender alle love så de kan få i hoved og røv alt fra knalert seæv vådligger tillæg selv om ungerne ikke pisser i senge mere men hun får det forde det er jo exstra penge og det er jo forkert nå må heller stoppe en mening er jo ikke altid ilde hørt altid

Sidst redigeret af superkok; 23-08-2010 kl. 16:56.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 17:47   #52
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
for hver kroner vi får extra jo mindre får skolerne ældre osv det er sådan jeg ser det og min mening
Også min.
Der er rigtig mange familier der på den ene eller anden måde modtager statsstøtte , både direkte og indirekte , som kunne klare sig fint uden.
Jo mere de får , jo mindre bliver der tilbage af kagen til de økonomisk svage grupper.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 18:09   #53
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
men vi har de aligevel godt her i lille danmark om det er røb blå osv blok der regere har vi det godt
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så er jeg endelig blevet FP.. Kikkiålborg Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 02-02-2013 09:46
jeg er blevet afvist Tanjuda Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 31-05-2012 01:27
Danmark er blevet til en Karo Politik og Samfund 1 09-03-2011 20:15
øhh hedder §17 blevet til § 15?? V_Brask Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 20-10-2010 21:09
Er jeg blevet snydt ? køkkenleder Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 11-05-2010 00:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension