K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2012, 10:48   #1
angst1234
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2012
Indlæg: 1
Styrke: 0
angst1234 er ny på vejen
Flexjob !

Hej Alle

Jeg er blevet bevilliget flexjob efter 2år afprøvning. Jeg har kronisk hård socialfobi , skriver de.
Nu vil jeg så gerne i arbejde og tjene nogen penge. Min socialrådgiver eller hvad hun er har fundet et sted hvor jeg kan komme i prøvning igen igen igen.
Hvor de siger der er ansættelse stop de næste 6 månedere. Men jeg kan starte og så hvad der sker.
Nu har jeg i 2 år ventet på og få flex job så jeg kan blive ansat og komme til og leve et " normalt liv" uden og tænke på hvor lønnen skal komme fra, der er sikkert nogen herinde der kender den bekømring.
Det jeg så gerne vil vide er om jeg er tvungen til og starte der og arbejde i 6 måneder eller om jeg har ret til og sige nej og vil heller et sted hen hvor jeg ved der er job og hent hvis jeg er god nok til det.
Aldså skal man tage det de finder og vil det komme til og gå ud over indkomsten hvis man siger det holder ik det sted man skal hen.

Håber i forstår hvad jeg mener
angst1234 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension