K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-06-2014, 09:42   #71
krellemor
Elsker at være her på K10
 
krellemors avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2012
Lokation: ølsted,bøhlandet
Indlæg: 53
Styrke: 13
krellemor er ny på vejen
jeg vil sige,- at meningen med "hold ud" er ment til dem der kører en,som jeg,lang arbejdsskadesag,- der egentlig lå lige til højrebenet,-men gentagene gange afvist,, var til et utal af undersøgelser og endte i ankestyrelsen,-der omskrev "dom".. en kamp der tog 2 år,- trods den var så ligetil... alle læger sagde det samme. jeg har selv vlagt at tage sagen i egen hånd og blive udredt for ehlers.... her faldt de sidste brikker på plads,- til et nyt kapitel i mit liv... jeg hviler ikke på laurbærrene,- men er mere optimistist end sidst,- da jeg nu har rigtig gode papirer med mig,- diagnoser,-der ikke kan bedres,speciallægeerklæringer mv... så alt i alt,- er det vigtigste i alt dette( jeg lært) at bevare humøret og holde hovedet højt... jeg gik ned med deprission,- kort for jeg forlod k10 sidst.. kunne ikke magte flere udtalelser og følte jeg gjore alt forkert.. i i forvejen en smerteplaget dagligdag. behøver man lidt gode ord med sig i ny og næ

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Kære Krellemor.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=26515

Læs nr #6, som desværre ikke virker nu, men senere skal jeg gøre et forsøg med at finde dem igen.

Virker ikke pt fordi Ankestyrelsen har skiftet platform.

Drejer sig om at din ryg er forsikret som den er uden din tillægs diagnose.

Denne skal du oplyse din rådgiver om!

" DOM.En forværring af forudbestående ryggener var en arbejdsskade
http://www.ast.dk/artikler/default.asp?page=1828

"Den 19. april 2013 har Vestre Landsret afsagt dom, hvorefter Ankestyrelsen skal anerkende en forværring af forudbestående ryggener som en ulykke omfattet arbejdsskadesikringsloven."

Dom.:
http://www.ast.dk/Page_Pic/pdf/Vestr...2013_15_29.pdf

Hilsen Peter

Venligst ingen debat her. "

Bedste hilsner

Peter
hold da op peter... det var nyttig viden!! 1000 tak

hov undskyld,- fik ikke svaret omkring opereation af ryggen. nej jeg blev ikke opereret,- men genoptrænet via fysioterapeut.. flere gange vurderet på center for rygkirurgi,-at der ikke var operationsindikation og at det foretrækkes at genoptræne.... det var også mit ønske
krellemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
er i tvivl om søge ord??? maja-bell Alt det andet 21 02-03-2011 07:56
I tvivl Ghia Alt det andet 4 25-11-2010 16:42
I tvivl! Indiansummer Alt det andet 1 10-08-2010 14:07
Boligsikring i tvivl Diva Alt det andet 3 17-12-2009 00:55
Lidt i tvivl. johanschmidt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 19-05-2009 13:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension