K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-10-2014, 17:38   #1
EmilHansen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2014
Indlæg: 2
Styrke: 0
EmilHansen er ny på vejen
Sygedagpenge

Hej allesammen. Jeg sidder her og er på arbejdemarskydelse.

Jeg har et spørgsmål omkring det er tilladt af min kommune af afvise min ansøgning omkring sygedagpenge for en periode hvor jeg har været syg. Og ikke kunne aflevere den blanket jeg havde fået tilsendt fordi jeg stadig var syg? Kan det virkelig passe de må afvise min ansøgning fordi de kommer en dag eller to for sent?


Jeg håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig her. Da jeg står uden penge for de 2 uger jeg har været syg.
EmilHansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2014, 19:09   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af EmilHansen Se meddelelser
Kan det virkelig passe de må afvise min ansøgning fordi de kommer en dag eller to for sent?
Hvis der er en deadline, ja så er det den der gælder.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2014, 19:27   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja det er rigtigt nok, hvis du har afleveret for sent, fanger bordet, men du kan altid anke deres beslutning men man skal have en god grund.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2014, 20:28   #4
EmilHansen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-10 2014
Indlæg: 2
Styrke: 0
EmilHansen er ny på vejen
.

Jamen problemet var jo jeg stadig var syg. Og ikke havde mulighed for at komme afsted.
EmilHansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2014, 21:09   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan nok ikke gøre så meget ved det...

Du kan selvfølgelig forsøge at bede om et skriftligt afslag på din ansøgning og så klage over denne med begrundelsen at du var så syg at du ikke kunne komme afsted og aflevere den...

Man kan så tvivle om hvor meget du vil få ud af det...men du kan jo altid forsøge...

Har du ansøgt skriftligt eller har du bare gjort det mundtligt og fået et mundtligt afslag...

Man skal altid ansøge skriftligt og man skal altid bede om et skriftligt afslag...

Disse sager skal jo vurderes individuelt af kommunen....

Husk at du kun har 28 dage til at klage efter de har truffet afgørelsen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension