K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-01-2009, 21:40   #1
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
sidste møde vedr paragraf 100 ville lige fortælle at-

Hejsa

Jeg ville lige fortælle at jeg i dag har haft besøg af visitatoren for paragraf 100 og hun var her i to timer og var utrolig sød,hun sagde at jeg ville få svar inden for 14 dage,så jeg kunne få nogel penge,for der var helt sikkert flere ting,som jeg skulle ha penge til,jeg ved godt at jeg ikke har noget på skrift endnu,men det er da rart at få den besked af hende,da hun skulle hjem.

Jeg vil lige sige tak til jer,der har givet mig gode tips til hvad jeg kunne søge om.

ang hjælp til handicapbil så hjalp hun mig også med at udfylde det skema og sagde at hun ville fremskynde min sag,da det ellers tager 1 år ca,men hun kunne godt se at det duede ikke med så lang ventetid,når man er så bundet til sit hjem og ikke kan køre ud selv

er der nogle der vil fortælle hvor meget de får til de forskellige udgifter,evt sende mig en privat mail hvis i ikke vil ha det ud -

på forhånd tak

pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2009, 23:30   #2
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Det lyder rigtig godt pjuske!

Hvor er det skønt at høre om en positiv og hjælpsom sagsbehandler. Så er der da stadig noget der ind i mellem fungerer efter hensigten.

Jeg kan ikke sige dig precis hvor meget jeg får i §100, for min blev (efter første klage) først skønnet til 1500pr. måned, men efter anden klage, skulle kommunen specifisere beløbet og jeg venter nu på denne afgørelse. Samtid med at hele sagen nu er sendt videre fra Det sociale nævn til Ankenævntet.

Men jeg kan dog fortælle at de 1500kr. skulle dække medicin, udvendig vinduespudsning og indvendig rengøring af bil og håndsrækninger. Men som skrevet i min klage, så er disse poster precist udvalgt, så jeg ikke kom over 6000kr. i årlige udgifter. I anden klage, fik jeg annerkendt samlede udgifter for 15.000kr. årligt plus at kommunen nu skal spesificere håndsrækninger osv.

Jeg havde i alt søgt dækning for 170.000, så jeg ser meget hen til Ankenævnets afgørelse.
Men med din positive sagsbehandler, håber jeg du får dine udgifter dækket, uden at skulle den lange vej.

Mvh
majs

ps. i Thisted kommune er der 18 måneders sagsbehandlingstid på handicapbil og boligændring. Så også her ser det ud til at din sagsbehandler er af den gode slags.
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2009, 14:16   #3
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
Hej Majs

Tak for dit svar.

jeg er lige blevet ringet op af hende der var her i går,at jeg her i eftermiddag vil modtage brevet på mail,til godkendelse,så ja hun smeder mens jernet er varmt.



Pjuske

Ps krydser fingre for at din sag går hurtigt
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2009, 18:49   #4
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Hold da op for en forskel...jeg bor i samme kommune som du, og synes godt nok jeg render panden på en mur dernede
Men godt det er positivt for dig
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2009, 12:39   #5
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
Hej Lizzy

nu har jeg ikke sat mig ind i hvad du fejler,men måske det afhænger af hvor meget syg man er og hvad ens behov er,jeg aner det ikke.

indtil videre har jeg lige ang det ikke noget at klage over,men jeg har ikke haft det nemt ang min sagsgang puha

Pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2009, 14:30   #6
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Hej Pjuske.
Jeg er rygopereret med fjernelse af 2 discusprolapser. Fik sat en skive ind. som desværre sidder forkert idag. Ingen følelse i højre ben fra knæet og ned.
Der ud over har jeg haft en blodprop ved hjertet og en hjerneblødning.
Så synes sgu jeg burde være berettiget til hjælp!
Lizzy som desværre er ret ked af det idag.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2009, 17:50   #7
pjuske
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2008
Lokation: fyn Middelfart kommune
Indlæg: 134
Styrke: 16
pjuske er ny på vejen
Hej Lizzy

kender godt til øv dage.

Har du slet ikke fået hjælp til noget som helst ???

Jeg har jo heller ikke fået noget bevilliget endnu,så du skal ikke gå og være ked af det over at jeg får,for det ved jeg jo ikke endnu og 2 sager og 2 personer er ikke ens.har du anket din sag ?

Pjuske
pjuske er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Paragraf 19 og møde med pensionnævn Lupo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 10-12-2012 19:13
Synes lige jeg ville fortælle lidt om mig selv Kalle271285 Din historie 41 14-10-2008 16:28
Fik lige lyst til at fortælle bmdc Dit og Dat 5 13-06-2008 13:02
Må altså bare lige fortælle buster Dit og Dat 13 02-06-2008 15:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension