K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-12-2018, 23:46   #1
Pay
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2018
Indlæg: 14
Styrke: 6
Pay er ny på vejen
Ledighedsydelse i juleferien

Hej.

De penge man får i ledighedsydelse kommer de sammen med den normale udbetaling fra kommunen når man er ansat i flexjob?

Grunden til jeg spørger er fordi jeg har fået 2.000 mindre udbetalt for december måned. Og synes da egentlig det virker som meget mindre pga de 3 feriedage jeg holder. Så tænkte om ledighedsydelsen måske kommer for sig selv senere.

Nogen der har været ansat i flexjob mere end de 2 måneder jeg har som ved noget om det
Pay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2018, 09:59   #2
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 11
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pay Se meddelelser
Hej.

De penge man får i ledighedsydelse kommer de sammen med den normale udbetaling fra kommunen når man er ansat i flexjob?

Grunden til jeg spørger er fordi jeg har fået 2.000 mindre udbetalt for december måned. Og synes da egentlig det virker som meget mindre pga de 3 feriedage jeg holder. Så tænkte om ledighedsydelsen måske kommer for sig selv senere.

Nogen der har været ansat i flexjob mere end de 2 måneder jeg har som ved noget om det
Ledighedsydelse udbetales ikke sammen med fleksløntilskud, det er 2 forskellige ydelser.

Mvh. Susanne
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2018, 14:44   #3
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Det dinosaur skrev, og udover det er ledighedsydelsen lavere end flekslønstilskuddet.
Så det ledighedsydelse du får, vil ikke svare en til en, til det du havde fået i flekslønstilskud.
Har du husket at fortælle kommunen at du holder de 3 feriedage?
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2018, 19:45   #4
Pay
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2018
Indlæg: 14
Styrke: 6
Pay er ny på vejen
Tak for svar. Er klar over ydelsen er lavere, men tænkte 2.000 for 3 dage ikke passede. Ja kommunen ved det, da jeg blev ansat den 1 november fik vi styr på juleferien samtidig.
Pay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-12-2018, 23:06   #5
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Det kommer jo an på det samlede billede af regnestykket

Men kan fortælle at jeg selv har haft ferie med ledighedsydelse, imens jeg var ansat i fleksjob. Der fik jeg flekslønstilskuddet som normalt på den ene udbetalingsseddel (minus ferieperioden selvfølgelig), og så kom ledighedsydelsen på en separat udbetalingsseddel
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2018, 23:29   #6
Sisseann
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Lolland falster, Guldborgsund kommune
Indlæg: 118
Styrke: 9
Sisseann er ny på vejen
Åh, det er jo til at få knopper af, altså at kommunerne ikke arbejder ens. Jeg skulle også hvis jeg ikke havde feriepenge selv, søge ledighedsydelse. Få dage efter fik jeg svar at jeg var bevilliget ledighedsydelse under ferie. Den blev udbetalt sammen med mit flekslønstilskud. Jeg vil mene du skal skrive til kommunen i det nye år og spørge ind til din udbetaling.
Sisseann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-12-2018, 23:58   #7
Sisseann
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Lolland falster, Guldborgsund kommune
Indlæg: 118
Styrke: 9
Sisseann er ny på vejen
MEN jeg kom lige i tanker om at ledighedsydelsen er mindre det første ½ år eller måske er det 9 mdr (er ikke ret skrap til at huske) fra man kommer i job. Men spørg dem på kommunen, de burde have oplyst dig om hvad du kan få pr. ledig/ferie dag.
Sisseann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-12-2018, 01:49   #8
Pay
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-09 2018
Indlæg: 14
Styrke: 6
Pay er ny på vejen
Jeg vil prøve og skrive til dem i det nye år. For har jo slet ikke fået ledighedsydelse. Det skulle ikke undre mig at min sagsbehandler har glemt at få styr på det, selvom vi oplyste dagene og jeg har sendt skema ind.
Pay er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension