K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2009, 18:55   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
den eneste måde at komme ud af flexjob på er bliv fyret arbejds vanskeligheder osv siger du selv op er det som du var i en fagforening og er = du mister dine penge så er man i flexjob sørg for at bliv fyret men mon ikke din chef vil hjælpe dig med det job konsulenten skal du sriver til og mød personligt op of forklare dem hvad der er galdt osv så hjælper de dig har nemlig selv prøvet det
Vil altså lige give en advarsel omkring det her , superkok jeg ved ikke om det er mig der misforstår dig , men hvis det er samarbejdsvanskligheder der er tale om så kan det være en farlig vej at tage , da det også kan udlægges som selvforskyldt ledig, en bekendt af mig har lige mistet sin ledighedsydelse på den konto ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
har måtte aflyse igen igen (lidt klynk) ace dk Din historie 8 26-06-2010 21:53
Visitation til fleksjob - anke en ikke truffet afgørelse igen? Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 1 13-04-2010 08:49
Ud af fleksjob igen... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 11 14-01-2010 21:00
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Fleksjob truet igen. Stella Politik og Samfund 20 18-02-2009 12:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension