K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-11-2014, 22:32   #1
anneaas
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
anneaas er ny på vejen
Red face A-kasse og fleksjob

Jeg har fået tilkendt fastholdelsesfleksjob og arbejder som lærer i mit "gamle" job.

Mine spørgsmål er:

Skal jeg fortsat betale til A-kassen og fagforeningen?
Hvor mange timer må man max arbejde om ugen?
Kan man ex skrue op til 37 timer i en periode og, hvis det ikke går, så skrue ned igen?

Annette
anneaas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-11-2014, 22:43   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Det kan til enhver tid, på det kraftigste, anbefales at blive i fagforening !

De fleste fagforeninger har "rabatordninger".
Men har de ikke, er de alligevel et godt kort at have på hånden, når man ikke er ansat, på ganske almindelige vilkår.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2014, 00:34   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
A-kassen kan du rolig melde fra, men beholde fagforeningen, da de kan hjælpe ved ansættelskontakter oa. i denne forbindelse.

Det skulle da gerne fremgå af godkendelsen fra Kommunen?
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2014, 07:53   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen