K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2009, 18:26   #521
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Man har squ da også kun sorger og glæder, men for få af de sidste!


Nu er mit gasfyr stået af, og jeg kan ikke låne penge i Banken til et nyt, da jeg p.g.a. Gladsaxe Kommunes handicappolitik er havnet i RKI.

Det er en kold tid vi lever i!


Jeg har lånt 2 gasvarmere, til på onsdag!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 03-12-2009 kl. 18:29.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2009, 22:29   #522
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Eeeej det var da forfærdeligt!!!

Hvad koster sådan et gasfyr???

Måske kunne vi lave en indsamling, så du kan få et gasfyr....vi ka jo ikke ha' du fryser her til vinter!!!

Lige et kram at holde varmen på

Sidst redigeret af Ninja; 03-12-2009 kl. 22:33.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 07:09   #523
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hej Benny ... Hvis ret var ret, burde du sende regningen til et nyt gasfyr til Gladsaxe kommune, for de skylder dig en hel 'bondegård' i forvejen

Men da al almindelig og anstændig retsfølelse er en by i Rusland i det her land og ikke mindst i Gladsaxe kommune, vil jeg med det samme sige at jeg også gerne vil bidrage med et beløb til et gasfyr, og det ved jeg også Viper vil!!!!

Er der noget vi kan gøre for dig Benny? .... Har du nogen idèer, for du kan sq da ikke sidde uden varme?

De varmeste hilsner og fra Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 09:30   #524
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Hvis det er et Valiant gasfyr som mit, der står af om kort tid, så koster det ca. 43.000.
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 10:00   #525
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
du kan da ikke sidde uden varme!!

-og vil sige som Hyanna, det burde da være kommunen der hjalp dig med et nyt(findes der iøvrigt en § eller lign du kan søge efter apropos?)

Go idé m at lave en indsamling, har iøvrigt lige selv tilmeldt mig en gruppe på nettet hvor man forsøger at hjælpe en kvinde(længere historie) -så hvorfor ikke?

Hvad sir du til det, Benny, og er der nogen herinde der kan oprette en sådan og alt det der, for jeg er teknikmongol
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 10:44   #526
bam
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
bams avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2007
Lokation: Viborg
Indlæg: 112
Styrke: 18
bam er ny på vejen
hej Benny

det er bare træls at sidde uden varme, det hjælper ikke på alle skavankerne.

så hvis du vil have det og der er en der kan finde ud af at oprette en indsamling, er jeg med på at hjælpe.

jeg sender lige et varmt til dig.

fra bam
bam er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 13:36   #527
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
GLADSAXE KOMMUNES BORGMESTER HAR PÅ GRUNDLAG AF LØGN OG BEDRAG, SABOTERET MIT FYSISKE LIV, RUINERET MIN ØKONOMI, OG FÅET MIG MISKREDITERET I RKI.

Citat:
helenekr: Eeeej det var da forfærdeligt!!!

Hvad koster sådan et gasfyr???

Måske kunne vi lave en indsamling, så du kan få et gasfyr....vi ka jo ikke ha' du fryser her til vinter!!!
Citat:
Maj-Britt: Hvis det er et Valiant gasfyr som mit, der står af om kort tid, så koster det ca. 43.000.
Det er et Valiant gasfyr fra 1995. HNG har målt, at jeg forbruger næsten det dobbelte af normalt gasforbrug, og på en ringere opvarmning.

Citat:
Hyanna: Hej Benny ... Hvis ret var ret, burde du sende regningen til et nyt gasfyr til Gladsaxe kommune, for de skylder dig en hel 'bondegård' i forvejen

Men da al almindelig og anstændig retsfølelse er en by i Rusland i det her land og ikke mindst i Gladsaxe kommune, vil jeg med det samme sige at jeg også gerne vil bidrage med et beløb til et gasfyr, og det ved jeg også Viper vil!!!!

Er der noget vi kan gøre for dig Benny? .... Har du nogen idèer, for du kan sq da ikke sidde uden varme?
Hvis jeg sender regningen til kommunen vil jeg bare få den retur med en bemærkning om, at jeg må låne i min Bank. Det kan jeg ikke sålænge jeg figurerer i RKI.

Det er jo i tidligere indlæg bevist, at Borgmester Karin Søjberg Holst svar er, som en by i Rusland.


Citat:
buster: du kan da ikke sidde uden varme!!

-og vil sige som Hyanna, det burde da være kommunen der hjalp dig med et nyt(findes der iøvrigt en § eller lign du kan søge efter apropos?)

Go idé m at lave en indsamling, har iøvrigt lige selv tilmeldt mig en gruppe på nettet hvor man forsøger at hjælpe en kvinde(længere historie) -så hvorfor ikke?

Hvad sir du til det, Benny, og er der nogen herinde der kan oprette en sådan og alt det der, for jeg er teknikmongol
Jeg vil påstå, at det som dansk statsborger ej skulle værte nødvendigt, at "søge"om ret til at have varme i mit hus. (handicappet eller ej). Det er Gladsaxe Kommune der har kørt mig i fallit!

Citat:
bam: hej Benny

det er bare træls at sidde uden varme, det hjælper ikke på alle skavankerne.

så hvis du vil have det og der er en der kan finde ud af at oprette en indsamling, er jeg med på at hjælpe.
I skal have mange tak for jeres hjælpsomhed, men også gøre opmærksom på, at vi som - det svageste led - gør os selv en bjørnetjeneste ved at samle ind og hjælpe hinanden når det offentlige begår fejl med "økonomisk vinding" til følge.

Derfor ønsker jeg ikke startet en indsamling til et nyt gasfyr til mig. Det er der hellere ikke tid til!

Når mit ønske er negativt er det også fordi, at hvis min bil går i stykker, og min vaskemaskine der køre på sidste vers går i stykker, vil jeg ikke gå tiggergang.

Lidt af de lån jeg nødvendigvis har brugt af friværdi i mit hus, skulle også bruges til maling indendørs, og anden vedligeholdelse af mit hus i årene fremover.


Mail af disse indlæg bliver sendt til byråd, politikere og andre medier med interesse.

Benny G
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 15:00   #528
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvad med forsikring - kan DE gøre noget?

Kan det søges som en mer-udgift nu du er i denne forbistrede situation??

Der MÅ være et smuthul et sted, da varme jo er vigtigt - og særdeles vigtigt i din sitauation!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 16:39   #529
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Sendt til Byrådet i Gladsaxe Kommune, og videresendt til politikerne.

GLADSAXE KOMMUNES BORGMESTER HAR PÅ GRUNDLAG AF LØGN OG BEDRAG, SABOTERET MIT FYSISKE LIV, RUINERET MIN ØKONOMI, OG FÅET MIG MISKREDITERET I RKI.

Nu er mit gasfyr stået af, og jeg kan ikke låne penge i Banken til et nyt,
da jeg p.g.a. Gladsaxe Kommunes handicappolitik er havnet i RKI.

http://www.k10.dk/

http://www.k10.dk/showthread.php?t=2564

http://www.k10.dk/showthread.php?p=82608#post82608 Læs alle, og #527

Mail sendes til Byråd, Folketingspolitikere o.a.

Benny Gerhard


Dette er teksten på mail der er sendt til politikerne på Christiansborg.

Kære Politikere, hvordan kommer jeg videre med resten af mit liv?

Har jeg som handicappet person ingen rettigheder i Gladsaxe Kommune?

Jeg har vundet min sag ved Det Sociale Nævn, og fået tildelt "mere" hjælp end Gladsaxe Kommune fratog mig på grund af manglende dokumentation for, at jeg kunne klare mig med et mindre antal timer!

Jeg har tabt erstatningssag ved Landsretten, fordi landsdommerne tilsidesatte mit bevismateriale der var - sagsbehandlerens urigtige oplysninger til lægekonsulenten - men det er Borgmester Karin Søjberg Holst der er den ansvarlige fort borgernes sociale retssikkerhed!

Hvordan hænger det sammen, at jeg vinder sagen Det Sociale Nævn, mens jeg taber erstatningssagen ved domstolene?

Venlig hilsen
Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2009, 16:54   #530
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Det er muligt den ikke holder, men jeg bliver ved med at vende tilbage til, om der kan søges om hjælp til enkeltydelse i sådan en situation.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension