K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-03-2018, 16:35   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bjerget Se meddelelser
Jeg mener, at kommunens ansatte tit gør sin politiske holdning gældende, at de ikke kan lide at borgeres sygdom bliver undersøgt. Det giver kommunens ansatte den fordel, at de frit kan bedømme borgeres invaliderende sygdom ud fra personlige fordomme og manglende faglig viden. Det har jeg været udsat for lige siden år 2013.
Ganske enig
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2018, 18:25   #12
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ganske enig.

Derfor kravet om Statsautoriserede socialrådgivere, med personlig ansvar over for lovgivningen.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 19-06-2018, 19:58   #13
Bricko
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2016
Indlæg: 53
Styrke: 8
Bricko er ny på vejen
Jeg har ikke oplevet problemer med at komme for rehabiliteringsteamet. Jeg er i jobafklaringsforløb. Men som jeg oplever teamet, er det da bare "skruen uden ende"?!
Første gang skulle jeg bruge fys. behandlinger og træne på hjertehold en gang mere.
Anden gang vil de have en statusrapport fra sygehus (der ikke indeholder nyt), samt en psykiatrisk vurdering (den er nu lavet,og der findes let til svær nedsat kognitiv funktionsevne, i alle prøverne).
Tredje gang finder teamet jo bare på noget helt andet, eller starter forfra med ny praktik evt med mentor, eller noget andet spændende! Og sådan vil det vel fortsætte i uendeligheden? Jeg kan sgi ikke se at det vil få en ende "ever"!
Bricko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2018, 23:47   #14
Bjerget
Fik bevilget FØP jun 2018
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2014
Lokation: Gladsaxe
Alder: 48
Indlæg: 18
Styrke: 11
Bjerget er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bricko Se meddelelser
(...) Men som jeg oplever teamet, er det da bare "skruen uden ende"?! (...) finder teamet jo bare på noget helt andet, eller starter forfra med ny praktik evt med mentor, eller noget andet spændende! Og sådan vil det vel fortsætte i uendeligheden? Jeg kan sgi ikke se at det vil få en ende "ever"!
Det der har kommunalt ansatte gjort i årevis. De gør sig selv til herrer over den ene speciallægeerklæring efter den anden speciallægeerklæring i årevis og sylter sådan ekspertviden i en skuffe i årevis. Kommunalt ansatte anvender kun sine egne personlige fordomme og manglende faglige viden til at udstede dig en falsk lægefaglig raskmelding år efter år efter år.
Bjerget er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2018, 08:45   #15
Brio
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2014
Indlæg: 9
Styrke: 0
Brio er ny på vejen
Jeg var for rehab. team, som indstillede mig til føp. i sidste uge. Med til mødet var en læge fra Klinisk Funktion. De oplyste mig om at det er Pensionsområdet der træffer den endelige afgørelse om jeg får den. Efter mødet talte jeg med min sagsbehandler, som sagde at hvis jeg får afslag, har jeg enten muligheden for at anke, så bliver føp. udbetalt med tilbagevirkende kraft, hvis jeg får medhold - eller blive undersøgt af Klinisk Funktion og så er den ikke med tilbagevirkende kraft.
Brio er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension