K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-12-2013, 21:08   #1
Jafeko
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-12 2011
Indlæg: 39
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Jafeko er ny på vejen
Beregningsprogram til førtidspension

Findes der et sted hvor man kan downloade et beregningsprogram til førtidspension, herunder brøkpension?

Et program hvor der er en førtidspensionist og en ægtefælle som er lønmodtager, et program hvor man kan indtaste hvis begge indbetaler privat til ratepension.
Således at man kan se hvilken effekt det har på førtidspensionen.

Det er fordi at min kone ikke kan få fuld brøkpension, grundet min løn selvom jeg indbetaler til ekstra pension. Og så tænkte jeg at hvis vi indbetalte til hende også, så ville hun jo dels få skattefordel af det, men og fuld brøkpension da fradraget også trækker ned i hendes bruttoindkomst overfor Udbetaling Danmark.
Jafeko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 21:38   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg kender kun til en beregner og det er den på borger.dk https://www.borger.dk/Sider/Saadan-b...ye-regler.aspx

Jeg ved ikke om den kan beregne når man er på brøkpension men du kan da prøve..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 21:54   #3
Jafeko
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-12 2011
Indlæg: 39
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Jafeko er ny på vejen
Webmaster

Nej, denne tager ikke hensyn til brøkpension overhovedet.

Der findes denne beregning på http://www.foertidspensionist.dk/
og når man trykker på beregning og kommer til "Ægtepar hvor den ene IKKE er førtidspensionist", så downloader den et excelark. Dette excelark tager ikke hensyn til brøkpension eller fradrag for pensionsindbetalinger for begge parter.
Jafeko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-12-2013, 22:58   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske det bedste du kan gøre er at ringe til dem for at få dem til at lave en beregning..

Udbetaling Danmark
Pension
Tlf.: 70 12 80 61
Telefontid:
Man - ons:
Tors:
Fre:

08.00 - 16.00
08.00 - 18.00
08.00 - 15.00
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-12-2013, 14:40   #5
zofia
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
zofia er ny på vejen
http://www.schultz-online.dk/beregning/

program til beregning af brøk pension (førtidspension)
zofia er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension