K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2012, 13:00   #1
nielsen69
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2011
Indlæg: 65
Styrke: 13
nielsen69 er ny på vejen
deltidsfleks

hej

jeg vil lige høre om der findes deltids fleks job. grunden til jeg spørger er at jeg kan arbejde 10 timer om ugen ca.

hvis man kan få deltidss fleks, hvad betyder det for mig i praktisk ? og hvad med økonomien ? hvad betyder det for arbejdsstedet og deres økonomi ?

hilsen

nielsen69
nielsen69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 13:06   #2
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Deltidsfleks betyder af du inden afklaring havde deltidsjob....

Økonomisk vil det betyde at du får deltids løn ligesom i det job man havde inden og kommunen refunderet ½ eller 2/3 af lønnen.

I mit eget tilfælde var det løn for 25 timer, for det arbejdede jeg inden jeg blev syg, og så fik arbejdspladsen refunderet 2/3 af lønne for jeg arbejdede 12 timer om ugen.
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 13:41   #3
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Te-pigen Se meddelelser
Deltidsfleks betyder af du inden afklaring havde deltidsjob....

Økonomisk vil det betyde at du får deltids løn ligesom i det job man havde inden og kommunen refunderet ½ eller 2/3 af lønnen.

I mit eget tilfælde var det løn for 25 timer, for det arbejdede jeg inden jeg blev syg, og så fik arbejdspladsen refunderet 2/3 af lønne for jeg arbejdede 12 timer om ugen.
Fik du så din "gamle" løn i det job, hvor du arbejdede 25 timer? Jeg arbejde nemlig også deltids før, men fik en meget høj løn. Er det den, de så går ud fra?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 14:10   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nielsen69....du kan læse alt om hvad fleksjob er her http://www.clh.dk/?id=1474
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2012, 19:27   #5
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Fik du så din "gamle" løn i det job, hvor du arbejdede 25 timer? Jeg arbejde nemlig også deltids før, men fik en meget høj løn. Er det den, de så går ud fra?
Inden fleks var jeg i hjemmeplejen som husass. og fik fleksjob som pædagogmedhjælper også i kommunalt, så min løn blev sat efter min erfaring og den blev en lille smule højere, men det er fordi grundlønnen er højere som pæd. end son husass.

Så det kommer jo helt an på hvilket job du får som flekser, og hvad din fagforening kan få forhandlet på vegne af dig. Når man skal ansættes som flekser, bør der være en person med fra fagforeningen så man så vidt muligt får en ordentlig løn.
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension