K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-12-2013, 14:58   #1
LINGLING
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2012
Indlæg: 126
Styrke: 12
LINGLING er ny på vejen
Sygemeldt uden en læge?

Står i den situation at jeg har sygemeldt mig selv for en måned siden. Af psykiske årsager.

Min praktiserende læge ser helst at han ikke bliver involveret. Han kender mig ikke og jeg går meget sjældent til læge iøvrigt.

Har haft en psykiater der er umulig at få fat i, så det er droppet ( et halvt år om at svare jobcenteret mhp. revalidering+ 3 mndr. hvor jeg var efterladt uden penge, da a-kassen ville have en attest fra vedkommende, om at jeg stod til rådighed.

Har forsøgt at kontakte andre psykiatere men der er flere måneders ventetid.

Udover det her er ret stressende, hvad bliver konsekvensen så af at jeg ikke på nuværende tidspunkt modtager behandling eller har en læge ifht. sygedagpenge?
LINGLING er ikke logget ind  
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension