K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2007, 00:49   #21
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Jeg vil ikke bo i Danmark mere

Nogen der vil med sydpå? Kører i morgen..........................
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 01:53   #22
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
jeg vil iøvrigt gerne med sydpå, og først hjem, når vi får en ordentlig human regering.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 01:53   #23
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
hej.
ØV,ØV og 3 gang ØV....

Jeg tror dog ikke hjorten er kommet ind, he,he

men min møjøre af brogmester er, desværre.
Det er ham der mener at kan man ikke yde skal man ikke nyde, øv,øv.
Nick hækkerup, ikke fordi jeg har noget mod soc.dem. kun mod ham, og hans forlorne holdninger.'
har stemt SF, ærgeligt at rød side ikke vandt , og så , så tæt.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 02:25   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jo jo ta endelig mig med sydpå...
Vi kunne også invitere alle de syge ud på en sydhavs ø (der bliver vi sg nok snart sendt ud alligevel)

Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 02:27   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
He lorte valg og jeg vil også ud på en sydhavs ø... det lyder lige frem tillokkende sikken fred man ville får ( og jeg har d vitamin mangel så sol uhmmm )

Nu går jeg bare i seng godnat
  Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 02:34   #26
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Talking Snart valg igen - en trøst i den mørke tid

Se på Fogh på billedet taget under partirunden, umiddelbart efter "den store sejr". (Linket er nederst.)

Jeg synes altså ikke, Fogh har "det store vindersmil" på.

Han ser heldigvis dybt bekymret ud - og forståeligt. Pia K. og Naser havde netop skændtes højlydt på hver side af ham.

Jeg ved ikke, hvor mange af jer, der fangede følgende bemærkning fra Villy, som fik mig til at falde ned af sofaen af grin:

Villy sagde følgende om forhandlingsmøder mellem Venstre, Konservative, Dansk Folkeparti og Ny Alliance, at

... både Pias og Nasers bodyguards var nødt til at deltage i møderne.

Jeg har bemærket, at den samlede oppositions taktik den seneste uge, men også under selve valget har gjort regeringen til grin, så det basker.
De har vendt øjne til hinanden, de har hvisket og tisket og fniset, mens statsministeren talte efter valgresultatet midt under partilederrunden.

Alle vil af med Pia, men Pia kan gå på vandet pga. et ekstra mandat, som tilsammen gør DF større end Konservative og Ny ALliance tilsammen.

Og hvad opnåede Fogh med det? At blive endnu mere afhængig af Pia K.

Fogh har nu valget mellem pest eller kolera.

At bede om det færøske mandat og dermed undgå dronningerunde, men så være fuldstændig i lommen på Pia K., som ovenikøbet friede til Helle, ved at afbryde debatten - som sædvanlig. Typisk Pia.

Hun har kørt Fogh ud på et sidespor... det er da bare helt til grin.

Først benytter Fogh Ekstrabladet, så Se og Hør, men nu må han helt til Færøerne for at hjælp. Her gælder jo ingen "kære Bush".

Det andet valg er at få Kader ind i varmen, men det bliver IKKE uden bodyguards til møderne.

Tjuhej... hvor det går... Foghs "brede samarbejde".

Vi får meget snart valg igen... meget, meget snart.

Oppositionen med Villy i "hånefront" bliver bare så morsom.

Jeg skal helt klart se Folketings-tv konstant nu.

Op med humøret... det skal nok gå.

Husk nu at lægge mærke til Foghs ansigtsudtryk... "vinderudtrykket".

http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...icle359114.ece
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 02:40   #27
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror nu du tager grueligt fejl...

Fogh har sammen med Pia og det færøske mandat 90 mandater....og det er han tilfreds med...
På den måde vil det være dræbende kedeligt at se folketings tv fremover....lige som det har været i de sidste 6 år...

Stiller den røde side et forslag...tja så bliver det nedstemt...
Stiller den blå side et forslag...tja så er det vedtaget...

Han gider da ikke Naser Kader og hans politik...han kan jo bare kører videre med sin egen politik....som han har gjort det de sidste 6 år....

Det eneste der bekymre ham lige nu...det er fintællingen....for det ville være rigtigt dårligt for ham hvis der væltede 1 mandat over til Naser Kader eller den røde blok...

Men som de gode demokrater vi er....så ser vi det positive i det...

K10 vil få mange flere medlemmer....og blive meget mere populær....dohhhh

Nu går jeg i seng.....godnat....
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 02:55   #28
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Nu er der lige det ved det, at de Konservative vil give skattelettelser i toppen, og Pia til bunden. De er jo heller ikke "perlevenner".

Fogh vil af med Pias vetoret. Alle vil af med Pia, også Fogh.

Og så skal han også love Færøerne noget for at stemme. Gad vide, hvad de får for at støtte ham?! Grønlands olie?!

Åh, nej... jeg ser ikke det positive i det. Jeg gik helt i sort... er helt i sort.

Line Barfod kom heller ikke ind.

Det er jo det eneste håb, at det hele bliver rent til grin, så det basker.

"Den store vinder, der fører sig frem, mens det i virkeligheden er Pia K., der styrer hele landet."

Jeg ville have for meget stolthed, hvis jeg var ham.

Hellere smide håndklædet i ringen end at lade det fortsætte.

Sov godt, mens jeg krydser fingre for, at fintællingen bedrer situationen.

knus
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 14-11-2007 kl. 02:57. Årsag: tilføjelse
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 11:23   #29
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jeg vil også gerne væk fra DK...det bliver hårdt at holde det regime ud I 4 år til .


Nu må vi være mere agressive i oppositionen for den er stærk nu og det er positivt.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2007, 12:10   #30
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg skrev:

Citat:
Line Barfod kom heller ikke ind
Nu ser det ud til, at Line alligevel kommer ind.

Fint.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helt nede i kælderen Isabel Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 76 28-06-2011 09:19
Forvirrede og nede Smidt Din historie 87 19-08-2010 16:22
nede igen DRAGEN Dit og Dat 10 01-02-2009 12:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension