K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2009, 17:27   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan da godt nok finde nogle underlige nogle imellem der har adgang...

Cryos International Sperm Bank Aps

__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2009, 19:50   #12
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
lol web

Har også netop på tekst tv set at man kan hemmelig holde sit CPR nr -og tro mig -mandag morgen så så man jo lige mig stå i Borgerservice og højlydt proklamere at man har så OMGÅENDE at sørge for at mit nr KUN er tilgængeligt for dem af mig udvalgte, basta
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2009, 12:29   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
vil da lige hive denne frem igen da jeg netop har læst på tekst tv at beskyttelse af cpr nr kun gælder 1 år!

http://ttv.tv2.dk/index.php?side=139 (side 139)

Hm, dvs at man selv skal huske HVORNÅR man IGEN skal sørge for at beskytte sit cprnr hvert år!

Typisk, ihh, hvor er det kommunalt
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 00:02   #14
cmay
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2009
Indlæg: 17
Styrke: 15
cmay er ny på vejen
http://www.forbrugerraadet.dk/tema/p...len-identitet/

det har lige været i media med flere eksembler på identitetstyveri.

Jeg er ikke overrasket over at i et samfund hvor vi alle stemples en gang og holdes under opsyn på et nummer som vi også bliver betragtet som mere eller mindre at der sælges oplysninger om de ting her og der. men er lidt overrasket over selve den her oplysning som her kommer frem. v skal af med det her cpr nummer og alt det her internet så man kan færdes i fred uden at blive overvåget af folk som vil sende os reklamer og spam. eller andet udefinebart. jeg passer meget godt på mine oplysninger. de ting som står i kommunes papir er alligevel noget de helt selv har fundet på så der er ikke noget reelt at spore sig frem på i forhold til min person. andet end i det omfang man kan misbruge mit cpr nummer naturligvis.

tankevækkende indlæg iøvrigt.
cmay er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 10:32   #15
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
jeg er RASENDE -ganske enkelt!

Danmark PLEJEDE at have et helt unikt suverænt system til gavn for borgerne og alt det har man nu i ussel mammons navn -SOLGT

SKAM JER!

Lur mig iøvrigt om vi ikke snart ser de første sager om stjålne identiteter.
Der går netop nu en retssag i gang i Storbritannien, hvor Staten Israel har stjålet 6 britiske borgeres identiteter.

Med vores regerings politik, mangel på etik, mangel på medmenneskelighed, mangel på moral, så kan vores identiteter snart blive til en handelsvarer for andre regeringer og terrorister.


VALG NU!



Ragdoll

Citat:
Scientology i Danmark siger, at adgangen til CPR-registret skal bruges til at finde medlemmer, man har mistet kontakten til
Måske ønsker disse mennesker ikke længere kontakt til Scientology, og vil betakke sig for en henvendelse fra sekten

Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Webmaster; 19-02-2010 kl. 14:45. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 10:53   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg ved da, at man kan købe ny identitet, pas, fødselsdag/personnummer og hele molevitten for omkring 1000 kr..

Det ér da lidt skræmmende.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2010, 13:07   #17
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
http://epn.dk/samfund/article1983911.ece

Ikke alene løber der en kold rislen ned af ryggen på en, når man logger sig ind med digital signatur på diverse offentlige sider, over hvor meget der er registreret om en, for der er simpelthen registreret alt hvad man har foretaget sig igennem et helt liv.

Men når man ser på hvordan cpr numre ved fejl og ligegyldighed ender alle forkerte steder kan jeg ikke forstå der ikke snart begynder at ringe nogen alarmklokker hos ansvarlige ministre og politikere, der må for pokker da være nogen der er skeptiske overfor al den centrale registrering.
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
(Reel) adgang til 6 ugers selvvalgt kursus...? Trine77 Spørgsmål ang fleksjob 5 18-05-2011 16:37
Psykiater Eva Blach nægter bisidder adgang! kurttrold Politik og Samfund 28 15-03-2011 20:23
gratis adgang til Lægehåndbogen Online. Stella Dit og Dat 4 13-04-2008 09:30
Adgang forbudt for handicappede!!!! zuza Politik og Samfund 0 07-04-2008 12:17
Direkte adgang til love m.m. (link) majs Den nyttige viden vi alle har 5 29-01-2007 14:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension