K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2010, 14:42   #1
Sivtop
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 21
Styrke: 16
Sivtop er ny på vejen
Ressourceprofil - hvad skal jeg være obs på?

Hejsa Jeg er ret ny herinde, og ret ny i hele det her system.
Jeg har fået stillet diagnosen HMS hos reumatolog efter laaang tids udredning mange forskellige steder.
Jeg er så af andre årsager lige opereret i skulderen for to mdr. siden, og vender tilbage til mit arbejde om et par uger. Jeg arbejder 20 timer i en vuggestue. Det hænger ikke godt sammen med HMS, jeg ved det :S

Jeg kan ikke arbejde mere end mine 20 timer, derfor gør jeg kun det... men økonomisk hænger det jo ikke sammen. Min sagsbehandler er informeret om alt det nye der er sket og har indhentet diverse statuser. På torsdag skal jeg ned og ha lavet ressourceprofil. Mit spørgsmål er så, hvad skal jeg være ekstra obs på? Hvad skal jeg være sikker på står korrekt osv.?

Jeg tænker i at søge fleks eller revalidering når jeg er oppe på mine tyve timer på job. Før kan der ikke tænker i mit HMS har min tidligere sagsbehandler sagt, for de ved ikke hvad der har specielt med skulderen at gøre og hvad der er HMS... de vil ikke kunne vurdere mig ordentligt pt siger de.

Men jeg kan da begynde at gøre klar til at kæmpe min sag, så alle papirer osv er klart når det er.

Vh Pernille
Sivtop er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 11:44   #2
Sivtop
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 21
Styrke: 16
Sivtop er ny på vejen
Virkelig slet ingen der kan hjælpe??
Sivtop er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 13:49   #3
Solen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solens avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2010
Lokation: Jylland
Alder: 54
Indlæg: 164
Styrke: 15
Solen er ny på vejen
Hej!

Først og fremmest er det vigtigt, at være ærlig - lad vær med at gøre dig bedre end du er (men naturligvis heller ikke dårligere). Din sagsbehandler kan ikke se og mærke, hvordan du har det, så vær konkret. Husk, at både dit arbejdsliv og privatliv skal hænge sammen.
Vær velforberedt! Du får formodentlig tilsendt nogen papirer på forhånd, så forbered dig og skriv ned - så du kan huske, hvad der er vigtigt for dig at få med i ressourceprofilen.

Jeg ved godt, det her er skrevet lidt kort og hurtigt, men jeg står med det ene ben ude af døren;-)
Solen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2010, 16:16   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Håber SOLEN fik det andet ben med ud af døren også

Der er nogle link til hvordan en resurceprofil ser ud den er i 12 pumter...

det findes øverst på siden..

Du skal vide at det der kommer til at stå i den skal jo beskrive dig på godt og ond

Du skal også vide at alt hvad du siger og lige får sagt kan havne i profilen og ikke

slettes igen ,men du kan så kommeter og omfomuler ,hvis det er der kommer noget

du ikk lige vil have i.Nogle sagsbehandler skriver ikk så meget fortid i,men hvi s du

har noget der har betydning for dig og din situation nu, skal det jo med

Men kik på de 12 pumter jeg var flere dage om min første gang..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 10-03-2010 kl. 16:20.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal man være opmærksom på viggo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 23-05-2012 18:46
Er i job - søger flexjob - hvad skal jeg være obs på? Livsvilje Spørgsmål ang fleksjob 13 19-05-2012 07:39
Nå, hvad skal mit næste træk være?? Maj-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 08-03-2010 17:46
Ved ikke hvad overskriften skal være Fodfolket Alt det andet 10 04-12-2009 16:57
§ 17 på eksisterende grundlag – hvad skal jeg være opmærksom på? Frøken_J At søge førtidspension 7 02-11-2009 14:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension