K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2012, 16:34   #1
luffen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2011
Indlæg: 17
Styrke: 14
luffen er ny på vejen
Frist for møde

Jeg er lige blevet indkladt til sygesamtale af min a kasse.

De vil have jeg skal komme om 2 dage hvilket er på min fødelsdag, enten tænker de sig ikke om eller også er de skide flabet de små kontor piger der sidder derinde. !

Bør der ikke være en længere frist iflg. loven ?
luffen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 16:43   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja det er ikke lang tid du får, men du er syg og har ikke andet at lave, så du skal møde op.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 16:55   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske du kunne ringe til dem og lige høre om ikke du kan få det flyttet til en anden dato..

Det er jo ikke sikkert at de lige har tænkt over at det er din fødselsdag den dag...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 17:48   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ja kontakt og bed om en anden tid, hvis du absolut ikke kan matche tidspunktet.
Fødselsdag eller ej - nej det tager man nok ikke hensyn til.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 19:18   #5
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Nu syntes jeg godt nok at folk strammer den, vil det sige at fordi man har

fødselsdag, så kan man ikke møde op til et mød, syntes det er for langt ude,

hvad ville du gøre hvis du bliver akut syg, vil du så også blive hjemme fra

sygehuset,

det er bare at møde op,
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 19:28   #6
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Verden står ikke stille fordi man har fødselsdag, og selvfølgelig har du også mødepligt den dag uanset om det er med to dages frist.
Hvis du er så syg, at det forhindrer dig i at møde op, magter du nok heller ikke at holde fødselsdag eller gør du??
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 19:31   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kære "mand"

Nu kan der være rigtig mange grunde til at man lige kommer ind og skriver som trådstarter gør...og nej...det behøver ikke at "være for langt ude"...

Den besked du lige har lagt her kunne du helt sikkert godt have skrevet på en meget pænere måde og samtidig have fået dit budskab igennem...

Det er egentligt ret nemt...for hvis man ikke kan skrive et indlæg på en ganske alm måde uden at være fordømmende....ja så bør man afholde sig fra at deltage i tråden...

Har man absolut en kæmpe trang til at være fordømmende...ja så findes der rigtig mange forums derude på nettet hvor man kan praktisere den slags..

Jeg fatter virkelig ikke hvorfor man hele tiden skal se på fordømmende indlæg...

DE HØRER IKKE HJEMME HER PÅ K10!!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 19:41   #8
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Kære "mand"

Nu kan der være rigtig mange grunde til at man lige kommer ind og skriver som trådstarter gør...og nej...det behøver ikke at "være for langt ude"...

Den besked du lige har lagt her kunne du helt sikkert godt have skrevet på en meget pænere måde og samtidig have fået dit budskab igennem...

Det er egentligt ret nemt...for hvis man ikke kan skrive et indlæg på en ganske alm måde uden at være fordømmende....ja så bør man afholde sig fra at deltage i tråden...

Har man absolut en kæmpe trang til at være fordømmende...ja så findes der rigtig mange forums derude på nettet hvor man kan praktisere den slags..

Jeg fatter virkelig ikke hvorfor man hele tiden skal se på fordømmende indlæg...

DE HØRER IKKE HJEMME HER PÅ K10!!!!
Helt enig, og man bliver som trådstarter såret, for man skrev det jo netop af en grund og har ikke brug for at blive såret yderligere....
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 20:00   #9
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Kære Webmaster.

det var nu heller ikke ment så hårdt som det var skrevet,

tror også godt du ved hvad jeg mener, så må jeg jo undskylde,

det er jeg MAND for.

kan godt se MULLE11 skrev det på en lidt pænere måde.

Sidst redigeret af mand; 27-02-2012 kl. 20:24.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 20:41   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu var det ikke skrevet for at du skulle undskylde...

Men mere for at lige at fortælle alle at man altså godt kan få sit budskab igennem....også uden at skrive det så "hårdt"...

Vi kan jo egentlig alle godt lide at folk herinde taler pænt til hinanden og at folk er så hjælpsomme som de er herinde...og det er det vi hurtigt kan få ødelagt hvis folk ikke lige er opmærksomme på at man godt kan få budskabet igennem selvom man skriver det pænt...

Samtidig så kender de fleste herinde det at man står i en lo***situation og man er desperat...ja så får man ikke altid lige sendt sit spørgsmål afsted som man ville have gjort det hvis alt var okay...

Så det var mere en opfordring til at vi alle lige huske at man godt kan skrive pænt...også selvom trådstarter ikke lige fik skrevet det helt perfekt..

Vi er her trods alt jo for at hjælpe hinanden...her på K10...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Frist for stop af sygedagpenge bruger2013 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 07-09-2013 16:40
§ 17 og 3 mdr. frist 58hb Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 30 26-03-2013 12:53
Afslag på FTP klage frist ? Lupo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-12-2012 21:01
Ang. klage frist c.l.e.o. Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 13-09-2012 09:15
Frist ved mødeindkald suse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 16-09-2008 21:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension