K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Accept fra vores omgivelser

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Accept fra vores omgivelser Jeg vil gerne høre lidt om hvordan i andre oplever,at blive accepteret af jeres omgivelser, familie , venner og bekendte og evt kollegaer. Jeg spørger selvfølgelig fordi, jeg selv har oplevet at det er svært, at blive accepteret når man ikke virker 100 procent i erhvervslivet, på grund af sygdom. jeg håber vi kan få en god debat i gang om dette, jeg tror der er mange der tumler med det.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2015, 12:28   #1
popcorn
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2008
Indlæg: 115
Styrke: 16
popcorn er ny på vejen
Sorg at miste sin inditet

Da jeg for nogle år siden fik fb, efter mange års kamp om ro, mistede jeg min arbejds indentitet, det var og er stadig en stor sorg, som jeg kæmper med dagligt og har svært ved at erkende.
Jeg havde dog stadig min hest og min heste indentitet, jeg var stadig "hestepigen" - men i dag må jeg desværrer også erkende at det magter jeg heller ikke, jeg magter ikke at have ansvaret, da det fylder i mit hoved i døgndrift, selv om jeg har andre til at passe den, fylder den alt i mit hoved - jeg er ved at gå fuldstændigt ned igen og magter ingen ting. Jeg har derfor taget den sværer beslutning at sælge/låne min hest ud - for at forhåbentligt igen bare at kunne tage ansvar for mig selv. Vil bare have lidt luft og hører om der er andre der også har måttet sige favel til en go fritids interesse - for bare at kunne ånde
popcorn er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension