K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2011, 11:30   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Nu er der jo ikke 2 mennesker der er ens... så det er jo også ret så svært at sammenligne depressioner .. dybden af den.. osv...

Så Helene og Karo.. I kan måle jeres egen depression på en skala.. men I kan altså ikke sammenligne jeres skalaer .. det vil være som at sammenligne æbler med bananer ...

Knus Lone
Jamen jeg sammenligner skam ikke, jeg fortæller blot at der er flere former for depressioner - psykiateren bruger samme målestok når denne skal placere patienten i en af grupperne.
Tænkte det kunne være rart for lige denne gruppe, at vide midt i elendigheden, at de stadig er i den bedre stillet gruppe, og at der findes grupper der har det langt langt værre.....

Jeg har selv oplevet flere gange, at jeg kan glædes over at have det slemt, men ikke SÅ slemt, og det kan faktisk virke en lille smule rart at vide at der er nogen der har det på samme måde som en selv, eller vide at der er nogen der har det langt værre.

Depression er præcis som æbler og bananer (som du skriver). Nogen er æbler, andre bananer. Men derfor kan man jo godt skrive som banan til et æble, da der er mange fællestræk, og man kan vel stadig lære ét eller andet om hinanden, såvel som den sygdom man er ramt af???
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Bliver ledige flexjobber også "jagtet" develler Spørgsmål ang fleksjob 22 26-11-2010 09:33
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Holbæk Kommune kan også "sylte" buster Det er da strengt ! 0 25-09-2008 21:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension