K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2012, 12:12   #1
abigal12
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2012
Indlæg: 1
Styrke: 0
abigal12 er ny på vejen
afslag på fleksjob og hjemvisning til kommunen om min sygdagpengesag.

Hej alle på K10
Jeg har lige fået afslag på fleksjob ved nævnet. nævnet har heldigvis hjemvist min sag om sygdagpenge til kommunen igen. Grunden til at min sygdagpenge sag bliver hjemvist, varat kommunen ikke kunne give afslag, da jeg stadig var i behandling, men det gjorde de med begrundelse at lidelsen var stationær og jeg ikke ville i ekstern arbejdsprøvning.

(fik tilbud om jeg kunne beholde mit job hvis jeg fik medhold af nævnet til et fleksjob)

Min arbejdsplads så sig nødsaget til afskedige mig sidste år 1.august fra mit 37timers job, men kunne tilbyde mig 20 timer i samme virksomhed, da kommunen ikke ville udbetale flere sygdagpenge.
Nu går mit spg. kan jeg ikke kræve at få suppleret min nuværende løn op til min gamle løn, da det er pga at sygsdagpengstop, at jeg blev fyret. Er der nogen som har erfaring indenfor det?
Glæder mig til at høre fra jer

Sidst redigeret af abigal12; 13-04-2012 kl. 12:31.
abigal12 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kommunen har indstillet mig til pension- men jeg fik afslag kandelsdorff Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 08-03-2012 17:24
Hjælp afslag fra kommunen!! laurana Alt det andet 6 08-07-2010 12:55
Arbejdsskade - varighedsbegrænsning - afslag på fleksjob - intet svar fra kommunen cherie Spørgsmål ang fleksjob 24 05-02-2008 20:01
Kyniske afslag fra kommunen Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 12 06-01-2008 19:50
Kommunen undlader at begrunde afslag. Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 0 29-07-2007 09:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension