K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-08-2009, 20:20   #1
ayla
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Indlæg: 67
Styrke: 16
ayla er ny på vejen
Mail bliver ikke overført til journal!

Jeg har her for nylig bedt om aktindsigt igen. Synes næsten ikke jeg ved, hvad jeg skal bruge det til. Idet, der ikke findes nogen kronologisk orden, synes jeg det er vanskeligt at gennemskue (/huske) om der mangler noget m.v.
Dog fandt jeg ud af, at det, jeg mailer, ikke bliver indført/overført til journalen

Så fremover vil jeg da sende/aflever alt, hvad jeg vil have indført i min sag!
ayla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2009, 20:37   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvis man sender en mail, bliver det ikke pr automatik indført i journalen. Men du kan altid tage en kopi af det du har skrevet - og de svar du får, og bede dem vedlægge brevene i sagen.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2009, 21:38   #3
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Hvis man sender en mail, bliver det ikke pr automatik indført i journalen.
Det gør det i min journal, NU.
Til gengæld har der været laange perioder tidligere, hvor INTET er indført.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2009, 21:58   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
En kommune har NOTATPLIGT.

Så hvis der er oplysninger til sagen, skal det registreres.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2009, 23:08   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg slutter altid mine mail af med at skrive at de bedes lægges ind i min sag , så er der ingen vej uden om og ja undskyld mig det er mit liv så jeg syntes at det er ret relevant hvad jeg har at sige .. og det er da også en af grundene til at min kommune mistede deres refusion for ikke nok med at de ikke fulgte op som de skulle , men jeg havde hele tiden husket dem på det og fortalt dem hvordan de skulle gøre det ,de var bare græsk katolsk ligeglade ..

Så bed om at mail bliver lagt ind , det kan vise sig at være meget vigtigt ..
  Besvar med citat
Gammel 20-08-2009, 06:40   #6
jomfruen
Klart Afhængig af K10
 
jomfruens avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-06 2008
Lokation: Århus
Alder: 68
Indlæg: 474
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
jomfruen er ny på vejen
Ditto her ...sidste linie i mailen er altid at bede om den bliver lagt ved sagen utrolig det skal være nødvendig men det er det.
__________________
Nu med blog http://www.k10.dk/blog.php?b=409
jomfruen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2009, 15:54   #7
ayla
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Indlæg: 67
Styrke: 16
ayla er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
En kommune har NOTATPLIGT.

Så hvis der er oplysninger til sagen, skal det registreres.


Min kommuen skrev (noget i retningen af): "udtalelser er indkommet til påtænkt afgørelse, men ikke givet anledning til ændring"! Nem måde at komme omkring notatpligt, vil jeg mene! Jeg havde endda både mailet og sendt brev! Så ja, hvis man vil sikre sig noget - i det hele taget - bliver indlagt i ens sag/indført i journal, er man altså nød til at "minde" dem om dette
ayla er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Af bistand bliver man ikke just rig Lightlessnes Alt det andet 17 30-08-2011 16:30
Hvert femte ministerium svarer ikke på mail buster Politik og Samfund 1 31-03-2010 00:20
Jobcenter svarer ikke på min mail charho Alt det andet 11 15-01-2010 02:08
Husk, få adgang til din journal hvis du bliver indlagt. kitter Alt det andet 5 19-03-2008 23:38
Arbejdskraften er der – den bliver bare ikke brugt Stella Politik og Samfund 1 02-11-2007 16:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension