K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2009, 01:48   #11
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
helenekr: kan fuldt ud følge dig, er også fligtig bruger af tørretumbleren, det er skønt med bløde håndklæder.
Det værste er når man ikke kan undvære en (bokstavligt talt), har fået ordre på fra allergi ambulatoriet at jeg SKAL bruge den i hele sommer halvåret pga min græsallergi (også dejligt at jeg har en god grund til ikke at kunne slå græsplænen).
Men de sidste par dage er jeg alvorligt bange for, at min gamle tørretumbler ikke kan mere. Den har ikke ville tørre en maskinfuld jeg satte over i onsdags og den er blevet genstartet 3 gange, men jeg er godt klar over at jeg ikke kan forlange så meget af den mere, da den fyldte 19 år i oktober, men aner ikke hvor jeg skal skaffe penge til en ny inden sommer.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 16:31   #12
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jamen du skal ikke trykke på de to taster samtidig!! Først CTRL og SÅ +, og sådan fortsætter du til teksten er så stor som du vil have den!!!

CTRL+, CTRL+, CTRL+..........got it?
Du har fuldstændig ret Helenekr, så'n er det når jeg går i gang med noget på den tid af døgnet, så kan jeg lave det om næste dag.
Tak for at du rettede op på fejlen.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 17:54   #13
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
årh.. altså.. hvis jeres tørretumblere er så gamle og seje.. så bruger de så meget strøm, at købet af en ny på afbetaling sikkert havde været billigere i længde for mange år siden.
prøv at regne på hvor mange kroner jeres maskiner koster i strøm, lån evt. en enerigmåler hos elselskabet..
jeg ved godt det kan være svært at få råd til nyt, især hvis ikke man kan låne eller købe på klods.. men det kan være I finder en løsning.. for tror sku en 19 år gammel maskine er noget umiljø agtig..
og jeg tørre også alt vores tøj hele året.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er stadig i tvivl Frk. Olsen Minimums Arbejdstidsgrænse for Fleksjob/Førtidspension 12 25-04-2019 09:07
Sygedagpengestop men stadig syg cam3brn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 24 29-07-2013 01:53
Mon der stadig er håb for mig? SNOOKI Alt det andet 7 27-08-2012 17:23
Prøver stadig Phönix Dit og Dat 9 17-03-2009 18:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension