K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-09-2010, 16:00   #1
solskinspigen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-06 2010
Indlæg: 20
Styrke: 14
solskinspigen er ny på vejen
Cool lang kamp....... som følge til, så er vi TO i familien

Hej alle.

Nu har jeg i et stykke tid fulgt med på sidelinjen, uden at have haft overskud til selv at skrive herinde.Min søster har skrevet og bedt jer om råd i følgende tråd: Nu er vi sgu TO i familien Det er mig hun skrev om, og os hun hjalp. I har været rigtig søde til at svare og komme med en mase brugbart.

Hele min historie er fint beskrevet i den tråd, og jeg vil derfor blot fortælle om de sidste måneder med mine egne ord, og stille mine spørgsmål.

Kort fortalt er jeg sygemeldt med en depression samt bækkensmerter efter to bækkenløsninger. Min psykiater samt egen læge har efter arbejdsprøvning vurderet at jeg ikke kan arbejde... jeg kan ikke vende tilbage til arbejdsmarkedet, alle muligheder er udtømte...


Min sagsbehandler har kørt meget rundt i at ville fjerne børnene - det vil sige aflastningsfamilie hver anden weekend. Det har vi ikke været interesserede i. Vi elsker familie hygge og kan da ikke undvære de to små krudt ugler - heller ikke hveranden weekend. Vi har et stort netværk vi kan benytte os af hvis vi får brug for aflastning.

Min søster har beskrevet det sidste møde med sagsbehandleren..... det der efterfølgende er sket er at sagsbehandleren ville have en status attest fra min psykiater, hvor han skulle svare på specifikke spørgsmål. Det gjorde han, og skrev at det IKKE ville bibringe mig flere ressourcer, at de ville have børnene i aflastning - tvætrimod forværre min tilstand meget. Jeg blev i juli måned sat på kontanthjælp indtil kommunen havde det stykke papir fra min psykiater. Hun har modtaget brevet i juli, men hver gang jeg kontakter hende, skal hun liiige undersøge noget, og jeg kommer ik nærmere et svar.

For 14 dage siden havde vi besøg af vores pædagoiske konsulent fra kommunen. hun sidder i børn-unge afdelingen og har været tilknyttet vores søn siden han var baby, da han har en lille hjerneskade. Vi fortalte hende om dilemmaet med kommunen. Hun tilbød at snakke med min sagsbehandler. Hun ringede tilbage og fortalte de havde snakket sammen. min sagsbehandler havde været meget flink....men fortsat i at hun gerne vil have børnene i aflastning. Den pædagoiske konsulent havde sagt til hende at de ikke kunne røre børnene, da det er gennem dem Jeg får mine ressourcer. Hun havde sagt vi var meget samarbejdsvillige for møder og havde gennem hele forløbet holdt både hende og børnehaven informeret - også gennen møder vi selv arrangerer. Begge børn stortrives og der KAN slet ikke iværksættes aflastningsfamilie til os.

Jeg er på kontanthjælp og pengene er meget små...min sagsbehandler bliver ved at sige hun ikke kan forlænge sygedagpenge......før hun har undersøgt flere ting.

min socialrådgiver fra mit forbund kontaktede hende sidste dag med henblik på et møde snarest. der gik flere dage før hun svarede.... hun ønsker intet møde....endnu. Hun er ved at afklare nogle ting først. Hun vil stadig have børnene i aflastning. Nu har hun forlangt at få på skrift fra den pædagoiske konsulent om vi nu ikke skulle have brug for aflastning alligevel. Så nu afventer jeg at hun modtager det brev, og hvad hun så finder på. Vores pædagoiske konsulent vil gerne tage med som min bisidder til et eventuelt møde, så jeg ikke kommer til at sidde selv med sagsbehandleren og min socialrådgiver. Vi er på INTET tidspunkt blevet tilbudt hjælp. Men de fagpersoner der er inde over os, vurderer at den hjælp vi har brug for er praktisk hjælp i form af foreksempel støvsugning, da det er skadeligt for mit bækken... Vi nægter heller ingen adgang til vores hjem. Vores pædagoiske konsulent har været ude hos os, og må gerne komme igen.

På fredag skal jeg til møde med dem på kontanthjælp kontoret. Dem skal jeg møde én gang i måneden. Sidst jeg var der, var hun meget emsig for at aktivere mig. Jeg havde sort på hvidt, at jeg IKKE må aktiveres. Så jeg slap sidste gang... Men denne gang mente hun at jeg skulle aktiveres... Kan de tvinge mig i aktivering?? har på skrift, det vil forværre min tilstand.

MIn mand har været meget dårlig grundet depression. Han har været meget opfarende og haft det rigtig dårligt. Det er gået ud over vores parforhold, og børnene har ik haft det godt med deres far var syg. Det har kostet mange kræfter, og jeg har været ved at give op...smide det hele og flytte med børnene. Men jeg er blevet. Havde det alligevel skidt med at smide alt det overbord, som vi sammen har bygget op. Nu er han fornylig blevet rigtig indstillet i medicin ....og han har det så godt. VI har det godt sammen. Og heldigvis at jeg blev Lige nu håber og ønsker vi at det fortsætter. For hvor er det dog hårdt at kæmpe både mod kommunen og på hjemmefronten. Men det gør jo også at han støtter mig hjemme og hjælper mere til. Så vi ønsker bare kommunen lader os være i fred... lader os passe vores børn, og buýgge vores lille familie op igen. Vi trænger til fred og ro..... trænger til en afklaring. økonomien er meget trængt, frustrationerne meget store, fordi de hele tiden trækker sagen i langdrag.


vi går og er ret nervøse for hvad sagsbehandleren på kommunen NU finder på.


uha en smøreTak hvis du læste med så langt. Jeg fik lidt luft, og det hjalp

Sidst redigeret af solskinspigen; 22-09-2010 kl. 17:30.
solskinspigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2010, 16:04   #2
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Jeg står i nøjagtig samme situation som du, bortset fra at jeg ER i aktivering.

Så Ja! Det må de åbenbart.

Jeg føler med dig.
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2010, 21:31   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Solskinspigen, når du kontakter sagsbehandleren så håber jeg du gør det via mail eller brev.
Tal ikke i telefon med hende. Du kan ikke bagefter bevise hvad der er sagt og aftalt.

Brug jeres pædagogiske konsulent, hun lader til at være et fornuftigt menneske.

Klag over, at sagsbehandleren ikke svarer på henvendelser.
Jeg kan ikke lige koncentrere mig om resten, men jeg synes der er flere ting i kan/bør klage over.

Ved at klage, og stå fast på jeres rettigheder viser i, at i ikke er til at løbe om hjørner med, og det får tit en sagsbehandler til at skifte tone.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2010, 21:35   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lizzy Se meddelelser
Jeg står i nøjagtig samme situation som du, bortset fra at jeg ER i aktivering.

Så Ja! Det må de åbenbart.

Jeg føler med dig.
Hvis lægerne har skrevet, at man ikke må aktiveres fordi det vil medføre forværring af lidelserne (aktivering er kontraindiceret), så må man ikke aktiveres.

Hvis kommunen prøver på det alligevel så KLAG.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2010, 07:56   #5
doggerbanke66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 49
Indlæg: 145
Styrke: 14
doggerbanke66 er ny på vejen
Syntes lige du skal have en ordentlig omgang.....
doggerbanke66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2010, 12:35   #6
solskinspigen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-06 2010
Indlæg: 20
Styrke: 14
solskinspigen er ny på vejen
[QUOTE=Vovse;125330]Solskinspigen, når du kontakter sagsbehandleren så håber jeg du gør det via mail eller brev.
Tal ikke i telefon med hende. Du kan ikke bagefter bevise hvad der er sagt og aftalt.


Klag over, at sagsbehandleren ikke svarer på henvendelser.


hej. tusind tak for svar sagsbehandleren har det altid med at ringe til mig. jeg mailer og hun ringer tilbage

jeg kan godt se det er bedst at have alt på skrift... øv altså. må jeg tænke mere over i fremtiden...
måske et dumt spørgsmål..men hvor skal jeg klage henne over sagsbehandleren ...at hun ikke svarer mig, og at sagen går i stå??

igen tak fordi du svarede
solskinspigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2010, 12:37   #7
solskinspigen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-06 2010
Indlæg: 20
Styrke: 14
solskinspigen er ny på vejen
Tak for jeres svar. jeg er noget spændt på det møde i morgen med hende der har med kontanthjælp at gøre.. om de virkelig vil aktivere mig, selvom der står de ikke må...
jeg er faktisk ret nervøs over hvad de nu finder på... har hele tiden mine børn i tankerne som de snakker så meget om...
i skal have tak for svar
solskinspigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2010, 15:17   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af solskinspigen Se meddelelser

hej. tusind tak for svar sagsbehandleren har det altid med at ringe til mig. jeg mailer og hun ringer tilbage

jeg kan godt se det er bedst at have alt på skrift... øv altså. må jeg tænke mere over i fremtiden...
måske et dumt spørgsmål..men hvor skal jeg klage henne over sagsbehandleren ...at hun ikke svarer mig, og at sagen går i stå??

igen tak fordi du svarede
Lad være med at tage telefonen. så simpelt er det.

Jeg har selv oplevet, at sende en mail til min sagsbehandler og ca. 10 min. senere ringede tlf., jeg kunne se på nummerviseren, at det var hende.
Min datter, som var hjemme fra skole den dag, sad i sofaen og gloede undrende på mig fordi jeg ikke tog tlf., jeg grinede til hende og sagde: "hun kan bare se at få svaret på min mail.

Og det gjorde hun så.

Hvis hun alligevel fanger dig i en tlf.samtale, så gør det, at du efterfølgende sender sagsbeh. en mail hvori du refererer jeres tlf.samtale, og slutter af med at spørge, om du har forstået/husket korrekt.

På den måde får du hende til at bekræfte hvad hun har sagt, eller rette på de ting hun ikke kan stå ved.

Hvis du ønsker at klage over din sagsbeh. kan du starte med, at gøre det til jobcenterchefen.
Husk blot, at skrive tydeligt, at det er en KLAGE, da den ellers bare bliver lagt på sagsbehandlerens skrivebord.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2010, 21:46   #9
svaleby
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-04 2010
Lokation: Bor i Varde Kommune i en lille flække der hedder Hodde
Indlæg: 1
Styrke: 0
svaleby er ny på vejen
Hej

Sender dig lige det størte kram der findes... HOLD OP du er sej :-) Hold ud.. og find små gode ting hver dag i det daglige, alt fra en smuk blomst til solen skinner og tænk på alle de gode ting i har alle sammen.. Det skal nok gå, sådan en stærk vilje du har...

Citat:
Oprindeligt indsendt af solskinspigen Se meddelelser
Hej alle.

Nu har jeg i et stykke tid fulgt med på sidelinjen, uden at have haft overskud til selv at skrive herinde.Min søster har skrevet og bedt jer om råd i følgende tråd: Nu er vi sgu TO i familien Det er mig hun skrev om, og os hun hjalp. I har været rigtig søde til at svare og komme med en mase brugbart.

Hele min historie er fint beskrevet i den tråd, og jeg vil derfor blot fortælle om de sidste måneder med mine egne ord, og stille mine spørgsmål.

Kort fortalt er jeg sygemeldt med en depression samt bækkensmerter efter to bækkenløsninger. Min psykiater samt egen læge har efter arbejdsprøvning vurderet at jeg ikke kan arbejde... jeg kan ikke vende tilbage til arbejdsmarkedet, alle muligheder er udtømte...


Min sagsbehandler har kørt meget rundt i at ville fjerne børnene - det vil sige aflastningsfamilie hver anden weekend. Det har vi ikke været interesserede i. Vi elsker familie hygge og kan da ikke undvære de to små krudt ugler - heller ikke hveranden weekend. Vi har et stort netværk vi kan benytte os af hvis vi får brug for aflastning.

Min søster har beskrevet det sidste møde med sagsbehandleren..... det der efterfølgende er sket er at sagsbehandleren ville have en status attest fra min psykiater, hvor han skulle svare på specifikke spørgsmål. Det gjorde han, og skrev at det IKKE ville bibringe mig flere ressourcer, at de ville have børnene i aflastning - tvætrimod forværre min tilstand meget. Jeg blev i juli måned sat på kontanthjælp indtil kommunen havde det stykke papir fra min psykiater. Hun har modtaget brevet i juli, men hver gang jeg kontakter hende, skal hun liiige undersøge noget, og jeg kommer ik nærmere et svar.

For 14 dage siden havde vi besøg af vores pædagoiske konsulent fra kommunen. hun sidder i børn-unge afdelingen og har været tilknyttet vores søn siden han var baby, da han har en lille hjerneskade. Vi fortalte hende om dilemmaet med kommunen. Hun tilbød at snakke med min sagsbehandler. Hun ringede tilbage og fortalte de havde snakket sammen. min sagsbehandler havde været meget flink....men fortsat i at hun gerne vil have børnene i aflastning. Den pædagoiske konsulent havde sagt til hende at de ikke kunne røre børnene, da det er gennem dem Jeg får mine ressourcer. Hun havde sagt vi var meget samarbejdsvillige for møder og havde gennem hele forløbet holdt både hende og børnehaven informeret - også gennen møder vi selv arrangerer. Begge børn stortrives og der KAN slet ikke iværksættes aflastningsfamilie til os.

Jeg er på kontanthjælp og pengene er meget små...min sagsbehandler bliver ved at sige hun ikke kan forlænge sygedagpenge......før hun har undersøgt flere ting.

min socialrådgiver fra mit forbund kontaktede hende sidste dag med henblik på et møde snarest. der gik flere dage før hun svarede.... hun ønsker intet møde....endnu. Hun er ved at afklare nogle ting først. Hun vil stadig have børnene i aflastning. Nu har hun forlangt at få på skrift fra den pædagoiske konsulent om vi nu ikke skulle have brug for aflastning alligevel. Så nu afventer jeg at hun modtager det brev, og hvad hun så finder på. Vores pædagoiske konsulent vil gerne tage med som min bisidder til et eventuelt møde, så jeg ikke kommer til at sidde selv med sagsbehandleren og min socialrådgiver. Vi er på INTET tidspunkt blevet tilbudt hjælp. Men de fagpersoner der er inde over os, vurderer at den hjælp vi har brug for er praktisk hjælp i form af foreksempel støvsugning, da det er skadeligt for mit bækken... Vi nægter heller ingen adgang til vores hjem. Vores pædagoiske konsulent har været ude hos os, og må gerne komme igen.

På fredag skal jeg til møde med dem på kontanthjælp kontoret. Dem skal jeg møde én gang i måneden. Sidst jeg var der, var hun meget emsig for at aktivere mig. Jeg havde sort på hvidt, at jeg IKKE må aktiveres. Så jeg slap sidste gang... Men denne gang mente hun at jeg skulle aktiveres... Kan de tvinge mig i aktivering?? har på skrift, det vil forværre min tilstand.

MIn mand har været meget dårlig grundet depression. Han har været meget opfarende og haft det rigtig dårligt. Det er gået ud over vores parforhold, og børnene har ik haft det godt med deres far var syg. Det har kostet mange kræfter, og jeg har været ved at give op...smide det hele og flytte med børnene. Men jeg er blevet. Havde det alligevel skidt med at smide alt det overbord, som vi sammen har bygget op. Nu er han fornylig blevet rigtig indstillet i medicin ....og han har det så godt. VI har det godt sammen. Og heldigvis at jeg blev Lige nu håber og ønsker vi at det fortsætter. For hvor er det dog hårdt at kæmpe både mod kommunen og på hjemmefronten. Men det gør jo også at han støtter mig hjemme og hjælper mere til. Så vi ønsker bare kommunen lader os være i fred... lader os passe vores børn, og buýgge vores lille familie op igen. Vi trænger til fred og ro..... trænger til en afklaring. økonomien er meget trængt, frustrationerne meget store, fordi de hele tiden trækker sagen i langdrag.


vi går og er ret nervøse for hvad sagsbehandleren på kommunen NU finder på.


uha en smøreTak hvis du læste med så langt. Jeg fik lidt luft, og det hjalp
svaleby er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2010, 21:45   #10
solskinspigen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 07-06 2010
Indlæg: 20
Styrke: 14
solskinspigen er ny på vejen
Question

hej alle

Tusind tak for jeres svar og gode råd. Jeg gik jo og frygtede det sidste møde med dem på kontanthjælpskontoret en del. lige inden jeg skulle køre, ringede min sagsbehandler.....har ikke nummerviser, så tog telefonen!!

Hun kunne fortælle at jeg jeg fik mine sygedagpenge med tilbagevirkende kraft fra midt i juni hvor hun satte mig på kontanthjælp. Jeg skulle dog stadig møde op til mødet angående aktivering når man er på kontanthjælp. Det gjorde jeg. Hun slettede mig, og jeg var lettet.

Jeg blev så indkaldt til et møde med min sagsbehandler. Jeg havde min socialrådgiver fra mit forbund og min mand med. glad for han var med til at støtte mig. På mødet fik jeg at vide at jeg ville overgå til ledighedsydelse. Så langt så godt. jeg blev noget nervøs, fordi jeg med gru mindes min arbejdsprøvning hvor jeg blev meget skidt og min depression blev temmelig forstærket. jeg nåede aldrig op over 2 timer om dagen, oftest mindre og med en del sygedage.

Min psykiater afsluttede forløbet og i samråd med kommunen indstillede de til pension. Men.... jeg fik sørme en undskyldning af min sagsbehandler fordi hun havde "truet" med at ville fjerne børnene. Og at hun ville blande andre grupper med ind i det. det skyldtes at hun ikke havde sat sig ordentligt ind i min sag... Men jeg fik da en undskyldning

I papirerne fra kommunen står der nu at jeg i arbejdsprøvningen for et år siden, kunne klare at arbejde 2 timer om dagen! Men det kunne jeg jo ikke!!

mit forbund siger jeg ikke skal være bange for at komme i fleksjob, det skal de nok sørge for jeg ikke kommer. Det er jeg for syg til...men jeg er slligevel nervøs for det...

Men siden jeg er kommet på ledighedsydelse for under en måned siden.( har ikke engang modtaget ledighedsydelsen endnu) kommer der jævnligt mange breve. jeg skal underskive og returnere både det ene og det andet...

jeg modtager månedligt et beløb i tab af erhvervsevne som er en privat tegnet forsikring jeg har. jeg spurgte mit forbund om det har indflydelse på ledighedsydelsen. det svarede hun nej til. men idag har jeg modtaget brev om at de tilbageholder min ledighedsydelse fra oktober måned, indtil de har mere dokumentation for hvad det er for en forsikring. Og hun skriver det også har betydning for de penge jeg HAR modtaget.... Kan i hjælpe mig her?? skal jeg nu betale tilbage?? får ingen ledighedsydelse?? eller hvad ?? nogen kloge bud?? jeg forstår intet. er bare så bange for vi ikke kan beholde huset. pengene er små, og skal jeg nu betale tilbage ved jeg snart ikke hvad der sker. min mand er på sygedagpenge. vores husleje er ret høj. vi bor i eget hus.

jeg sfventer spændt brev fra beskæftigelsesankeklagenævnet om de vil give mig pension eller ej. de tre måneders frist de har givet dem selv, er lige overskredet. jeg kontaktede dem igår, og snakkede med en sød dame. hun fortalte min sag ligger ved en socialrådgiver der dog har ferie denne uge. men at jeg snarest får besked. jeg frygter svaret, men også lidt spændt.

igår var jeg indkaldt til møde med kommunen hvor de ville informere mig om fleksjob... puha hvor jeg rystede. jeg fik mødet skubbet...og får en ny indkaldelse..

Får man aldrig fred..... hver gang der kommer brev fra kommunen får jeg det skidt. bliver irritabel og ked af det... kan ikke overskue det.

sikke et langt indlæg igen. tak hvis du læste med så langt.

Mange knus
solskinspigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En lang kamp og afslag endnu en gang Mella Dit og Dat 10 25-10-2010 10:39
Nu er vi sgu TO i familien! DAM Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 39 22-09-2010 19:06
Familien svigter Cillenolle Accept fra vores omgivelser 10 02-03-2010 19:47
Lang kamp blev til Danmarks bedste flexjob Dorthe 1971 Din historie 33 12-08-2008 21:50
en lang sej kamp engelkes Hvordan forløb det da du søgte fleks? 6 23-04-2006 00:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension