K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-12-2013, 13:04   #1
skønnehjerte
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2012
Indlæg: 62
Styrke: 12
skønnehjerte er ny på vejen
Question Smerter

Er ansat i fleksjob pga en skulder arbejdsskade og vil høre andre herinde som kender til kroniske skuldersmerter om jeres smerter også forværres når det er koldt? Hvordan I rent praktisk gør når I ikke kan tage på job pga smerter og hvordan I tænker om jer selv når I har smerter og gerne gode ideer til smertelindring. Tak
skønnehjerte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2013, 13:09   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Jeg har haft glæde af at have noget varmt på. Man kan købe skuldervarmere i angorauld.

http://www.hmi-basen.dk/r11x.asp?linkinfo=34787

http://www.hmi-basen.dk/r11x.asp?linkinfo=21408
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2013, 13:26   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
når det bliver rigtigt slemt lægger min læge en lokal bedøvelse ind i skulderen, så er den bedøvet 24 timer og når man ikke spænder, forsvinder ½ af smerterne.

Det er ikke en blokade for det må jeg ikke få, bare en bedøvelse, men det er også nødvendigt for ellers kan det blive så slemt, at jeg ikke selv kan tage tøj på.

men ellers "bare" piller, kommer altid på arbejde, ellers har jeg altid været heldig og kunne arbejde hjemme fra i de dårlige dage.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2013, 16:54   #4
skønnehjerte
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-06 2012
Indlæg: 62
Styrke: 12
skønnehjerte er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
når det bliver rigtigt slemt lægger min læge en lokal bedøvelse ind i skulderen, så er den bedøvet 24 timer og når man ikke spænder, forsvinder ½ af smerterne.

Det er ikke en blokade for det må jeg ikke få, bare en bedøvelse, men det er også nødvendigt for ellers kan det blive så slemt, at jeg ikke selv kan tage tøj på.

men ellers "bare" piller, kommer altid på arbejde, ellers har jeg altid været heldig og kunne arbejde hjemme fra i de dårlige dage.
Tager også selv dagligt piller for at snertelindre og syntes en lokal bedøvelse lyder som en ide der er værd at prøve og det samme med angora skulderstøtte
Mine smerter tager til og armen blir fortykket øm og svier og brænder og det går ud i armen og jeg kan intet andet end at holde den i ro og tage piller men har det frygteligt også med mig selv
skønnehjerte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2013, 19:23   #5
JackS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2012
Indlæg: 19
Styrke: 12
JackS er ny på vejen
Jeg bruger stort set altid en "halsedisse" fra Back On Track (har smerter i nakke-, hals- og skulderregion efter piskesmæld).
Der er keramisk ler indvævet i stoffet, der reflekterer kroppens egen varme og sætter gang i blodomløbet.
HUSK at følge brugsanvisning omkring langsom ibrugtagning -max 2,5 timer første dag
JackS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-12-2013, 19:37   #6
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Smerter er noget der tager på ens humør,selv bliver jeg letter iretabel og vil helst bare være mig selv,fordi det bliver svært følge med,glemmer hurtig og lunten bliver kort,samtidig med at jeg bliver nærtagende kan faktisk tude over ingen ting.

Derfor er det så vigtigt at man passer på sig selv,Passer sin træning tager sin smertestildene og så må man gire ned og afpasse sine opgaver,og sige fra hvis det bliver for meget,det svært men det kan læres,Tror dog det en læreproses resten af livet hvis man skal leve med sine smerter

Jeg får også flere smerter når det er koldt og så må man pakke sig lidt mere ind i de led der ikke kan klare kulden.

Jo bedre du bliver til at takle dine smerter jo letter bliver de at leve med
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension