K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-12-2009, 21:35   #1
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
Ressourceprofil

Hej

Nu vi jeg gerne høre lidt mere omkring denne ressourceprofil. Den er godt nok noget lam, den min mand har. Det kunne jeg sagtens selv havde udført, det er bare et referat, af hvad lægerne har skrevet, og hvad han har lavet før i tiden. Dog har han ifg den kun 1 barn, så gad vide hvem faderen er til vores den lille?
Jeg kan intet se ud af den, udover hun heletiden nævner, at han ikke er færdig udredt og den skal han i sep 2009 (dog var der ingen lægeterminer mv. her). Burde det ikke være nogle brugbare konklusioner i denne ressourceprofil eller er det mig, det er galt med?

Takker
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2009, 21:47   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jow der skal selvfølgelig være sagsbehandlerens konklusioner bagerst...

Du kan læse meget mere om den her http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet

Der er også skrevet meget om den her på K10...og det kan du finde ved en søgning http://www.k10.dk/search.php

Man skal partshøres i ressourceprofilen....det vil sige at man skal have den til gennemlæsning og så skal man have mulighed for at komme med rettelser og disse rettelser skal så indarbejdes i ressourceprofilen af sagsbehandleren...

Det er vigtigt!!! at komme med disse rettelser og at de bliver indarbejdet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension