K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2010, 19:51   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
vej86 du har helt ret , det bedste er når folk der er nye i systemet kommer forbi ikke fordi der er noget galt med for at følge med i love og § så de kan tage det i opløbet det er helt klart altid det bedste at have støtte opbakning og hjælp INDEN det brænder på og når det så IKKE brænder på så er det endnu bedre
  Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 21:05   #12
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Håber værd gang jeg hører om nogle som er på vej til at lave en sag ved kommunen at det ikke kommer så langt ud som min kom. Har prøvet min del med kommunen. Både godt og dårligt. Min førtidspension sag gik lige igennem. OK er var en psykolog end over som gjorde sit til at den kom igennem. Godt være at den psykolog var lidt underlig. Hen gør sit til det. Godt at jeg ikke skulle vente på førstepladsen kom igennem. Så var jeg gået helt ned på det. SÅ havde jeg ikke været hvor jeg er nu. SÅ var jeg helt sikkert blevet psykisk syg kunne ikke havde holdt i mere uvist i min dagligdagen
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 23:01   #13
empowerment
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
empowerments avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: et sted i jylland
Indlæg: 318
Blog Indlæg: 22
Styrke: 14
empowerment er rigtig godt på vej
Kaster lige en strøtanke... Tror faktisk at kommunerne har skudt sig selv lidt i foden.

Det der ofte gør sygdomsramte pensionister mf. sårbare og lette at løbe om hjørner med er at de tidligere har stået alene om at manorere i systemet og dermed nok har været tilbøjelige til at give op fordi man ikke havde overskud og viden at holde sin situation op mod. Hvis man var heldig at møde nogle var det tidligere i genoptræning, eller med held under indlæggelse. Men det har været yderst begrænset.

Idag sendes en stor del af de sygdomsramte i aktive forløb... Tak for netværk siger jeg bare.... Det var der jeg lærte K10 at kende... og ville med stor sansynlighed ikke have fundet jer alle sammen. Der er kun ét at sige. Sammen er vi stærke! og det kan ikke udelukkes, at det gør kommunernes arbejde en kende mere omstændigt.

En stor tak til stiftere og tordenskjolds soldater
__________________
Empowerment

vækst i erkendelse, indsigt og selvforståelse går hånd i hånd med en kraftfuld handlen
empowerment er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 23:14   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
empowerment giver dig 110 % ret det oplever jeg også tit, har et par bekendte der er i reva og de kom også grinden og sagde vi så jer på opslagstavlen i dag ..

men vil lige sige at nogen altså er reele nok helt tilbage i 05 hvor vi startede op her på siden var jeg selv på noget flekskursus hvor det hurtigt blev til at K10 havde den øverste plads på anbefalet link og var sat ind i alle computere ...

det var ellers kommunalt og så køge af alle (behøver jeg at fortælle at den jobkonsulent der kæmpede for K10 blev privat aktør ) men inden det kom så langt var jeg flere gang på besøg på det selv samme kursus efter jeg var startet i job for at fortælle om siden og også om det at finde sit eget fleksjob naturligvis

Og man kan bruge det til mange flere ting, i dag var jeg bisidder på min mors sag (og hun er tusse gammel ; ) ) *undskyld mor * det var om hendes tænder og en § 82 der kom den som så mange gange før, nej det kan du ikke søge ... og det kan du ikke få , havde min mor været alene var hun gået tudende derfra ... men vi er sq lidt hårdhudet når man er vant til at færdes her , så fik med halvstore ord forklaret hvordan et afslag hang sammen og at hun bare kunne få søgt den og så komme med afslag på det med en ankevejledning og så tog vi den derfra... (og det gjorde de så )

Håber min mor får tænder igen for det er sq da ikke til at holde ud at se på

PS jeg har mistet min diplomatiske sans af at være her på siden
  Besvar med citat
Gammel 26-02-2011, 23:10   #15
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Venner...............

Den 11-10-2010 var vi 6000 tilmeldte på K10

I aften den 26-02-2011 kommer vi op på 7000 tilmeldte!

Det er ik så ringe.

Kan der mon bestilles i flag?

Hilsen

Sidst redigeret af phhmw; 26-02-2011 kl. 23:31.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 26-02-2011, 23:17   #16
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Ja men jeg ved ikke rigtig om man skal græde eller juble
tænk at så mange har problemer i et velfærdssystem

Men tak for et rigtig godt forum
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2011, 23:36   #17
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 14
adbib er rigtig godt på vej
Ja det er ret godt gået af k10. Tillykke.

Og en ros til alle dem som kæmper en kamp, som ikke før er set i historien.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2011, 23:44   #18
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Den 11-10-2010 var vi 6000 tilmeldte på K10

I aften den 26-02-2011 kommer vi op på 7000 tilmeldte!

Det er ik så ringe.

Kan der mon bestilles i flag?

Hilsen
Syntes faktisk det er skræmmende, tænk 1000 flere i klemme, i syg-system DK på en enkelt MÅNED!

Det er simpelthen bare slet IKKE okay
Men på den anden side, måske vi snart er så mange at vi begynder at kunne fylde lidt ved demo´er ol, blive en hel lille simmi organation (stav selv) som så også har lidt magt.

Nej jeg græmmes, FØJ, VKO (og alle de andre politiske partier, for den ene sidende regering er ikke bedre end den anden)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2011, 02:08   #19
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Ja men jeg ved ikke rigtig om man skal græde eller juble
tænk at så mange har problemer i et velfærdssystem

Men tak for et rigtig godt forum
Vi skal juble. For jeg tror ikke, det betyder at flere kommer i klemme. Jeg tror bare det betyder at flere og flere lære eksistensen af K10
Jeg gør i alle fald mit for at sprede budskabet
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2011, 02:20   #20
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Ja, godt gået... -fantastisk side I har banket op

Og med hensyn til værdien af K10... -jeg er sikker på at "systemet" vil betale mange, mange millioner for denne(for derefter at lukke den), og så vil det jo være en udgiftneutral investering efter nogle måneder, for så havde alle vi sygedomsramte jo ingen steder at få seriøs hjælp

.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
DF større end S nemesis Politik og Samfund 21 03-03-2013 15:50
nye regler = større forviring ace dk Alt det andet 4 06-01-2011 19:30
S 6156 - Om større patientsikkerhed Webmaster Politik og Samfund 0 21-09-2007 01:04
søge større pension. mail Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 30-08-2006 13:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension