K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2012, 20:25   #11
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
Timeantallet er fastsat i arbejdsprøvningen der ligger forud, for en visitation som fleksjobber
Sådan burde det jo være, men jeg mener at kunne huske, at der her på K10 har været nogen (måske kun én), hvor man var i tvivl om timetallet og ville afklare det efter visitationen.

Der skal jo være et formål med en praktik, og hvad kan formålet være når noller123 endnu ikke er nået så langt, at det kan være en revurdering, og der er ikke udsigt til job efterfølgende.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2012, 00:45   #12
nolle123
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Lokation: Holstebro
Indlæg: 37
Styrke: 13
nolle123 er ny på vejen
Ihhhh altså alle sammen, vil bare sige tak, jeg har ikke fået svaret for ja er bare roget i det sorte hul..

Har været SÅ KED af det, også overhorte jeg lige en samtale med en salgs konsulent hvor chefen så sagde flere ting. Konsulenten spurgte hvad den unge pige var for en, chefen "det er en fra kommunen, da en der er her hver formiddag og hun skal bre gøre rent og sætte mærker på tøj osv, så kan vi andre gå uden om det, og ja så er hun jo gratis i 3 mdr, og hvem fanden siger nej til gratis arbejdskraft, det er jo bare skønt for os! Og desuden kunne jeg nok beholde hende yderlig 3 mdr!!!!

Ringer samme dag til socialrådgiver og virksomhedskonsulenter og er enig meget meget vred og rigtig rigtig såret!!!!! socialrådgiver forstår mig meget godt og sætter noget i værk. Dette sker mandag. Så spørger chefen i butikken om jeg måske kan blive en time længere torsdag for han sku til noget møde langt væk, okay ja det kunne jeg godt så!

Så bliver vores datter rigtig syg onsdag aften med virkelig voldsomme opkastninger (kun 2 år) melder så torsdag at barnet er syg, 1.manden dernede siger okay osv, og jeg siger ellers må i jo ringe så kan jeg måske få en til at se efter hnde en time eller noget. Men han siger det er fair nok og det går nu nok alt sammen.
Ringer så fredag til chefen og siger jeg simpelthen ik kan få passet vores datter vi der er ingen hjemme osv, så ska jeg lige love for han går amok, og siger alt mulig med nu havde han fandme ik renget med JEG sku være syg og det var sku for dårligt han sku få stress over det til møde og bla bla, og ja jeg får ik sagt en dyt før han siger jaja du kommer mandag FARVEL! og smækker røret på!

Mig tudbrølende i tlf til socialrådgiveren og siger, jeg sætter IKKE mine ben dernede mere osv, og hun beroligere mig meget godt, og planen er nu jeg tager på kommunen mandag i stedet for at møde i butikken, så skal vi have et snak der! Jeg træder ik derned mere!!!

Tak for jeres støtte
__________________
Godkendt Flexjobber fra den 10.01.2012
nolle123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2012, 21:12   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Du skal nok ikke sige at du ikke vil sætte dine ben der nede mere-men må ikke nægte at arbejde.
Det handler om at du ikke KAN klare at være der mere,og det er jo noget andet,utroligt som nogle behandler folk dårligt,håber du har en ordenlig sagsbehandler,så der kan ske en endring på en eller anden måde.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2012, 21:54   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Du skal nok ikke sige at du ikke vil sætte dine ben der nede mere-men må ikke nægte at arbejde.
Lige præcis.
Prøve at undgå, at sige, at du ikke vil derned mere.

Sig hellere f.eks., at du får det dårligt bare ved tanken om, at skulle være på en arbejdsplads hvor du bliver behandlet så dårligt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2012, 15:04   #15
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Håber dit møde gik mandag og du fik sagt fra
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De timer man er visiteret til? mawebbro Spørgsmål ang fleksjob 24 09-02-2011 10:18
Visiteret til flexjob Timmy Spørgsmål ang fleksjob 3 12-11-2010 23:41
er visiteret til flexjob... sommer-fugl Spørgsmål ang fleksjob 11 11-10-2010 22:59
Visiteret til Fleksjob Vendel Spørgsmål ang fleksjob 4 20-01-2009 10:26
Er visiteret til fleksjob men!!!! Marianne.a.b Spørgsmål ang fleksjob 18 26-10-2007 17:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension