K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2013, 23:31   #1
neemos
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2012
Indlæg: 33
Styrke: 13
neemos er ny på vejen
syg i Roskilde eller Køge?

Hej,

Jeg har fulgt med fra sidelinien et godt stykke tid, og har nu et spørgsmål.
Jeg flyttede for et par år siden til Jylland, da jeg fik diagnosen fibromyalgi, for at få en afklaring på det hele i fred og ro.

Da det nu står lysende klart at kommunen her ingen planer har om at afklare mig indenfor en overkommelig fremtid, har jeg valgt at flytte tilbage til sjælland til familie og venners støtte.

I den forbindelse står valget mellem de to byer Roskilde og Køge, men hvor er det "bedst/nemmest" at være syg i, ved godt det ikke er et spørgsmål der er sådan lige til at gå til, men jeg håber de af jer, som er syge og bor i en af byerne, kan give en hurtig beskrivelse af jeres opfattelse af det offentlige system i jeres by.
neemos er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2013, 14:09   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du får forhåbentlig den bedste behandling i begge kommuner i relation til lige netop dine problemer. Du kan jo anke evt svar, du ikke er enig i og sagen vil blive kigget på af andre øjne.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2013, 14:19   #3
neemos
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2012
Indlæg: 33
Styrke: 13
neemos er ny på vejen
@Stampe,

Det er langt fra min opfattelse af kommunerne, blandt andet ser man de samme kommuner gang på gang i forskellige sager om løgn og bedrag. Kan da f.eks nævne Esbjerg hvor jeg bor nu, der er det kommet så langt at jeg er nød til at optage alle samtaler, da referaterne tilsyneladende er af møder hvor jeg åbenbart ikke har været tilstede.

Ligeledes undlader de at oplyse mig om de ting de skal, og sidder direkte og lyver om hvilke rettigheder jeg har osv.
Så synes da så sandelig det er vigtigt at høre hvordan andre folk oplever deres kommuner, da der er STOR forskel på hvordan man bliver behandlet.
neemos er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2013, 14:50   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Alle oplevelser er og bliver individuelle - måske kan du bruge andres oplevelser til noget, hvis jeres situationer er helt identiske. Har en helt anden oplevelse af Esbjerg kommune.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2013, 15:28   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
tit kommer det an på hvordan din sb er og der kan man jo være heldig eller det modsatte
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2013, 19:22   #6
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
som de andre vil jeg også sige at det nok afhænger af hvilken SB man lige får, og selvfølgelige at de forskelle der er i individets sag... men jeg vil sige at jeg personligt er blevet behandlet meget fint og med respekt stort set hele vejen igennem.. første sb på sygedagpengene, var ikke lige min kop te og ikke særligt effektiv, men næste på kontanthjælpen, var utroligt dejlig.. det hele tog 2 3/4 år, har piskesmæld, fibromyalgi og kognitivt ikke så godt kørende..
Fik pension i slutningen af året.

Held og lykke med flytningen og din sag

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
God køge læge søges???? jyden74 Alt det andet 2 27-10-2010 09:18
Roskilde igen... Roskilde afpresser syg handicappet mor Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 17 25-04-2008 19:21
Hvad Nu Køge ? Hejdien Skal kommuner ikke overholde loven? 17 12-03-2008 11:55
En Sag Fra Køge Kommune Hejdien Skal kommuner ikke overholde loven? 14 09-09-2007 12:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension