K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-06-2008, 22:31   #11
afrodite
Elsker at være her på K10
 
afrodites avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2007
Indlæg: 79
Styrke: 18
afrodite er ny på vejen
Tak for svar

Det er utroligt at kommunen kan blive ved og ved med at få foretaget speciallægeundersøgelser..selv om der i forvejen foreligger andre undersøgelser - rigelig dokumentation..Det er en skrue uden ende..

Jeg har fået tid i næste uge..Du kan læse om min sag under tråden -
Først indstilling til ftp og så ikke alligevel..
afrodite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-06-2008, 23:11   #12
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 16
kurttrold er ny på vejen
Hej!
fandt lige denne artikel fra 2004 her lyder pågældende læge ikke særlig posektivt stemt overfor visse lidelser..
Håber på det blir posektiv eller retfærdigt for dig.
http://www.berlingske.dk/article/200...ark/103130341/
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 08:42   #13
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Den udstødte.

Det var godt du fik en god oplevelse af din undersøgelse. Det er altid svært, hvis man har et dårligt forhåndsindtryk af den læge, der skal kikke på ens liv.

Nu er det så spændende, hvad han kommer frem til. Det er utroligt, at man skal gentage de samme undersøgelser igen og igen.

Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 20:54   #14
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Thumbs down Ja, det er utroligt

Citat:
Oprindeligt indsendt af afrodite Se meddelelser
Tak for svar

Det er utroligt at kommunen kan blive ved og ved med at få foretaget speciallægeundersøgelser..selv om der i forvejen foreligger andre undersøgelser - rigelig dokumentation..Det er en skrue uden ende..

Når der i forvejen ligger flere forskellige undersøgelser, som dokumenterer at der er noget galt - der foreligger endda diagnoser.......men nej, det er ikke nok til de kære sagsbehandlere på kommunen

Jeg har fået tid i næste uge..Du kan læse om min sag under tråden -
Først indstilling til ftp og så ikke alligevel..
Okay, så må vi se hvordan det går med dig, jeg håber at du er mere heldig end jeg..... jeg har modtaget speciallægeerklæringen allerede i dag - det var i går eftermiddags jeg var til undersøgelse, så det er hurtigt. På trods af, at han havde fået tilsendt diverse kopier (det havde kommunen sendt med), så har han tilsyneladene ikke kigget i dem. Han skriver, at der ikke er nogen lægelige fund at der skulle igangsættes socialmedicinsk behandling Det er utroligt, at der smides penge ud til den slags.

Jeg ser om jeg kan finde din tråd.


Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 21:02   #15
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Smile Hej kurttrold!

Citat:
Oprindeligt indsendt af kurttrold Se meddelelser
Hej!
fandt lige denne artikel fra 2004 her lyder pågældende læge ikke særlig posektivt stemt overfor visse lidelser..
Håber på det blir posektiv eller retfærdigt for dig.
http://www.berlingske.dk/article/200...ark/103130341/
Jepp, det er nøjagtigt dette generelle syn, han har på kvinder. Jeg tror, at uanset hvad den enkelte kvinde fejler, så er det "indbildte" smerter kvinden har - i hans øjne altså.

I hans speciallægeerklæring, skriver han ting, som overhovedet ikke er i overenstemmelse med sandheden, f.eks. hun kunne selv tage sko og strømper af......... jeg havde ikke sko og strømper på. Kun sandaler af tøffeltypen........ Desuden har han skrevet, at alle bevægelser er normale........ og patienten har været sygemeldt over et år, det har ikke hjulpet hende - tværtimod.

Han er fandme syg!


Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 21:05   #16
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Den Udstødte

Lige et dumt spørgsmål, men jeg ved altså ikke hvad socialmedicinsk behandling er.

Er det noget en reumatolog giver/behandler med. Hvad mener han med at der skal igangsættes en behandling med socialmedicin.

Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 21:10   #17
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Godt i går, skidt i dag.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sommer Se meddelelser
Hej Den udstødte.

Det var godt du fik en god oplevelse af din undersøgelse. Det er altid svært, hvis man har et dårligt forhåndsindtryk af den læge, der skal kikke på ens liv.

Jeg skulle nu ha' bevaret min skepsis. Han er ikke til for syge mennesker. Han burde ikke ha' aflagt lægeløftet........ det gi'r sgu ikke mening

Nu er det så spændende, hvad han kommer frem til. Det er utroligt, at man skal gentage de samme undersøgelser igen og igen.

Ja, det er utroligt, at man som læge kan nå at lave en erklæring på så kort tid, som er SÅ fejlbehæftet.


Mvh. Sommer
Desuden havde han et afsnit, der fyldte næsten en halv side - med generelle betragtninger af kvinder og deres "opdigtede smerter".

Jeg er SÅ vred!

Jeg vil ikke ønske for andre, at de kommer i kløerne på en så snævertsynet læge der har så dårligt et menneskesyn. Han burde ganske enkelt ikke have lov til, at komme med lægelige udtalelser. TÆNK, at det er vores skattekroner der går til den slags.

Det er godt, at få det ud..........

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 21:16   #18
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Socialmedicin.........

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sommer Se meddelelser
Hej Den Udstødte

Lige et dumt spørgsmål, men jeg ved altså ikke hvad socialmedicinsk behandling er.

Hej Sommer! Der findes altså ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar. Socialmedicin er....... så vidt jeg har fundet ud af, hvis man har andre problemer end sygdom. Det kan være misbrugsproblemer af enhver art og andet af den karat.....

Er det noget en reumatolog giver/behandler med. Hvad mener han med at der skal igangsættes en behandling med socialmedicin.

Ja, gad vide hvad han mener....... det har jeg også tænkt mig, at tale med min egen læge om. Så må vi se, hvad han mener om det hele.

Mvh. Sommer
Hvad der videre skal ske ved jeg ikke....... vi må se, hvad kommune siger, det er jo dem der har bestilt undersøgelsen - den er da helt i deres ånd.....

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 21:26   #19
Sommer
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sommers avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2008
Indlæg: 195
Styrke: 17
Sommer er ny på vejen
Hej Den udstødte.

Jeg er turde ikke fortælle dig mine oplevelser, inden du skulle til undersøgelse, men jeg kan godt forstå du er vred. Jeg har mødt en anden reumatolog på den afdeling, og han var da også om nogen en narrehat. Han er nok oplært af C.R.
Først stillede han en diagnose, senere trak han den tilbage, og da jeg så ikke lige fejlede det han kunne, jamen så havde jeg ikke hans interesse. Sagen afsluttes og jeg kunne bede egen læge om en henvisning til en anden reumatolog. Det gjorde jeg så, og kom til Århus.
Jeg havde journaludskrifter med fra reumatologen i Hjørring. Da han læste den igennem, sagde han. " Nå, her sidder han nok og diskutere med sig selv."
Jeg fik en grundig undersøgelse, gode forslag til videre behandling, henvisninger til flere undersøgelser og en anden medicin.

Mvh. Sommer
Sommer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2008, 21:39   #20
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Det er nok en dårlige afdeling vi er blevet undersøgt på

Hej Sommer!

Det er bare i orden nogen gange er det jo også fint nok, at man ikke er forudindtaget....

Jeg er rystet over, at han i den grad kan tilsidesætte det han har læst i de dokumenter, som kommunen har sendt til ham...... ved nærmere overvejelse, tror jeg nu slet ikke, at han har læst det....... det er jo ham der ved bedst.

Men hans udtalelser skal jo ligge til grund for kommunens videre sagsbehandling...... det er ikke for tøsedrenge det her.

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål ang. Glen Gorm Rasmussen (bla. læge i reumatologi) onmyway Alt det andet 10 04-04-2014 13:57
Glen Gorm Rasmussen + Sygedagpenge stop Damgaard Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 18-12-2012 22:05
Glen Gorm rasmussen modic Alt det andet 0 31-10-2012 07:48
Psykiater Alice Rasmussen SansPareil Alt det andet 9 22-05-2012 15:33
TERM-overlæge Claus Rasmussen Tante Ana Det er da strengt ! 21 11-11-2008 17:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension