K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2017, 12:50   #11
job
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2014
Indlæg: 209
Styrke: 10
job er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af handy Se meddelelser
i 2011 da jeg flyttede til thailand var det bare et telefon opkald til pensions styrelsen så var den klar.

ja hvornår er det de sender pensions meddelelse ? har lige ventet 5 uger på et kreditkort fra den dato banken oplyste de havde sendt hurra havde opgivet da det endelig dukkede op og troede det var bortkommet .

god søndag
Pensionsmeddelelsen sendes ud i starten af året og når der ellers sker ændringer. Jeg kan ikke huske helt præcis hvornår jeg fik min årlige meddelelse men mener at det var sidst i januar eller først i februar måned. Der er desværre ikke angivet en dato på meddelelsen, kun en måned, eks. januar 2017.

Jeg er lidt heldig stillet da post fra Danmark til min adresse her i Bangkok kommer forholdsvis hurtigt frem - jeg gætter på omkring en uges tid. Nu ved jeg ikke lige hvor du bor men det samme er nok ikke tilfældet for post til en adresse i Nakhon Nowhere
job er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2017, 23:43   #12
dds
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 117
Styrke: 15
dds er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af job Se meddelelser
Pensionsmeddelelsen sendes ud i starten af året og når der ellers sker ændringer. Jeg kan ikke huske helt præcis hvornår jeg fik min årlige meddelelse men mener at det var sidst i januar eller først i februar måned. Der er desværre ikke angivet en dato på meddelelsen, kun en måned, eks. januar 2017.

Jeg er lidt heldig stillet da post fra Danmark til min adresse her i Bangkok kommer forholdsvis hurtigt frem - jeg gætter på omkring en uges tid. Nu ved jeg ikke lige hvor du bor men det samme er nok ikke tilfældet for post til en adresse i Nakhon Nowhere

Hvad sker der hvis postbudet afleverer pensionmeddelse til en anden, returnerer den til UD eller bare smider den i skraldespanden?
dds er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2017, 05:43   #13
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dds Se meddelelser
Hvad sker der hvis postbudet afleverer pensionmeddelse til en anden, returnerer den til UD eller bare smider den i skraldespanden?
....

du kan til en hver tid ringe til den (har aldrig fået svar når jeg har skrevet digetalt post til dem) et år sendte de den så via mail til mig da jeg fortalte jeg ikke havde modtaget den....
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2017, 05:55   #14
handy
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Indlæg: 264
Blog Indlæg: 3
Styrke: 18
handy er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af job Se meddelelser
Pensionsmeddelelsen sendes ud i starten af året og når der ellers sker ændringer. Jeg kan ikke huske helt præcis hvornår jeg fik min årlige meddelelse men mener at det var sidst i januar eller først i februar måned. Der er desværre ikke angivet en dato på meddelelsen, kun en måned, eks. januar 2017.

Jeg er lidt heldig stillet da post fra Danmark til min adresse her i Bangkok kommer forholdsvis hurtigt frem - jeg gætter på omkring en uges tid. Nu ved jeg ikke lige hvor du bor men det samme er nok ikke tilfældet for post til en adresse i Nakhon Nowhere
Buriram nu er det ikke så mange breve jeg modtager fra Dk og mit års visa fornyer jeg i November så der er lidt tid i nu og løbe på ,men tror mere det er post Nord skylden ligger hos ha ha .

Tidligere kom de få breve som jeg modtager også på en uge men det seneste efter 5 på samme adresse om det bare er et enkelt stående tilfælde skal jeg ikke gøre mig klog på . god dag
__________________
handy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-03-2017, 15:52   #15
dds
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 117
Styrke: 15
dds er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af job Se meddelelser
Jeg tror ikke, at nogen herfra kan komme med et svar på dit spørgsmål og det ser ud til at du bare skal være lidt mere tålmodig med International Pension
100 % korrekt, tror at pga af overførsel af opgaver fra kommunerne til UD sagsbehandlig er blevet langsommere, men sådan er det, det er penge der skal spares..
dds er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension