K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-04-2010, 07:37   #11
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
cykelhjelm ja heller se dum en end tåbe hjælper bare ikke hvis det er en lastbil
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 14:05   #12
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
uha,ja,de grimme højresvings ulykker...

jeg ventet også hellere en bil & lastbil for meget,end dem begge for lidt,ved et fodgænger felt,da jeg bestemt ikke tør cykle over til tider,hvis den er helt gal med trafikken,da ikke alle biler og lastbiler mm. gider have respekt for os,på de 2 hjul,eller i fodgænger feltet,der fræser de lystigt omkring hjørnet,SELVOM der er grønt for fodgænger og de kan se man er på vej over,samt på midten eller næsten over,det blæser de fleste billister på,det kan få mig op i det røde felt...

her hvor jeg bor,er der en lille lysregulering til cyklister,så vi kan komme over inden billisterne ,på den store lysregulering,men men men,en del billister holder altså bare ikke øje med,den store lysregulering og fiser rundt om hjørnet ,på cyklernes lysregulering,hvad tænker de dog på,brug gluggerne,er der nu cyklister som skal over,ja,så bliver de kørt ned,pga billisterne ikke tænker sig om,jeg så det, så sent som for 3 uger siden,en billist havde mere travlt med at tale med andre i bilen,end at passe lysreguleringen,og kørte højre om,efter cykelreguleringen,uha uha uha...

samt mange cyklister bare fræser med over,på den store lysregulering,når den til cyklisterne er rød igen,det er bare så farligt,jeg gør det aldrig selv,så venter jeg bare engang mere eller tager en fodgænger overgang,det var hvad jeg lige, selv har haft OBS på i traffikken...

rundkørsler er ikke meget bedre,de er også mega farlige...

Sidst redigeret af anetta; 29-04-2010 kl. 14:16.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 14:50   #13
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
lastbiler mm. gider have respekt for os,på de 2 hjul,eller i
problemet er jo desvære mange at de højtre svings ylykke kunne have være ikke sket hvis bare cykel listen ikkeh avde presses sig op der er blinde vinkelrne hvor man desvære ikke kan se en skid og høre det først når det er for sent men ja der er sgu mange der har for travlt osv men desvære har en lastbil chauffør et bestem tidsrum til at komme fra a til b nogen gang og kan du ikke det ja så finde han en anden siger ikke alle arbejdsskiveren er sådan men ved nogen er men ja begge sider skla bruge hoved har også selv været helt oppe og stå på bremsen forde en kugle lige skulle over for rødt også cykelister der bare skal frem men nu glemmer vi jo også bare det er mange andre ulykker e end lastbiler traktor der bakker over en er ligeved der sker flere af en højresvingulykker forde man snakker er forde folk glemmer de andre ulykker desvære alle skla huske haswærk er lastwærk men har man aldrig selv sidet i en lastbil er det svært at vide/se vhordan og ved der er blinde vinkler

Sidst redigeret af superkok; 29-04-2010 kl. 15:07.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 15:43   #14
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
@ superkok...helt enig...der er mange,som cykler helt op og stiller sig,så biler,lastbiler,traktorer har svært ved,at se dem i den dumme blinde vinkel,ja,der er andre ulykker end lige dem,der skrives om her...

jeg selv holder mig helt fra,at være i den blinde vinkel,så giver jeg mig tid til,at vente eller tager en fodgænger overgang,det sker der er kommet en lastbil og han viser,at han har set mig,med et håndtegn,jeg vinker ham,så bare rundt og bliver hvor jeg er...da jeg er utryg, ved de store øser,som er på vores veje...

ja,hastværk er lastværk,desværre...

Sidst redigeret af anetta; 29-04-2010 kl. 15:46.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-04-2010, 16:46   #15
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nemlig heller komme langsom og sikkert frem end ligge på sygehuset/dø hvis det er en lastbil er det døden næsten sikkert.ikke mange der over lever 50 tons tung lastbil
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Det er jo lige til at blive hidsig over:-( Nol Alt det andet 5 11-10-2011 10:18
Kørt fast i systemet Dandanell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 11-02-2011 00:20
jeg er kørt i stykker håbetervæk Alt det andet 40 08-12-2009 19:28
er der en advokat herinde man må stille et spørgsmål lige nu og få svar lige nu ? pjuske Alt det andet 2 08-04-2009 01:28
MIn sagsbehandler har kørt mig totalt ned lillesine Alt det andet 10 12-09-2008 02:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension