K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-10-2014, 18:25   #1
esbjerg75
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2014
Indlæg: 6
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
esbjerg75 er ny på vejen
Question hvad må en rådgiver og hvad må de ikke

hej ville høre om der er en der ku gi mig svar på om når man har klaget over afgørelsen om sygedagpenge og klaget over rådgiveren personlig må selv samme rådgiver køre begge klager så ? har nemlig fundet ud af at den personlige klage er blevet lagt i gemmerne og ikke taget alvorlig vil meget gerne vide det da det ku ha indflydelse på at hun så ku køre sygedagpenge sagen færdig først har nemlig hørt hvis der er en personlig klage over en rådgiver er de indhabile og må ikke køre hverken afgørelse af den ene og den anden klage vh dennis
esbjerg75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 07:30   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg tvivler på de bliver inhabile så man ikke kan få en afgørelse, så vil der være flere klager, men du kan skrive til personens chef og klage over at du bliver inoreret.

sygedagpenge stoppet, skal du anke hvis du ikke er enig
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 08:14   #3
esbjerg75
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2014
Indlæg: 6
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
esbjerg75 er ny på vejen
mange tak for svar :-)

fandt noget rigtig godt man nok ku bruge klagerne blev sendt den 23/3-14 og vi har nu den 31/10-14 så fandt jeg det her på k10 som i øvrigt er en super god side.............. (Når Esbjerg Kommune modtager en sag, skal der kvitteres for modtagelsen senest syv dage efter kommunen har modtaget sagen. Træffes der en afgørelse eller gives der et svar i en sag inden de syv dage, erstatter det kvitteringen for modtagelsen.) så det er vel bare den øverste man skal ha fat i eller måske aviserne
esbjerg75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 09:21   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Man kvitere ved at aflevere personligt på kommunen få stempel med dato og kopi til en selv, således at man kan dokumentere at det er afleveret.

Man kan også bruge sin mail, da du derved har samme dokumentation.

Hvis du har klaget den 23.3, burde kommunen have behandlet klagen indenfor 4 uger.
Du skal således klage videre til chef(afdelingsleder) og evt borgmester, eller lign., for manglende svar.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 09:52   #5
esbjerg75
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2014
Indlæg: 6
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
esbjerg75 er ny på vejen
mange tak for hurtig svar jeg går igang med det samme
esbjerg75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 12:12   #6
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Håber du klart har skrevet, at det er en klage. Evt skrevet ordet som overskrift, så man ikke kan være i tviv om, at der er tale om en egentlig klage.l.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2014, 01:05   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af esbjerg75 Se meddelelser
hej ville høre om der er en der ku gi mig svar på om når man har klaget over afgørelsen om sygedagpenge og klaget over rådgiveren personlig må selv samme rådgiver køre begge klager så ? har nemlig fundet ud af at den personlige klage er blevet lagt i gemmerne og ikke taget alvorlig vil meget gerne vide det da det ku ha indflydelse på at hun så ku køre sygedagpenge sagen færdig først har nemlig hørt hvis der er en personlig klage over en rådgiver er de indhabile og må ikke køre hverken afgørelse af den ene og den anden klage vh dennis
Hvem har du afleveret/sendt klagen til?

Stod det tydeligt i overskriften, at det var en klage?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension