K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2014, 08:51   #1
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Udbetaling Danmark (ftp)

Hejsa.

Vil hører jer ad om i har fået penge sat ind på jeres konto her til morgen fra udbetaling danmark?

Jeg skal have min første ftp udbetaling i dag men der er intet gået ind på min konto her til morgen, så studser lidt over om dette er normalt de først måske går ind på kontoen op ad formiddagen ?
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 09:00   #2
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle5276576.ece

Her har du svaret, hvis du er Nordea kunde
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 09:08   #3
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Tak carolines ............... jeg var jo lidt små nervøs når det er første udbetaling, da de har klokket i det hos udbetaling danmark mht hvad jeg skal have i ftp .......... tænk de har lagt min ledighedsydese indkomst ind som lønnet arbejde som jo giver nedslag i ftp og jeg måtte rykke for pensionsmeddelsen som jeg endelig fik igår hvor der står jeg har lønnet arbejde (som er min ledigheds ydelse) .............
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 12:14   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Det var et problem hos NETS, som er løst - så du burde have fået pengene.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 12:37   #5
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Tak stampe de er gået ind på kontoen.

Dog mangler jer en del i min ftp, da de har lavet den fejl ved ay sætte min ledighedsydelse til min personlig lønindkomst og fik at vide jeg skal vente til næste ftp udbetaling hvor jeg så vil få den manglende ftp pension.

Jeg fik min pensionsmeddelse igår efter jeg rykkede for den telefonisk, men da var det forsent at rette i udbetalingen af pension, har lige ringet idag for at hører om jeg kunne få den nye pensionsmeddelse for at tjekke om alt nu er ok, men fik at vide den får jeg sammen med næste ftp udbetaling dog har jeg lige nu modtaget den samme pensionsmeddelse som jeg modtog igår med de fejl der er på indkomsten (ledighedsydelsen).

ergo kan jeg jo ikke tjekke op på om de har rettet og indtastet de korrekte beløb, de korrekte steder før der er en ny udbetaling af ftp, så nu frygter jeg at der igen vil være fejl i min ftp pension, denne gang kostede det mig godt 4500 brutto den fejl udbetaling danmark har lavet ved at sige jeg har haft arbejde som er min ledighedsydelse jeg modtog .......... dælme skidt de sende den pensionsmeddelse ud når det er for sent at få ændret noget til kommende udbetaling, men hvis der er fejl i ftp og man skal vente 4 uger på at få det rette beløb udbetalt ...... øv alså

Sidst redigeret af mookmik; 31-10-2014 kl. 12:41.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 13:23   #6
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Pensionsmeddelelser bliver sendt ud lige op til udbetalingen - også, da de alligevel ikke kan nå en ny kørsel inden selve udbetalingen.
Når der sker ændringer ligger meddelelsen i e-boks, hvis man da ikke er frameldt den digitale modtagelse.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 13:43   #7
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Det er jo problemet at jeg ikke kan tjekke om de har ændret deres fejl før der kommer en ny udbetaling, de siger at det er ændret, men sidste gang de sagde alt var ok havde de jo sat min ledighedsydese som en lønindkomst på omkring de 188.000 kr, jeg har modtaget for 3 gang en pensionsmeddelse hvor der står forkerte oplysninger på, senest har jeg lige modtaget en her i til formiddag hvor der står jeg har min ledighedsydelse som en lønindkomst, hvem hulen sidder der inde og sætter en ledighedsydelse som en lønindkomst som om man er i arbejde og det er uden den mulighed man har for at tjekke op på disse ting før skaden er sket og udbetalingen kommer med den modregning der nu engang er men som de har lavet forkert ved at sige at ledighedsydelsen er en lønindkomst som om man er i arbejde.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 13:53   #8
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Send Udb DK en mail fra deres site og bed dem bekræfte, at de har ændret det til næste kørsel og evt spørg om, hvad de har rettet. Det er helt OK gerne at ville have bekræftet ændringerne. Udb DK svarer ofte meget hurtigt.

Har også oplevet, at borger har bedt om bekræftelse på, at et beløb kom med på næste måneds udbetaling. I stdet for at bekræfte, fremsendte Udb DK simpelthen den nye måneds pensionsmeddelelse. Jeg kan dog ikke huske hvor langt, man på det tidspunkt var kommet ind i den nye måned. Oplevelsen vat dog, at den næste udbetalingsmeddelelse genereres rimelig tidligt. Så prøv endelig.

Sidst redigeret af stampe; 31-10-2014 kl. 14:21.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 15:10   #9
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
@stampe ...... du mener at jeg skal sende dem en mail via borger.dk
https://www.borger.dk/sider/udbetali...k-kontakt.aspx

Tror jeg fik det gjort korrekt og har sendt dem en mail, tak for hjælpen

Sidst redigeret af mookmik; 31-10-2014 kl. 15:31.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension