K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-10-2014, 12:47   #11
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du kan fint søge om anden sb, men man har ikke umiddelbart krav på en ny. Alle sb handler ud fra den samme lov, så et skifte behøver ikke gøre den store forskel. Virker som om din sb er meget interesseret i dine forhold og gerne vil hjælpe dig.
Du har ret Grantoften er et ok sted. Bygget af beton og med en 1350 lejligheder og med fuld kommunal anvisningsret. Kender nogen, der bor der. Men der er stor forskel på lejlighedernes placering og ikke mindst naboerne. Nok ikke muligt, du kan få din gamle lejlighed tilbage med dine gamle naboer.
Håber du har mod til at gå ind i systemet igen og få en hjælp der, der forhåbentlig kan hjælpe dig videre.

Sidst redigeret af stampe; 24-10-2014 kl. 12:59.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2014, 19:01   #12
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Når man har en lejlighed, har man muligheden for at annoncere efter nogen der vil bytte lejlighed internt.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2014, 22:35   #13
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rebecca.And Se meddelelser
Du kan få gratis retshjælp på Ballerup bibliotek mandage i ulige uger mellem klokken 16:30 og 17:30. Det skriver de på Ballerup Biblioteks hjemmeside.
https://bib.ballerup.dk/web/arena2/d...%3AArticle%3A0

Du kan spørge, om de kan hjælpe dig med at søge fri proces mod kommunen.
prøver lykken mandag næste uge synes det er absurd de ikke hjælper en fordi man har en bolig og kun siger medicin blah blah ...

jeg glemte osse at spørge kan det virkelige være rigtig, at de ikke kan hjælpe en og tage stilling til at snakke med lederen af boligkontoret, for at få en bedere bolig, pga man har en bolig , men når man nu ikke trives i den og fortæller sin sagsbehandler om de ting der sker med en ?.

boliglederen fortæller jo at sagsbehandleren skal vudere min boligsituation i forhold til min sygdom jeg postede vis det hele det forkete sted, da jeg har førtidspension før 2003 .
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-01-2015, 22:25   #14
pif
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 283
Styrke: 14
pif er ny på vejen
Generelt ang. din kontakt til kommune og andre offentlige myndigheder:

Jeg forstår at du har problemer med at dele de ting op som du henvender dig til kommune mm om.

Kommunen har mulighed for at bevillige dig "socialpædagogisk bistand" efter lov om social service §85.
Denne hjælper vil kunne hjælpe dig bla. i kontakt med de offentlige myndigheder.
Jeg har svært ved at forestille mig at denne hjælp vil blive afslået hvis du søger via din sagsbehandler.


Din hjælper vil også kunne beskrive dine boligproblemer overfor kommunen, og dermed kan det sikres om du afvises i forhold til anden bolig, ud fra korrekte oplysninger.
pif er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension