K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2014, 07:26   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Eleaf iStick 20 Watt

Så kommer der et lille bitte boksmod men på 20 watt..

Dette er virkelig lille og fylder meget mindre end feks en MVP 2...

Det er bestemt et mod til folk som enten har små hænder eller som bare er til mindre mods...

Det har et indbygget batteri på 2200 mah.....og det kan sagtens holde mere end en hel dag næsten uanset hvordan du damper...

Det skal oplades med et usb kabel og man kan dampe imens det oplader..

Eneste nedtur med den usb forbindelse er at den sidder i bunden...og at man ikke kan stille den oprejst imens den lader...

Man kan smide coils i fra 0.8 ohm og op til 3.0 ohm..

Koster 330 kr når det kommer..

Det har en alm 510 forbindelse men kommer med en adapter så man kan bruge ego ting som evods osv...

En dansk video om den her https://www.youtube.com/watch?v=0md_BLEe_G8

En engelsk video om den her https://www.youtube.com/watch?v=kk8FHIBMdlU

Kan købes her formentlig http://ecig-butikken.dk/mods/574-eleaf-istick-20-watt

Det er ihvertfald det eneste sted jeg har set de har det og de forventer at det er på lager fra i dag d. 13/10-2014....men det kommer nok snart til alle andre forhandlere...

Skal lige siges at jeg ikke har prøvet det....jeg ville bare fortælle at det kommer da der er mange som synes godt om det boksmod...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2014, 09:54   #2
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Takker for oplysningen..............

Den skal nok prøves, den er godt nok lille og fiks.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2014, 09:59   #3
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Den ser sku spændende ud

Lille og fiks
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2014, 14:38   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps den er rigtig lille og kan være inden i en hånd....men samtidig har den powder nok til det hele hvis man damper normalt..

Det ser sørme ud til at de har fået den hjem i dag
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2014, 15:29   #5
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ja og den er købt
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2014, 18:24   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den ser rigtig fin ud - den fylder sgu nok ikke meget mere end en lighter

Giv lige en opdatering, når den er afprøvet

.......................den lyserøde er rigtig tøset...og jeg er også tøset, det kunne jo blive et fedt match!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2014, 21:05   #7
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ind til nu har jeg kun brugt Zmax mini og det har været udmærket,

skifter sådan set kun for at prøve noget nyt og så tiltaler størrelsen på Eleaf iStick mig, alle mods kan sagtens trække min iclear30 med 1,8-20ohm,

den er nok mere brugelig for web da han laver sine egne coil og damper på meget lav ohm,

Har fået mail at den er sendt......har den nok onsdag.
__________________

Sidst redigeret af mand; 13-10-2014 kl. 21:30.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2014, 22:30   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ville kunne bruge den til mine kayfuns osv....men den har ikke powder nok til når jeg bruger mine drippere...

Jeg kan til nød bruge min sigelei 30 watt...på fuld styrke....ellers er det kun mekaniske mods der kan bruges...

Men jeg vil jo gerne væk fra de mekaniske mods og dampe reguleret...hvilket også er derfor jeg har bestilt en sigelei 100 watt og en IPV3 på 150 watt....ikke at jeg kommer så højt....men de 50 til 75 watt kan jeg nok bruge..

Men til alm brug....så er en kayfun og 12 watt og 26 mg super fint...

Det bliver spændende at hører hvad du synes om den iStick @Mand....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2014, 13:43   #9
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Så kom min Eleaf iStick. 20Watt

Der medfølger.

- Et styk lade kabel, USB til Micro USB.
- Et styk 510 til ego adapter.
- Et styk USB til 220 volt væg adapter.
- Størrelse - 75x21x33 mm.
- Vægt 88g.

Mit førstehåndsindtryk var at den er godt nok lille jeg syntes den har et flot design og den ligger utroligt godt i hånden pga. den runder i alle hjørner,

display er nem at finde ud af, der kan vælges mellem volt eller watt, den viser batteri tid samt hvilket ohm du bruger på din coil............

Den viser også hvor langtid du holder knappen nede når du tager et sug feks. 2,1 eller 3,2 sek.

Hvis du damper på volt så viser den samtidig med småt hvor meget det er i watt og omvendt,

Jeg er ikke den store tekniker men den er så nem at selv jeg kan finde ud af den efter få minutter,

jeg bruger iclear30 og den ser rigtig flot ud med den på, så måler den 14,5 cm. nem at have i en overlomme i jakken eller i tasken......

Så alt i alt et godt køb........... Men nu er alt udsolgt. Næste hold forventes på lager den 31. oktober
__________________

Sidst redigeret af mand; 14-10-2014 kl. 15:30.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2014, 15:29   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Fedt....dejligt at du er glad for den....et boksmod er trods alt noget andet end et rør mod...

Hvordan står den på et bord...stabilt eller ustabilt....altså når man stiller den fra sig..

Lidt synd at de ikke har placeret det usb stik på siden af det mod...kontra i bunden hvor det sidder nu...så man kan oplade den imens den står op...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension