K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2014, 15:09   #31
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ups. så steg prisen på Eleaf Istick 20 w hos dansk damp til 339 kr.

når der er efterspørgsler på noget, så stiger prisen åbenbart..............
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2014, 22:15   #32
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg tror nærmere, at det måske var en kampagnepris, som nu også med den nye Provari, hvor man kan købe den til en god pris - og så stiger de efterfølgende, sådan plejer det at være
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2014, 18:16   #33
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Glæder mig til at høre om der virkelig er så stor forskel på de alm BDC kontra BVC coils som de snakker om...

Håber du lige lader et par ord falde når du har prøvet dem @Helenekr

Alle jeg har hørt om ja de er ihvertfald glade for den Nautilus mini som du køber...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-10-2014, 22:05   #34
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg tør næsten ikke at spørge dig Helene.....har du købt en Eleaf Istick ?
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 09:29   #35
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hehehe, Nej jeg har ikke fået købt den endnu. Jeg skal lige have betalt regningerne og danne et overblik over, hvad jeg kan tillade mig at bruge, nu julen også snart står for døren

Men jeg har til gengæld fået den Nautilus mini, men har ikke fået afprøvet den endnu - men det gør jeg lige senere, og melder tilbage i aften!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2014, 16:17   #36
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Ok Helene......

Jeg så lige denne her Cloupor T8 7-150W Variable.

http://www.fasttech.com/products/1/1...le-wattage-apv

Så kom jeg til at tænke på, hvad er den højeste Watt egentlig, web havde købt en på 100 watt mener jeg, og så denne her på 150. hvor stopper det
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2014, 01:41   #37
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jaaaa, det er da helt vildt hvad der findes på

Og nu har jeg fået sat blus under BVC'en, og den er GODT NOK god!!

De første 10-15 hiv smagte ualmindelig fælt - den velkendte klamme smag, som man også kan være uheldig at få med CE4 og Iclear 30 og 30S - men nu begynder den at blive bedre og bedre for hvert sug.....og jo mere ren smagen bliver, jo mere begejstret bliver jeg!! DEN ER VIRKELIG KANON!!

Tror det er første gang jeg nogen sinde har dampet på noget, der i den grad giver følelsen af en smøg - samme sug, samme halskrads - der er bare ét eller andet over den, der giver én en følelse af, at man for første gang har fået en smøg i noget der ligner evigheder. Det er aldrig noget jeg har tænkt over før, eller er noget jeg har savnet. Men nu når jeg sidder og damper den, minder den så meget om en smøg, at jeg først nu husker følelsen af at ryge!! Den må være kanon for begyndere, for forskellen er virkelig minimal!
Og den må være overraskende for garvede dampere, for man kommer pludselig i tanke om noget, man ikke har fået siden man begyndte at dampe, og som bare er helt fantastisk....og lige nu sidder jeg med følelsen af, at jeg ikke vil kunne undvære en BVC i mit sortiment, så jeg er SÅ glad for, at jeg bare kastede mig ud i det, og købte den!
Nu bliver det spændende hvor længe den så holder, de fleste siger/skriver at den holder i minimum 6 uger, og flere er på 8 uge. Så jeg har en forventning om, at den vil holde som en Iclear 30.

Ved så ikke, om den kan måle sig med noget af det du selv laver, Web. Men for os tank-mennesker, er den virkelig god! Eller bedre end god

Glæder mig til at få dampet denne tank færdig - jeg har kommet vanilje i og drømmer bare om at få afprøvet min lakridsvæske i tanken - dumt jeg ikke startede med lakrids, da det jo er min favoritvæske. Men vaniljen stod så belejligt på bordet

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2014, 09:50   #38
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Lyder spændende med den Nautilus mini er det denne her.

http://www.fasttech.com/products/0/1...vc-clearomizer

eller har jeg misforstået noget.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-11-2014, 20:42   #39
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps det er den Helenekr har købt...om det er så på fasttech eller andet sted hun har købt den ved jeg ikke...

Men det er da fedt at de endelig har fået lavet en coil der bare virker...

De BVC coils kan også anvendes i andre tanke...feks den store nautilus tank....

Selvom den så ikke holder i så lang tid ja så vil det jo stadig være billigt nok i forhold til de fleste andre tanke og deres coils...eller det at ryge...

Jeg tror dog ikke at der vil være noget som man kan købe færdigt som vil kunne måle sig med det man selv kan bygge....medmindre selvfølgelig at man er dårlig til at bygge coils...

Men det at de BVC coils er så gode....ja det vil jo gøre at man kan introducere nye damper til noget der er rigtig godt og dermed gøre chancen meget større for at de vil holde op med at ryge...det er jo rigtig godt...

@Mand spørger hvor det ræs med mange watt stopper....tja vil det stoppe...man kan ihvertfald godt tvivle på om det stopper...

Den med det højeste antal watt lige nu er den der hedder GOD mod på 180 watt...https://www.youtube.com/watch?v=cuzln5445Uo

At man så har udstyret den med ego gevind....ja det er jo vanvittig....for hvem vil dampe med en alm ego gevind tank på et mod med 180 watt....

Men man behøver selvfølgelig ikke benytte sig af alle watt der er der...

Personligt synes jeg det er fint med de mange watt....for det gør jo at man kan gå op i ohm størrelser og alligevel få noget ordentligt ud af det-...

Jeg er feks gået op på 0.3 ohm på min dripper....jeg har så sat den til ca 70 watt....eller 4.6 volt....hvilket giver en fantastisk dampoplevelse...rigtig god smag og enormt meget damp..

Jo flere watt man har jo højere vil man kunne gå op i ohm størrelse....hvilket jo gør det hele en del mere sikkert...

Det kræver selvfølgelig at de bokse man gør det på har den indbyggede sikkerhed der skal være...

Skulle jeg have samme oplevelse på et mekanisk mod ja så skulle jeg længere ned i ohm størrelse og så er det hele uden nogen former for sikkerhed...

Samtidig er de fleste mekaniske mods kun beregnet til et enkelt batteri...og det ene batteri skal jo kunne trække det ampere træk der er...da det ellers kan gå ret galt...

På mange af de nye bokse med mange watt ja de er beregnet til to batterier....og når de er sat i serie ja så fordeles ampere trækket imellem de to batterier hvilket gør at der er mere til rådighed...

Er de sat op parallelt ja så fordobles amperene...

Jeg har både en 100 watt fra Sigelei og en på 150 watt IPV 3...og jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg har købt disse...

Men fremover....ihvertfald indtil videre....ja så må et startsæt anbefaling for folk der skal over på damp være en iStick fra Eleaf og en nautilus mini tank fra Aspire på toppen med BVC coils i....

Det vil være et super godt startsæt....det er ihvertfald det som de fleste forslår på nettet...

Man skal nok huske at gøre opmærksom på at det skal være BVC coils og IKKE BDC coils...

Lige med hensyn til den Cloupor....ja så ville jeg godt nok have mine tvivl om at købe fra det firma...

http://www.thailandvapers.com/thread...oom-boom.7477/

Som man kan se af ovenstående link...ja så er der rigtig mange som har opdateret deres Cloupor T5 der har fået sig en kæmpe overraskelse....i form af et ødelagt mod...

Det er simpelthen noget der ikke må kunne ske....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2014, 00:12   #40
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, det er sådan en jeg har købt, mand - jeg har så bare købt den hos www.1life.dk da jeg gerne ville have den fra dag til anden. Jeg har kørt med den hele dagen i dag, og har virkelig nydt den - dog har der været et par episoder, hvor væsken lige spruttede op på tungen, føjjjj!!! Men det der til at leve med - jeg er stadig på vaniljen *suk*

Det gode ved tanken er også, at den er glas...eller er det pyrex, og sådan en har jeg manglet til nogle af de væsker jeg har, der ellers smadre plastiktankene. Jeg har jo også den store Nautilus Aspire, men de coils holder kun en uges tid, så er de brændt af, fordi tanken er på 5ml og der skal fyres godt op under ''bowlen''. Og så sluger den væske lige så hurtigt som man fylder det på - synes også mini'en suger en hel del væske, så jeg bruger den disse dage, til at komme af med mine rester (mest vanilje), og når de er væk, så tager jeg frugt resterne - og ind i mellem trutter jeg lidt i min iClear 30 med lakrids

Men indrømmer, at dette er den første og eneste tank, jeg kan dampe på, og som ikke har vægerne dinglende i tanken - den er virkelig bare så skide god. Også fordi man selv kan justerer om man er til et stramt sug (min favorit), eller man er til de helt løse sug, hvor man slet ikke kan fornemme man suger. Det er også fint nok, at den skal fyldes op fra bunden - og det er genialt, at den ikke kan lække væske fra toppen, selvom man stiller den på hovedet....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension