K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2013, 11:02   #1
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Er på vej ud i samfundet igen

Nu er det 3 dag i denne uge hvor jeg har været i tøjet før klokken 08,00 Det er stort jeg er på tilbage Jeg skal igang med at lave noget. Har set på som måske er noget. Jeg har en plan for hvordan jeg vil tilbage. Håber jeg få lov til at gøre det på denne måde.

Jeg ud mandag fra klokken 09,00 til 11,45 tirsdag det samme og så til motion om aftenen fri onsdag og torsdag fri. Fredag vil det være fra 09,00 til klokken 12,15 også er der weekend. Det passer mig helt fint at det er fra 09,00 så har jeg god tid. Når jeg kan holde til noget mere bliver det fra klokken 09,00 til 15,00 Så jeg har mulighed for at komme op i tid samme sted
Jeg er på vej igen det er bare godt Jeg ved godt at

Der vil komme op tur og ned turde. Jeg har mulighed for at tage der ud og bare være der uden at lave noget når ja har også muligheden for at lægge mig syg de dag hvor jeg ikke kan overskue dagen.
Måtte bare ud med det
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 11:37   #2
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Dejligt indlæg! Det emmer af glæde
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 11:50   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, gid alle måtte få det de drømmer om.

Dejligt du føler du er tilbage og er rigtig glad...

- godt gået!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 12:44   #4
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 42
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Thumbs up Godt gået

Det lyder da rigtig fedt

Jeg håber det går lige som du ønsker
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 15:59   #5
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Det er først i denne uge jeg har det sådan at jeg vil ud igen. Nu vil jeg have behandlingen overstået nu.
Har lige talt sammen siden september har det ikke været en måned hvor jeg ikke skulle noget med min tænder. Jeg er ved at køre død i behandling Overvejer om jeg flytte min tandlæge tid bare 4 uger ???
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2013, 19:55   #6
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Over om jeg skal helt stoppe behandlingen ?? nu Har ondt i nu og det er næsten 4 måneder siden op og jeg har ondt
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2013, 18:48   #7
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Skal så småt igang med at lave noget det kommer til at tage noget tid før jeg er oppe op det timer antal som jeg gerne vil ha. Fx er der lige 3 mandage hvor jeg ikke kommer fordi jeg skal til psykolog og tandlæge og en tirsdag hvor jeg ikke kommer der skal jeg så lige på sygehuset.
De 3 ting kan jeg ikke lave om på. Det bliver en hård uge med tandlæge mandag og psykolog sammen dag er nervøs for at skulle til tandlæge igen.
tirsdag skal jeg på sygehuset og det er jeg ikke nervøs for efter ha talt med min egen læge Så er på vej ud i samfundet igen
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-08-2013, 20:31   #8
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Vej86,

Pas på med ikke at foretage for mange ting samme dag. To af mine tidligere psykologer sagde ofte: "Een ting pr. dag" og det kan jeg helt klar følge dem i og har brugt det så vidt muligt i min hverdag.

Hvis jeg laver flere ting på een dag, går jeg hurtigt død og ender i værste fald i angst anfald.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 07-08-2013 kl. 20:36.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2014, 09:29   #9
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Så er det 1 år siden jeg kom ud i samfundet igen og hvordan er det så lige gået. Jeg er kommet af med mine togskinner og det er altså rigtig godt for mig og er begyndte at komme et sted hvor der og er andre med psykiske problemer og det er altså ret godt at kunne tale med andre og hvad jeg gennemgår l
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2016, 20:53   #10
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Nu er det over 2 år siden at sidst at jeg opdateret. Så det må være på tid. Det går faktisk ret ok selvom om jeg har været igennem 2 psykolog som alle er stoppet før tid den ene stoppede uden at sige noget som helst hold nu op det var ikke en særlig god oplevelse. Nr 2 stoppede 20,3 hun var sygemeldt i 6 uger. Så derfor valgte jeg at stoppe helt før der var gået de 6 uger. Så min tillid til psykologer er meget lille.

[COLOR="Purple"]Jeg ved ikke om det er positivt med jeg kom op i medicin før jul. At jeg så har fået ret mange bivirkninger af den medicin dem får jeg nså medicin for og hvis der er noget min mor ikke er glad for er netop at jeg skal ha medicin for at tåle det medicin som jeg skal Så længe det kun er den slags medicin over får for min medicin er jeg ok med det.Det bedste er at vi har fået talt sammen om hvordan omverdenen oplever når jeg er på vej og hvordan jeg selv oplever det Som jeg siger det et er hvad det oplever noget andet er hvordan jeg oplever det fx de ser ikke de nætter hvor jeg ikke vil sove eller de nætter hvor jeg gerne vil sove men ikke kan /COLOR]

altså så har jeg indset at mit forhold til mad bliver ikke normalt igen nu spiser jeg ikke ret meget kød. Det er med til at holde min spiseforstyrrelse ned et sted hvor jeg ved at jeg kan klare det men igen det bliver aldrig nogensinde normalt igen

Jeg har det ok så længe jeg er sammen med mennesker som ikke stiller de store krav til mig Og selvfølgelig er min medicin en rigtig stor hjælp
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Smidt ud af samfundet. emspower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 05-01-2012 10:37
Kasseret af samfundet dudde Dit og Dat 27 29-10-2011 16:26
En skændsel for samfundet! Benny Gerhard Politik og Samfund 2 25-04-2011 22:54
Borgere med handikap snydt i årevis (København igen-igen) Morgause Politik og Samfund 1 07-09-2009 09:45
Om de svage i samfundet zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 0 25-06-2007 10:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension