K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-01-2020, 22:25   #1
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Feriepenge

Godaften.
Jeg forsøger at hjælpe en nabo som er kommet i store økonomiske problemer, hans sygedagpenge udløb 1/8-19 og var ikke obs på at søge kontanthjælp.
Det vil sige han stod uden indkomst indtil ansøgning og godkendelse af kontanthjælp midt november 2019.
Jeg har opdaget han har 5 ugers feriepenge fra tidligere arbejde, han har spurgt kommunen om han må hæve dem, hvilket han har fået nej til, så skal han afholde ferie.

Jeg kan ikke forstå, han ikke må hæve dem, mener han burde kunne afholde ferie i perioden aug. 19 til oktober 19, da han jo hellere ikke kan søge kontanthjælp med tilbagevirkende kraft.
Har sagsbehandleren ret i det afslag?
Er en fejl han ikke søgte feriepengene hjem da han stod uden indtægt i 3 mdr.!
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension